Date wil kosten hotel delen eerste weekend weg. [Lege OP]

donderdag 16 juli 2020 om 21:38
Waarom moet je zoiets zeggen? Wat wil je nou bereiken? Ik snap het echt niet.
Maar ik heb het echt gehad nu, met het afkraken. Niet normaal, je komt hier echt met een positief zelfbeeld, en als je niet uitkijkt wordt het totaal afgebroken door mensen die je niet eens kent.
Hoop dat je je zin hebt, Stellar!

donderdag 16 juli 2020 om 21:42
Doe niet zo dramatischhippie_meisje schreef: ↑16-07-2020 21:38Waarom moet je zoiets zeggen? Wat wil je nou bereiken? Ik snap het echt niet.
Maar ik heb het echt gehad nu, met het afkraken. Niet normaal, je komt hier echt met een positief zelfbeeld, en als je niet uitkijkt wordt het totaal afgebroken door mensen die je niet eens kent.
Je staft om onzinnige redenen en reageert infantiel als mensen je daar op aanspreken dus zo raar is het niet dat ik me afvraag hoe oud je bent

donderdag 16 juli 2020 om 21:52
Het is een volgend topichippie_meisje schreef: ↑16-07-2020 09:57Dit is niet relevant. Ik heb je gestaft ivm off topic gaan.
Op deze manier kan niemand nog een nieuw topic openen, zonder ongevraagd herinnerd te worden aan een vorig topic.

donderdag 16 juli 2020 om 22:08
Ja en dat was laatst ook al een heel ding. H_M reageert /is ook wel een beetje apart maar ze doet niemand kwaad en ik vond het knap hoe ze alle shit die ze kreeg laatst in haar eigen topic toch nog wist om te buigen naar iets gezelligs en eerlijks.madamzonderm schreef: ↑16-07-2020 22:00Jullie hakken wel heel hard op iemand die in jullie ogen iets kinderachtigs doen. Boeie wat haar leeftijd is.

donderdag 16 juli 2020 om 22:11
Ditmadamzonderm schreef: ↑16-07-2020 22:00Jullie hakken wel heel hard op iemand die in jullie ogen iets kinderachtigs doen. Boeie wat haar leeftijd is.
donderdag 16 juli 2020 om 22:57
hippie_meisje schreef: ↑16-07-2020 21:38Waarom moet je zoiets zeggen? Wat wil je nou bereiken? Ik snap het echt niet.
Nou ik moet eerlijk zeggen, ik vind dat je zelf nogal fel uit de hoek komt hier en daar, zoals ook het staffen op dit topic. Ik snap niet zo goed dat je dan zelf niet snapt dat andere mensen wat sterker op jou reageren dan ze misschien normaal zouden doen. Zo ook op het vreemde berichten topic, en nee, ik heb niet geloept, staat me gewoon nog bij, hoe je daar de discussie overheerste met je man gaat vreemd. Dat is eigenlijk ook een vorm van to bashen. Zeker omdat ze zelf aangaf dat ze dat zo niet zag.
poeszie wijzigde dit bericht op 16-07-2020 23:01
0.06% gewijzigd
donderdag 16 juli 2020 om 23:01
Oh kom op. Het is niet alsof anderen vrij spel hebben om los te gaan op iemand voor 'staffen voor no reason'.
"Je doet iets wat we stom vinden, staffen voor no reason. En die ene keer ooit weet ik nog deed je ook iets stoms. Het heeft totaal niks met dit te maken. Maar het is wel stom. Dus het is okay dat anderen vet gemeen tegen je doen. Moet je maar niet iets opvallends zeggen."
Dat 'tandje lager' lijkt wel te lukken trouwens. Ze wil op anoniem. Ffs.

donderdag 16 juli 2020 om 23:04
madamzonderm schreef: ↑16-07-2020 23:01Oh kom op. Het is niet alsof anderen vrij spel hebben om los te gaan op iemand voor 'staffen voor no reason'.
"Je doet iets wat we stom vinden, staffen voor no reason. En die ene keer ooit weet ik nog deed je ook iets stoms. Het heeft totaal niks met dit te maken. Maar het is wel stom. Dus het is okay dat anderen vet gemeen tegen je doen. Moet je maar niet iets opvallends zeggen."
Ik had mijn originele post al gewijzigd, maar verder snap ik je post ook niet, los van op anoniem willen gaan, en ik refereerde niet alleen aan dit topic.

donderdag 16 juli 2020 om 23:09
Dat ze anoniem wil zegt toch alles?madamzonderm schreef: ↑16-07-2020 23:01Oh kom op. Het is niet alsof anderen vrij spel hebben om los te gaan op iemand voor 'staffen voor no reason'.
Lekker laten gaan.
Zoals hierboven al gezegd, uitdelen kan ze wel maar incasseren niet.
Heeft niks te maken met iets opvallends zeggen.
Mooi ook om hier te schrijven dat het zo sneu voor dr is en in een ander topic vinden jullie prima om zelf “hard” te reageren op een ander.
Beetje selectief
En behoorlijk off-topic dus ik hou er over op
donderdag 16 juli 2020 om 23:11
Ik maak helemaal niks persoonlijk, ik vind dat hippiemeisje nogal fel reageert in sommige topics
donderdag 16 juli 2020 om 23:17
stellar schreef: ↑16-07-2020 23:09Dat ze anoniem wil zegt toch alles?
Lekker laten gaan.
Zoals hierboven al gezegd, uitdelen kan ze wel maar incasseren niet.
Heeft niks te maken met iets opvallends zeggen.
Mooi ook om hier te schrijven dat het zo sneu voor dr is en in een ander topic vinden jullie prima om zelf “hard” te reageren op een ander.
Beetje selectief
En behoorlijk off-topic dus ik hou er over op
Ja eens

donderdag 16 juli 2020 om 23:32
stockholm syndroom. na jaren te hebben geleefd in een soort van warzone waar je zomaar gestaft kan worden Om Niets, is er nu ineens vrijheid. Dat is moeilijk om mee om te gaan. Logisch dat mensen de grenzen gaan verkennen. het is shellshock

donderdag 16 juli 2020 om 23:44
Eens met jou en madam. Jammer ook dat hm nu op anoniem gaat in plaats van wat mensen onder de negeer te plempen en blij verder te forummen.