Trouwen in 2010/2011/2012 voor oude en nieuwe brides-to-be 5
zaterdag 6 november 2010 om 21:35
Dames, gefeliciteerd aan ons allen met ons lustrumtopic!
NaamDatumBudgetIvetje1 april 2011 Vlammetje1 april 2011 SilkenTofuapril 2011 en april 2012 Dzjannke6 mei 2011 scully198127 mei 2011 ¤ 9.000,-Jilzz9 juni 2011¤ 4.000,-Ringelding 14 juni 2011 Knappekloon 25 juni 2011 ¤ 15.000,- souffle1 en 2 juli 2011 Dark Enchantress1 juli 2011 Goudvis1 juli 2011 Likaaugustus 2011 Cardhu26 augustus 2011 Fotogravin10 september 2011 ¤ 7.500,- Tut1 juni 2012 Zoovie 15 juni 2012 ¤ 17.000,- Moussiemous Juni 2012
En wie met SPOED nog gevraagd moeten worden:
Dotje
Tinkeldel
NaamDatumBudgetIvetje1 april 2011 Vlammetje1 april 2011 SilkenTofuapril 2011 en april 2012 Dzjannke6 mei 2011 scully198127 mei 2011 ¤ 9.000,-Jilzz9 juni 2011¤ 4.000,-Ringelding 14 juni 2011 Knappekloon 25 juni 2011 ¤ 15.000,- souffle1 en 2 juli 2011 Dark Enchantress1 juli 2011 Goudvis1 juli 2011 Likaaugustus 2011 Cardhu26 augustus 2011 Fotogravin10 september 2011 ¤ 7.500,- Tut1 juni 2012 Zoovie 15 juni 2012 ¤ 17.000,- Moussiemous Juni 2012
En wie met SPOED nog gevraagd moeten worden:
Dotje
Tinkeldel
woensdag 18 mei 2011 om 09:30
@ringel: zoeken op google afbeeldingen naar "omaonderbroek"
Als je naar een lingeriezaak gaat, kan je zoiets als op het plaatje wel vinden denk ik hoor! (jouw plaatje hoor, niet het mijne haha)
Ik moet morgen in Amsterdam-centrum zijn voor m'n werk, iemand nog leuke shopping tips (mag bruiloftsgerelateerd, hoeft niet)? Ik moet nog lingerie en sieraden (ik denk alleen een armband).
Is er hier trouwens iemand die een cadeau voor haar aanstaande gaat kopen om te geven op de huwelijksdag? Ik kom dat tegen op Amerikaanse blogs en vind het eigenlijk wel een mooi gebaar!
Als je naar een lingeriezaak gaat, kan je zoiets als op het plaatje wel vinden denk ik hoor! (jouw plaatje hoor, niet het mijne haha)
Ik moet morgen in Amsterdam-centrum zijn voor m'n werk, iemand nog leuke shopping tips (mag bruiloftsgerelateerd, hoeft niet)? Ik moet nog lingerie en sieraden (ik denk alleen een armband).
Is er hier trouwens iemand die een cadeau voor haar aanstaande gaat kopen om te geven op de huwelijksdag? Ik kom dat tegen op Amerikaanse blogs en vind het eigenlijk wel een mooi gebaar!
woensdag 18 mei 2011 om 09:48
Ik vind dat dus echt niet mooi Ringel, geeft bij mij toch een oma-gehalte..
FG..albert cuyp? voor sieraden iig wel, lingerie weet ik niet.
Wil je echt bruidslingerie?
Nee wij geven elkaar niet nog een cadeau, hoe leuk ik dat ook vind hoor.
Maar ben al zo blij als we de ringen hebben,dat ik dat mooi genoeg vindt.
FG..albert cuyp? voor sieraden iig wel, lingerie weet ik niet.
Wil je echt bruidslingerie?
Nee wij geven elkaar niet nog een cadeau, hoe leuk ik dat ook vind hoor.
