Zwarte puntjes rond tepels hond

22-08-2010 18:21 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nijpend probleem, in google biedt zo één twee drie geen uitkomst:

Onze (grote) hond heeft aan haar tepels allemaal licht zwarte puntjes. In mijn ogen zijn het natuurlijke "dingen" en soort van grote poriën. Manlief zit op dit moment al die tepels schoon te "krabben" en ik, ik kan het niet aanzien!!!

Die tepels horen toch niet "brandschoon" te zijn, wel? Hij is as we speak met soda aan de slag gegaan, omdat ik zowat begon te krijsen bij het zien van dat gepulk aan die tepels (ja hoor, ik betrek het zeker op mezelf!).

Nu dus mijn vraag: is het verstandig aan de tepels van een hond te zitten? Of is het beter dit op zijn beloop te laten??
quote:Spijker schreef op 22 augustus 2010 @ 18:40:

[...]

Als de wiedeweerga aan je eigen tepels krabben!

Ik bedoelde eigenlijk: plaats jij eens een foto dan kunnen wij zien hoe het er uit ziet. Maar ik begrijp nu dat je foto's wilt van de tepels van mijn honden?

O jee, moet ze nu een foto van haar eigen tepels maken?

Ik denk ook dat het mee eters zijn.
Ik heb eens (toen ik als DA assistente werkte) een zwaar hysterische vrouw in de praktijk gehad. Kwam met dr hondje binnengerend omdat zn piemel was uitgeschoven....

Ga dat maar us uitleggen..
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 18:42:

[...]

Zoiets had ik dus ook met mijn reu. Ik zal maar niet in details treden maar dierenarts antwoordde heel droog 'mevrouw, uw hond ejaculeert'.Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben. Heel therapeutisch, zo'n topic.
Heeft die hond ooit puppies gehad of moet ze puppies krijgen?

http://www.zwangerschapsf ... 2&file=viewtopic&p=591922

http://www.borstvoedingsforum.nl/viewtopic.php?p=368246
Het Viva forum is papaja.
Zijn het niet gewoon de melkklieren zeg maar?Soort van wratjes....

Ben trouwens ooit met pup bij DA geweest,dacht dat zijn navel ontstoken was,bleek hij in een kauwgom te hebben liggen rollen........
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 18:40:

Mijn hond heeft wel zwarte ballen trouwens.JA! de mijne ook... moet ik daar stress van krijgen???!
quote:Clary schreef op 22 augustus 2010 @ 18:44:

[...]

Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben. Heel therapeutisch, zo'n topic. was jij dat
Hahaha, ik heb hier net echt hondentepels zitten fotograferen! Even kijken of ik ze online krijg, denk alleen niet echt dat je er wat aan hebt...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:luna30v schreef op 22 augustus 2010 @ 18:43:

Ik heb eens (toen ik als DA assistente werkte) een zwaar hysterische vrouw in de praktijk gehad. Kwam met dr hondje binnengerend omdat zn piemel was uitgeschoven....

Ga dat maar us uitleggen..

ooooh wat erg.... en grappig.

Tepel en teek mix up heb ik laatst ook eens gehad met mijn kat. Nooit geweten dat mijn kat zulke grote tepels had.... Ik mag niet aan haar buik komen tot ik een keer doorzette om haar na te kijken op teken. Kwam er na een paar dagen achter dat het geen teek was. Hij groeide niet. Achteraf gezien schaam ik me dood.
quote:huppeltje75 schreef op 22 augustus 2010 @ 18:45:

[...]

JA! de mijne ook... moet ik daar stress van krijgen???!Nou ja, zolang je ze er niet probeert af te draaien
quote:Ratteke schreef op 22 augustus 2010 @ 18:47:

[...]

ooooh wat erg.... en grappig.

Tepel en teek mix up heb ik laatst ook eens gehad met mijn kat. Nooit geweten dat mijn kat zulke grote tepels had.... Ik mag niet aan haar buik komen tot ik een keer doorzette om haar na te kijken op teken. Kwam er na een paar dagen achter dat het geen teek was. Hij groeide niet. Achteraf gezien schaam ik me dood.godzijdenk ben je niet met een tekentang in de weer gegaan
ziet het er zo uit:

volgens dat honden forum, inderdaad meeeters, dus geen zorgen maken.

http://www.hondenforum.nl ... f=16&t=191418&view=unread
Het Viva forum is papaja.
Ok dan... Hoop dat dit niet valt onder expliciet materiaal, maar hier komen de hondentepels!

quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 18:48:

[...]

