Relatie met iemand die seks had met hetzelfde geslacht
dinsdag 27 april 2021 om 08:31
Sorry voor de verwarrende topictitel maar ik kon er niet alles in kwijt qua tekst.
Mijn vraag is, zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand die in het verleden een relatie/seks heeft gehad met iemand van hetzelfde geslacht?
Zou het voor jullie uitmaken of die persoon bi is, of dat het alleen uit nieuwsgierigheid is gebeurd?
Ik heb het idee dat mannen het veel minder erg vinden als hun vriendin/vrouw bi is of geëxperimenteerd heeft met vrouwen.
Vrouwen schijnen daar toch meer moeite mee te hebben, en dat is vaak de reden waarom veel mannen er niet openlijk voor uit komen, denk ik althans.
Persoonlijk, zou ik het niet kunnen. Noem het close minded maar ik heb bepaalde angsten die mij zouden weerhouden een relatie te hebben met een man die seks heeft gehad met mannen. Ik ben absoluut pro-LGBT, maar zoals ik zei heb ik bepaalde angsten die overigens irrationeel zijn maar dat ter zijde. Ik zou ook het gevoel hebben dat ik niet tegen een andere man op kan op seksueel gebied.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Mijn vraag is, zouden jullie een relatie kunnen hebben met iemand die in het verleden een relatie/seks heeft gehad met iemand van hetzelfde geslacht?
Zou het voor jullie uitmaken of die persoon bi is, of dat het alleen uit nieuwsgierigheid is gebeurd?
Ik heb het idee dat mannen het veel minder erg vinden als hun vriendin/vrouw bi is of geëxperimenteerd heeft met vrouwen.
Vrouwen schijnen daar toch meer moeite mee te hebben, en dat is vaak de reden waarom veel mannen er niet openlijk voor uit komen, denk ik althans.
Persoonlijk, zou ik het niet kunnen. Noem het close minded maar ik heb bepaalde angsten die mij zouden weerhouden een relatie te hebben met een man die seks heeft gehad met mannen. Ik ben absoluut pro-LGBT, maar zoals ik zei heb ik bepaalde angsten die overigens irrationeel zijn maar dat ter zijde. Ik zou ook het gevoel hebben dat ik niet tegen een andere man op kan op seksueel gebied.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
dinsdag 27 april 2021 om 08:33
dinsdag 27 april 2021 om 08:37
dinsdag 27 april 2021 om 08:37
dinsdag 27 april 2021 om 08:38
Ik vind het heel gek als je daar problemen mee hebt. Dan vind ik je dus echt close minded.
Zeker als je zelf weet dat je angst, wat die ook moge zijn, niet terecht is, waarom hou je daar dan aan vast? Zou je daarvoor echt een vent die verder perfect is laten schieten?
Zou mij persoonlijk echt niet boeien. Maargoed zou ook hypocriet zijn, want ik heb seks gehad met vrouwen en ben ook weleens verliefd geweest
Zeker als je zelf weet dat je angst, wat die ook moge zijn, niet terecht is, waarom hou je daar dan aan vast? Zou je daarvoor echt een vent die verder perfect is laten schieten?
Zou mij persoonlijk echt niet boeien. Maargoed zou ook hypocriet zijn, want ik heb seks gehad met vrouwen en ben ook weleens verliefd geweest
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 27 april 2021 om 08:38
Ik maak me nergens over druk en wie weet is het mij overkomen inderdaad.Midnight-Blue schreef: ↑27-04-2021 08:35Wie weet is je dat al lang overkomen joh, waar maak je je druk om?
Er schijnen veel mannen undercover te zijn wie weet.
dinsdag 27 april 2021 om 08:39
Ik heb vooral iets met concurrentie onthouden.
Maar welke irrationele angsten kun je nou hebben bij dit onderwerp?
mevrouw75 wijzigde dit bericht op 27-04-2021 08:40
16.55% gewijzigd
dinsdag 27 april 2021 om 08:40
I don’t know. Vind gewoon moeilijk.lollypopje schreef: ↑27-04-2021 08:38Ik vind het heel gek als je daar problemen mee hebt. Dan vind ik je dus echt close minded.
Zou mij persoonlijk echt niet boeien. Maargoed zou ook hypocriet zijn, want ik heb seks gehad met vrouwen en ben ook weleens verliefd geweest![]()
Ik zou er geen probleem mee hebben, je valt op de persoon. Je kan wel afspraken maken over wat je tijdens de relatie wil op dat gebied. Ik herken wel wat TO zegt, veel mannen vinden het niet erg, maar vrouwen hebben best vaak weerstand bij die gedachte en vinden het ook " vies " is mijn ervaring. Mannen vinden het volgens mij vaak juist wel een spannend idee.
Undercover?? Als je je nergens druk om maakt waarom dan dit topic?LilyOfTheVally schreef: ↑27-04-2021 08:38Ik maak me nergens over druk en wie weet is het mij overkomen inderdaad.
dinsdag 27 april 2021 om 08:41
Nous, ik miste je.
Prima conclusie.
Wat een achterlijk topic.
'Close minded'? Welnee, gewoon trolminded.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 27 april 2021 om 08:41
Wij worden gewoon gediscrimineerd als man.In_Tenebris schreef: ↑27-04-2021 08:40Ik zou er geen probleem mee hebben, je valt op de persoon. Je kan wel afspraken maken over wat je tijdens de relatie wil op dat gebied. Ik herken wel wat TO zegt, veel mannen vinden het niet erg, maar vrouwen hebben best vaak weerstand bij die gedachte en vinden het ook " vies " is mijn ervaring. Mannen vinden het volgens mij vaak juist wel een spannend idee.
dinsdag 27 april 2021 om 08:42
Blijkbaar maak je je wel druk. Anders was het niet zo'n ding voor je.LilyOfTheVally schreef: ↑27-04-2021 08:38Ik maak me nergens over druk en wie weet is het mij overkomen inderdaad.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Heel hip tegenwoordig hoor.
Dus een topic staat gelijk aan druk maken over iets?Midnight-Blue schreef: ↑27-04-2021 08:40Undercover?? Als je je nergens druk om maakt waarom dan dit topic?
Ik ben gewoon benieuwd naar andere inzichten en de ervaringen van anderen.
Je hoeft niet overal iets achter te zoeken doe even normaal zeg.
dinsdag 27 april 2021 om 08:43
Ja, mss kun je wat tips van deze TO krijgen.Westerpaviljoen schreef: ↑27-04-2021 08:37Het begint mij zelfs op te vallen. En dat wil wat zeggen. Ik voel mij voorbijgestreefd qua aandacht![]()
dinsdag 27 april 2021 om 08:43
En terecht.
dinsdag 27 april 2021 om 08:45
Mijn inziens gaf ik een heel normale reactie hoor.LilyOfTheVally schreef: ↑27-04-2021 08:42Dus een topic staat gelijk aan druk maken over iets?
Ik ben gewoon benieuwd naar andere inzichten en de ervaringen van anderen.
Je hoeft niet overal iets achter te zoeken doe even normaal zeg.
dinsdag 27 april 2021 om 08:45