Maar ben al zo blij als we de ringen hebben,dat ik dat mooi genoeg vindt.
woensdag 18 mei 2011 om 09:50
Snap ik jilzz, ik vind het aan de ene kant een beetje overdreven om elkaar een kado te geven. Aan de andere kant vind ik het ook wel weer mooi. Maar ik hou het dan wel bij iets kleins en een lief briefje erbij ofzo. Ze slaapt bij haar ouders die nacht dus dan laat ik het haar moeder aan haar geven 's ochtends denk ik, als verrassing.
Oh, verloofde was gisteren met een vriendin weg geweest en die had verklapt dat ze al een mailtje had gekregen over ons vrijgezellenfeest Echt een rare gedachte, dat mensen al dingen voor ons aan het organiseren zijn!!
Oh, verloofde was gisteren met een vriendin weg geweest en die had verklapt dat ze al een mailtje had gekregen over ons vrijgezellenfeest Echt een rare gedachte, dat mensen al dingen voor ons aan het organiseren zijn!!
woensdag 18 mei 2011 om 10:55
Ik weet dat men ook al dingen voor ons aan het regelen zijn. Ik had voor de gein tegen mijn broertje gezegd dat hij dit mocht regelen. Alleen heeft mijn broertje Asperger en neemt dit soort dingen dus behoorlijk serieus. Achteraf had ik dit nooit uit de gein tegen hem moeten zeggen, omdat hij de gein dus niet snapt. Arm jong woont helemaal in Den Haag en is dus van daaruit hier dingen aan het regelen.
@Jilzz, is idd een hoog oma gehalte, maar dit is wat google me geeft als ik op comfortabel en elegant zoek.
@Jilzz, is idd een hoog oma gehalte, maar dit is wat google me geeft als ik op comfortabel en elegant zoek.
woensdag 18 mei 2011 om 12:30
woensdag 18 mei 2011 om 13:17
Fotog... sommige maken een boekje met foto's en 101 reden waarom ik van je hou boekje. Misschien is dat een leuk idee.
Op de 'ik ga trouwen'hyves is daar een topic over.
Leuk even Amsterdam in. Iid Albert Cuyp is leuk, Jordaan (9 straatjes) is ook leuk,
Tut... Ahhh.. en nu? De 'waarom Ameland', 'waarom deze' op gaan schrijven? Wordt lastig zo te lezen. Jouw voorkeur is Ameland maar Tinus deze.... Succes ermee.
Ringeld.. kan iemand anders je broertje niet helpen met het regelen van het vgf? 2 vrienden van mijn vriend doet de zijne en 2 vriendinnen van mij de mijne. Af en toe doen ze al stiekem.. wel grappig. Probleem met schoonzusje is trouwens opgelost. Ze had zelf al afbericht gegeven...
Op de 'ik ga trouwen'hyves is daar een topic over.
Leuk even Amsterdam in. Iid Albert Cuyp is leuk, Jordaan (9 straatjes) is ook leuk,
Tut... Ahhh.. en nu? De 'waarom Ameland', 'waarom deze' op gaan schrijven? Wordt lastig zo te lezen. Jouw voorkeur is Ameland maar Tinus deze.... Succes ermee.
Ringeld.. kan iemand anders je broertje niet helpen met het regelen van het vgf? 2 vrienden van mijn vriend doet de zijne en 2 vriendinnen van mij de mijne. Af en toe doen ze al stiekem.. wel grappig. Probleem met schoonzusje is trouwens opgelost. Ze had zelf al afbericht gegeven...
woensdag 18 mei 2011 om 13:31
101 redenen waarom ik van je hou is een leuk idee inderdaad!! Kun je zo persoonlijk maken als je wilt. Leuk vormgeven in een boekje, ik zie het helemaal voor me! Dank voor de tip.