Nou ja, zolang je ze er niet probeert af te draaien Och, ik heb een , je weet wel hond, daar is al aan gedraaid
Wat zijn ze klein, eigenlijk.
Ik ga overigens nu op bezoek bij een vriend die trimmer is. Wil het hem wel even vragen, zal t je later als ik weer thuis ben even laten weten.
Dank dank dank voor de foto's! Zoals die bovenste, ja zo zien ze d'r uit. Heb net even de link van het hondenforum doorgenomen (vraag me trouwens direct af waarom ik die vraag hier stel, vertrouwen denk ik) en hmmmmm... ik ga gewoon maandag maar weer richting DA. Liever één keer te veel, toch...

Overigens: grappig die reacties! Phoehee, volgens mij mijn best lopende topic èver. En die verhalen van bij de dierenarts! Blij dat ik niet de eerste overbezorgde kneus ben.

Manlief is hier trouwens de hondenkenner: heeft jaren politiehonden getraind. Normaliter vaar ik blind op zijn oordeel, maar dat gepeuter aan die tepels... ik kòn 't niet aanzien!

*grijpt wederom vertwijfeld naar eigen tepels... au!*
Oh en Spijker, "jouw" tepels zien er inderdaad prachtig en clean uit: niks meer aan doen, zou ik zeggen...

En erg lief dat je die moeite neemt om ze vast te leggen! Ben benieuwd wat de trimmer omtrent het "tepelprobleem" te zeggen heeft...
Spijker...wat een prachtige tepels!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@ spijker: schoon!

Buikie rond de tepels van mijn hondje is ook zwartig. Als ik haar wel eens was (blubber is leuk), dan was ik haar buikje ook maar het gaat niet weg. Ruikt ook niet, en ze zit er niet aan dus het zal er wel bij horen.
quote:Star schreef op 22 augustus 2010 @ 18:42:

[...]

Zoiets had ik dus ook met mijn reu. Ik zal maar niet in details treden maar dierenarts antwoordde heel droog 'mevrouw, uw hond ejaculeert'.Ik wil niet weten wat JIJ eraf probeerde te draaien...
quote:Djaza schreef op 22 augustus 2010 @ 19:25:

Dank dank dank voor de foto's! Zoals die bovenste, ja zo zien ze d'r uit. Heb net even de link van het hondenforum doorgenomen (vraag me trouwens direct af waarom ik die vraag hier stel, vertrouwen denk ik) en hmmmmm... ik ga gewoon maandag maar weer richting DA. Liever één keer te veel, toch...

Overigens: grappig die reacties! Phoehee, volgens mij mijn best lopende topic èver. En die verhalen van bij de dierenarts! Blij dat ik niet de eerste overbezorgde kneus ben.

Manlief is hier trouwens de hondenkenner: heeft jaren politiehonden getraind. Normaliter vaar ik blind op zijn oordeel, maar dat gepeuter aan die tepels... ik kòn 't niet aanzien!

*grijpt wederom vertwijfeld naar eigen tepels... au!*Hou jouw man maar verre van de jouwe idd...Just to be sure..
quote:luna30v schreef op 22 augustus 2010 @ 18:39:

Nee niet doen hoor! Niet met soda. Neem anders een gewoon washandje met een beetje hondenshampoo.

btw ik zou je man zn tepeltjes ook ff afboenen met soda en een schuursponsje

Misschien klonk ik bitchiër dan bedoeld, want hij is knettergek op ons meiske.

quote:Clary schreef op 22 augustus 2010 @ 18:39:

Ik heb bij mijn eerste kat een keer de dierenarts gebeld omdat poes roze 'puntjes' op haar buik had.

Of dat de tepels konden zijn, vroeg de dierenarts.

Eh, ja. Zou kunnen.

Ben meteen van dierenarts veranderd, vanwege

Hoop dat het goedkomt met de zwarte puntjes!!

Hmmm, zonder de kennis van Manlief had dit me zéker ook kunnen gebeuren ja... Ik ben me toch soms ook zo'n ei...

quote:Spijker schreef op 22 augustus 2010 @ 18:41:

[...]

Hilarisch! Ik ben hondentrainer en je wil niet weten hoe vaak het al is gebeurd dat cursisten bij mij komen met een teek die ze er niet uit krijgen. Zitten die mensen al een dag aan een tepel te draaien!

Oef, dat is hier gelukkig nog niet gebeurd... da's stom zeg!

*veegt eigen straatje zo een héél, héél klein beetje schoon*
quote:huppeltje75 schreef op 22 augustus 2010 @ 20:11:

[...]

Hou jouw man maar verre van de jouwe idd...Just to be sure..

Zèg, ik ben niet gèk hoor: alle tekentangen liggen achter slot en grendel!

*je zal er 's ochtends eentje missen zeg*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven