Zwembroek vast in de wasmachine. Help alsjeblieft !
maandag 11 oktober 2010 om 19:46
Zwembroek in de wasmachine gewassen.
Nu zijn de uiteindes van het touwtje van de zwembroek vast gaan zitten in de wastrommel ! Precies de twee harde uiteindes van het touwtje van de zwembroek zijn in de droogtrommel vast gaan zitten.
O ja, het is mijn favoriete zwembroek die ik van Smama voor mijn verjaardag heb gekregen.
Heeft iemand een slimme oplossing waarbij geen schaar wordt gebruikt?
Nu zijn de uiteindes van het touwtje van de zwembroek vast gaan zitten in de wastrommel ! Precies de twee harde uiteindes van het touwtje van de zwembroek zijn in de droogtrommel vast gaan zitten.
O ja, het is mijn favoriete zwembroek die ik van Smama voor mijn verjaardag heb gekregen.
Heeft iemand een slimme oplossing waarbij geen schaar wordt gebruikt?
woensdag 13 oktober 2010 om 21:45
Ik heb vandaag aan de achterkant de wasmachine opengemaakt, maar je kan dan nog niet bij de wastrommel. Om de wastrommel zit in de wasmachine weer een waterdichte trommel omheen. Wat wel logisch is.
Morgen ga ik een was draaien en kijken of ik dan de touwtjes nat er uit kan trekken.
Wordt vervolgd ...
Morgen ga ik een was draaien en kijken of ik dan de touwtjes nat er uit kan trekken.
Wordt vervolgd ...
woensdag 13 oktober 2010 om 21:48
Ben zoooo benieuwd (écht!). Ik denk dat de ultieme oplossing is de broek heel strak trekken en dan de uiterste puntjes van je touwtjes afknippen en die vervolgens weer met een aansteker dichtschroeien. (of een nieuw touwtje inrijgen).
*zit morgen gespannen het forum af te speuren op het vervolg van de gele-zwemshort-die-niet-van-Dries-is*
*zit morgen gespannen het forum af te speuren op het vervolg van de gele-zwemshort-die-niet-van-Dries-is*
zaterdag 16 oktober 2010 om 08:26
zaterdag 16 oktober 2010 om 12:49
O ik dacht dat er echt iets bijzonders hing aan die touwtjes (bv hilfiger heeft van die ijzeren blokjes aan de uiteindelijk van de touwtjes) en dat je t daarom niet wilde afknippen maar t was echt gewoon alleen maar een wit touwtje. Gewoon een nieuw draaidje kopen en er doorheen halen! Misschien kan Smama je er mee helpen