Owh Tut, moeilijk zeg! Als Ameland eenmaal in je hoofd zit, dan gaat dat er niet zomaar meer uit. Voor- en nadelen op papier kan verhelderend werken, uiteindelijk gaat het toch om gevoel denk ik. n misschien helpt het ook om je te realiseren dat er geen goeie of foute keuze is. Welke locatie je ook kiest, je krijgt toch een superbruiloft.
Door jouw verhaal over de locatie begin ik wel te twijfelen aan onze keuze
het was zo makkelijk geweest, lekker in de buurt en het is idd een prachtige locatie. En ook omdat je nu in die woonplaats zelf je trouwlocatie kunt kiezen (dit was vorig jaar september nog niet zo, had je maar keuze uit 2 door de gemeente goedgekeurde locaties) zou het helemaal mooi zijn; alles op 1 locatie. Zucht. Misschien moet ik mijn eigen advies hierboven ter harte nemen
Owh Tut, moeilijk zeg! Als Ameland eenmaal in je hoofd zit, dan gaat dat er niet zomaar meer uit. Voor- en nadelen op papier kan verhelderend werken, uiteindelijk gaat het toch om gevoel denk ik. n misschien helpt het ook om je te realiseren dat er geen goeie of foute keuze is. Welke locatie je ook kiest, je krijgt toch een superbruiloft.
Door jouw verhaal over de locatie begin ik wel te twijfelen aan onze keuze
woensdag 18 mei 2011 om 21:08
Wauw FG! Die bovenste armband is echt geweldig mooi! Waar heb je die gevonden? Want die wil ik misschien wel voor bij mijn jurk. Ik kan namelijk ook al geen ketting en geen uitgebreide oorbellen, dus ik moet wel érgens mijn bling vandaan halen natuurlijk
Lastig Tut zoiets, ik had er op de hyves ook al op gereageerd. Maar gaat Tinus zijn voorkeur uit naar de locatie waar jullie gister zijn geweest? Succes ermee! En inderdaad misschien een lijstje maken met voor- en nadelen van de locaties?
Wat een luxe probleem eigenlijk he
Lastig Tut zoiets, ik had er op de hyves ook al op gereageerd. Maar gaat Tinus zijn voorkeur uit naar de locatie waar jullie gister zijn geweest? Succes ermee! En inderdaad misschien een lijstje maken met voor- en nadelen van de locaties?
Wat een luxe probleem eigenlijk he
woensdag 18 mei 2011 om 22:19
woensdag 18 mei 2011 om 22:33
Goudvis, volgens mij hebben ze die gewoon bij ons bij de Jan Linders. En anders misschien bij een tankstation? Of heb je een stuk of 50 flesjes nodig? Dan is het tankstation misschien gelijk door zijn voorraad heen, of je rijdt de A2 af en stopt bij elk tankstation voor een paar flesjes
FG, de armband is echt geweldig, maar wel iets meer aan de prijs dan ik eigenlijk in mijn hoofd had bovendien begin ik nu te twijfelen of het niet teveel wordt. Want de bovenkant van mijn jurk is al vrij druk, misschien moet ik daarom juist een egale armband nemen. Hm wat denken jullie?
FG, de armband is echt geweldig, maar wel iets meer aan de prijs dan ik eigenlijk in mijn hoofd had bovendien begin ik nu te twijfelen of het niet teveel wordt. Want de bovenkant van mijn jurk is al vrij druk, misschien moet ik daarom juist een egale armband nemen. Hm wat denken jullie?
woensdag 18 mei 2011 om 23:07
Ik denk dat ik egaal dan mooier vind Mous, maar deze armband is dan ook niet helemaal mijn smaak, dat kan er ook mee te maken hebben Ik ben van het glad en de parels.
Qua lokatie is het echt een probleem. Misschien een luxeprobleem inderdaad, maar wel een lastige kwestie. Tinus' voorkeur gaat echt uit naar de lokatie van Zoovie, mijn hele hart zegt Ameland. En elkaar veto-en is natuurlijk niet echt handig, het blijft ook de bruiloft van de ander natuurlijk. Voors en tegens hebben we al geprobeerd, maar de voors die hij ziet, zie ik ook op Ameland maar dan in andere vorm, en andersom. Het lastige is dat het 2 totaal verschillende lokaties met daarmee twee totaal verschillende bruiloftsplaatjes zijn.
