Zwarte puntjes rond tepels hond

22-08-2010 18:21 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nijpend probleem, in google biedt zo één twee drie geen uitkomst:

Onze (grote) hond heeft aan haar tepels allemaal licht zwarte puntjes. In mijn ogen zijn het natuurlijke "dingen" en soort van grote poriën. Manlief zit op dit moment al die tepels schoon te "krabben" en ik, ik kan het niet aanzien!!!

Die tepels horen toch niet "brandschoon" te zijn, wel? Hij is as we speak met soda aan de slag gegaan, omdat ik zowat begon te krijsen bij het zien van dat gepulk aan die tepels (ja hoor, ik betrek het zeker op mezelf!).

Nu dus mijn vraag: is het verstandig aan de tepels van een hond te zitten? Of is het beter dit op zijn beloop te laten??
quote:iris1969 schreef op 23 augustus 2010 @ 14:35:

Ik zal nadenken over een leuke "dare" .'k Weet 't al: flesje wijn en setje tepelklemmen...
Oeh, ik weet nog niet eens wat ik wed maar dan wed ik mee!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
De weddenschap is of je wel of niet met je tepels je oorlellen raakt als je heul, héul hard op en neer springt...

Durf je de uitdaging aan?? Moet je wel naar de meet van Hans komen, wel zo leuk voor 'm (weet ie heulemààl niet meer waar ie kijken moet, ocherm...)
Zeker niet dus... Zéker niet.

Ik heb hele korte oorlellen.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ja zeg, dat ga ik dus dik verliezen, daar mijn borsten nog fris en fruitig zijn.

Heb je niet iets wat haalbaarder is? Zoals kun je nog uit je bed komen zonder takelwagen, dat haal ik net .
quote:Spijker schreef op 23 augustus 2010 @ 15:51:

Zeker niet dus... Zéker niet.

Ik heb hele korte oorlellen.

Tja, dàn houdt 't op...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven