Date wil kosten hotel delen eerste weekend weg. [Lege OP]

woensdag 15 juli 2020 om 10:27
Misschien is hij wel een zij

Maar even ontopic... TO ik denk dat je alles wat je hier te kennen hebt gegeven even bij je date moet neerleggen. Misschien gaan dan zijn ogen open...... en weet hij dat jij voor hem geen "relatiemateriaal" bent.
woensdag 15 juli 2020 om 10:28
Misschien toch maar eens de overige pagina's lezen.Snoesje83 schreef: ↑15-07-2020 10:22To, niet alles gelezen maar waarschijnlijk vinden de meeste viva reageerders je een dikke golddigger en erger...
Ik zou het zelf ook wel een afknapper vinden. Een tikkie, kom op zeg. Ik vind dat enorm gierig en onaantrekkelijk. Ik zou wel wat mee betalen maar als een man van te voren al aankomt met dat echt alles gedeeld moet worden en dit duidelijk maakt door een prijsopgave te sturen?! Nee dank je. Is hij met andere dingen ook altijd zo?
Als ik hem zou meenemen dan zou ik ook niet willen dat hij mij de helft zou betalen. Ik ben niet zo van de weegschalen, zo ben ik niet opgevoed.

Het was een gezamelijk idee om weg te gaan...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 15 juli 2020 om 10:33
Laat die knul alsjeblieft gaan.
Zeuren over bloemen ipv rozen? En 30 euro voor rozen vind jij niet veel en moet iemand maar zomaar voor je overhebben? Alsjeblieft zeg.
Iets met een gegeven paard.
In het begin van een relatie ben je zoekende naar hoe met financiën om te gaan. Hij net zo goed. Dan deel je toch gewoon totdat dat op natuurlijke manier ergens naar groeit?
Maar als jij je zo verwend blijft gedragen en onrealistisch blijft vergelijken met je ex, is deze relatie gedoemd te mislukken.
Zeuren over bloemen ipv rozen? En 30 euro voor rozen vind jij niet veel en moet iemand maar zomaar voor je overhebben? Alsjeblieft zeg.
Iets met een gegeven paard.
In het begin van een relatie ben je zoekende naar hoe met financiën om te gaan. Hij net zo goed. Dan deel je toch gewoon totdat dat op natuurlijke manier ergens naar groeit?
Maar als jij je zo verwend blijft gedragen en onrealistisch blijft vergelijken met je ex, is deze relatie gedoemd te mislukken.

woensdag 15 juli 2020 om 10:57

woensdag 15 juli 2020 om 22:46
Ik zal het hem eens zeggen vanavond! Als echte vrouw!Rosabella1 schreef: ↑14-07-2020 07:16Vreselijk! Hij is echt AF!
Ik zou een leuker exemplaar zoeken die wél weet hoe het hoort.![]()

Not my circus, not my monkeys

donderdag 16 juli 2020 om 09:27

donderdag 16 juli 2020 om 09:57
Dit is niet relevant. Ik heb je gestaft ivm off topic gaan.chentolove schreef: ↑16-07-2020 09:27Nieuw topic van TO
relaties/date-wil-film-serie-kijken-maa ... ges/465466
Op deze manier kan niemand nog een nieuw topic openen, zonder ongevraagd herinnerd te worden aan een vorig topic.
donderdag 16 juli 2020 om 10:05
hippie_meisje schreef: ↑16-07-2020 09:57Dit is niet relevant. Ik heb je gestaft ivm off topic gaan.
Op deze manier kan niemand nog een nieuw topic openen, zonder ongevraagd herinnerd te worden aan een vorig topic.
Ik vind het wel relevant anders hoor. Geeft nog completer beeld van hoe TO in de relatie staat. En mensen kunnen sowieso loepen, dus het risico bestaat altijd dat eerdere topics invloed hebben op het beeld. En staffen hierom?

donderdag 16 juli 2020 om 10:23
donderdag 16 juli 2020 om 11:06
Daarom, onzin.
Het stafje is er alweer af, goed zo.

donderdag 16 juli 2020 om 12:46
In dit geval is het wel handig om te weten dat TO al tientallen van dergelijke topics heeft geopend over deze date waar van alles mis mee is onder allerlei verschillende nicks. Tot niemand het meer geloofthippie_meisje schreef: ↑16-07-2020 09:57Dit is niet relevant. Ik heb je gestaft ivm off topic gaan.
donderdag 16 juli 2020 om 13:59
hippie_meisje schreef: ↑16-07-2020 09:57Dit is niet relevant. Ik heb je gestaft ivm off topic gaan.
Ach gut.... staffen.
Wat ontzéttend kinderachtig weer.
donderdag 16 juli 2020 om 14:23
Dit vind ik ook zo grappig. Die topics zijn op maandag en woensdag in deze week geopend, je doet alsof het een topic van twee jaar oud is.hippie_meisje schreef: ↑16-07-2020 09:57Dit is niet relevant. Ik heb je gestaft ivm off topic gaan.
Gezeur.
donderdag 16 juli 2020 om 18:58
Dat je zo denkt over een etentje: oké, maar over een weekend weg? Hallo, moet hij jou inhuren, is hij jouw gigolo of iets? Ik vind dat helemaal niet vreemd. Lap jij maar een weekend voor jou en je scharrel na 3 maanden terwijl je nog helemaal niet weet of het echt serieus is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2020 20:52
Reden: op quoten is niet toegestaan
Reden: op quoten is niet toegestaan
62.28% gewijzigd

donderdag 16 juli 2020 om 21:14