Qua lokatie is het echt een probleem. Misschien een luxeprobleem inderdaad, maar wel een lastige kwestie. Tinus' voorkeur gaat echt uit naar de lokatie van Zoovie, mijn hele hart zegt Ameland. En elkaar veto-en is natuurlijk niet echt handig, het blijft ook de bruiloft van de ander natuurlijk. Voors en tegens hebben we al geprobeerd, maar de voors die hij ziet, zie ik ook op Ameland maar dan in andere vorm, en andersom. Het lastige is dat het 2 totaal verschillende lokaties met daarmee twee totaal verschillende bruiloftsplaatjes zijn.
donderdag 19 mei 2011 om 00:35
Tut; lastige keuze idd... Wat er al geopperd werd; voors en tegens opschrijven? Denk daarbij bijv. aan practische zaken: aan afstand, dag/avondgasten, prijzen, etc.. Wij hebben zaterdag met nog 2 cateraars een gesprek (1 reeds gehad), als je wilt kan ik je daarna ook meer info geven over de prijzen. Misschien helpt dat nog bij t kiezen... En anders is er altijd nog "flip a coin" of een wedstrijdje touwtrekken/verspugen/beschuitfluiten? Sorry, flauw... Of nog een keertje kijken? Mooi weer/ slecht weer kan ook veel schelen!
Lastig in ieder geval zeg, echt balen...
Lastig in ieder geval zeg, echt balen...
donderdag 19 mei 2011 om 09:09
Zoovie, we haden bij allebei stralende zon, dus dat maakte het verschil niet echt. Ik zou wel nog eens naar Ameland willen, om te zien of we het daar net zo beeldend kunnen krijgen als op B. Ik denk dat Tinus het uiteindelijk van de prijs gaat laten afhangen, dus als je me daar wat info over kunt geven dan inderdaad heel graag! Ik denk namelijk dat B duurder is dan A (Haha, dat past mooi) maar het drankarrangement voor de avond is dan weer heel goedkoop natuurlijk.
donderdag 19 mei 2011 om 13:29
YIHAAAW ik heb m'n boeket besteld en ook voor de meisjes een klein boeketje. Ik heb witte pioenen en de meiden krijgen heel donker roze. En in totaal voor 70 euro klaar. ben vanochtend naar 2 bloemisten geweest, de eerste was erg moeilijk aan het doen, dat het seizoen voor pioenrozen erg vroeg was begonnen en ze niet kon garanderen dat er dan wel pioenrozen waren. (en was een stuk duurder!!!) de 2e had zoiets van, als je pioenrozen wil, dan wil je pioenrozen klaar. Nu de eerste nog even afbellen....geen zin in moeilijk gedoe, dat ik pas een week van te voren zou weten of het zou kunnen of niet. Nu heb ik het boeket wat ik wil Klaar.
donderdag 19 mei 2011 om 16:58
Tut, dat is goed, wij zijn al een heel eind qua kostenoverzicht vwb de locatie en catering, dus daar geef ik je graag inzage in als dat je helpt! Doen we dan wel even in een persoonlijk bericht o.i.d, want dat hoeft ook niet aan de grote klok
Ringel, dat lijkt me geen geld voor je boeketten! Goede deal! En inderdaad nogal onzinnig van die andere bloemist dat je een week voor je trouwen pas zou kunnen weten waar je aan toe was.. Ik vind pioen rozen ook zó mooi, prachtig..
Ringel, dat lijkt me geen geld voor je boeketten! Goede deal! En inderdaad nogal onzinnig van die andere bloemist dat je een week voor je trouwen pas zou kunnen weten waar je aan toe was.. Ik vind pioen rozen ook zó mooi, prachtig..