Zwarte kranen

18-06-2019 11:33 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier mensen met zwarte kranen en douche in de badkamer en er heel blij mee zijn? Ik hoor vaak dat je er veel kalk op ziet en dat het dus lastig schoonmaken is, plus dat het snel krast. Maar ik heb hier ook wel eens een reactie van mensen gelezen die daar geen last van hebben. Ik denk dat er ook wel veel verschil in kwaliteit is.
Weet iemand welk merk wél zwarte kranen heeft die mooi blijven? En die ook nog snel leverbaar zijn? Ik was laatst bij een aannemer die aangaf dat er 8 maanden levertijd op zit o_o Nou kan ik me niet voorstellen dat dat overal zo is, aangezien er dan vrijwel niemand zwarte kranen zou hebben. Dus ook daar ben ik erg benieuwd naar.

Kortom: welke zijn goed en blijven mooi? Een beetje extra poetsen heb ik er overigens best voor over, ik vind het net iets extra’s geven aan de badkamer.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben sinds een half jaar in de keuken een zwarte kraan, gewoon van Ikea. Geen levertijd dus en de kwaliteit is goed en helemaal geen merkbare kalkaanslag.

In de badkamer hebben we sinds twee maanden ook allee zwart. Die hebben we online besteld, maar was een heleboel ellende voor we eindelijk alles compleet en onbeschadigd geleverd hadden. Zeker voor 3.000,00 die het gekost heeft had ik achteraf liever ‘gewoon’ Ikea gedaan. Maar goed ze zitten nu en zijn mooi etc
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Alle reacties Link kopieren
Oh, zeker in de badkamer drogen we de kranen wel altijd meteen af na gebruik.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Ik was laatst bij de sanitair groothandel om een selectie te maken, en de groothandel zélf raadde het af. Wordt lelijk.
Alle reacties Link kopieren
47084 schreef:
18-06-2019 13:25
Ik was laatst bij de sanitair groothandel om een selectie te maken, en de groothandel zélf raadde het af. Wordt lelijk.
Bij mij dus niet.
Althans de wastafelkraan dan.
Met een zwarte douche heb ik geen ervaringen, ik kan mij voorstellen dat deze veel vatbaarder is voor kalkaanslag omdat de kranen en de stang echt nat worden.
Maar de kranen zien er er nog steeds als nieuw uit.
Ik maak idd de kranen wel na gebruik als ze nat zijn ff droog, dat is een routine wat weinig tijd kost.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven