mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!

12-01-2007 19:10 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!



We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...



Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.



Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!



Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst zo/n mooie fles die ze ook in het ziekenhuis gebruiken voor urine, weet de naam helaas niet. Mannen kunnen dan in bed (of net eruit) hun behoefte doen.



Ik kan je helaas niet aan de naam helpen waar het te koop is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Gadver! Dat hij 2 dagen hetzelfde ondergoed aanheeft, dat zou ik nog kunnen accepteren, maar dat hij in de wasbak plast, dat is toch vreselijk!? Je kunt toch gewoon zeggen: ik vind het heel erg vies, en het is niet normaal, ga gewoon ff naar beneden?
Alle reacties Link kopieren
:o Koffers pakken en wegwezen daar, nu het nog kan! Ieuwww!
Alle reacties Link kopieren
Jezelf een week niet wassen en vooral je tanden niet poetsen en dan vragen om een oraal pleziertje ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!



We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...



Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.



Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!





Jeetje wat ben ik blij dat mijn vriend elke dag onder de douche staat en schone kleding aantrekt + schoon ondergoed. Het is zeker goed om hem hier op aan te spreken en hem te vertellen dat je hier op afknapt. Ik begrijp dat je het zat bent. Ik vind het niet normaal wat hij doet.



Liefs Fantasie
Alle reacties Link kopieren
Gatverdegatver!!! En hij ruimt het dus ook nog niet eens zelf op?!?!?!?!!?   Gatverdegatver!

 

Kan die kerel niet beter een luier omdoen, hoeft ie én niet naar de wc te lopen én hij moet wel verwisselen, anders voelt ie zelf de nattigheid:D
Alle reacties Link kopieren
En nu even serieus..



Ik vind dat je het nogal lang hebt volgehouden met die viespeuk.

Wat ik voorstel is het nogmaals aankaarten en als hij nog niet wil veranderen even een weekje bij je ouders/vrienden te gaan logeren. Laat hem maar voelen dat je het dit keer echt meent. Misschien dat hij het dan in gaat zien??
Alle reacties Link kopieren
Raaaanzig. In de wasbak pissen is niet echt normaal. En die onderbroeken, bleeeeegh. Wat een goor mannetje.  Ik zou hem dus echt niet meer aanraken dan he.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga natuurlijk niet weg bij hem. Ik zie het meer als een slechte gewoonte, niet als een slechte eigenschap. Ik denk dus dat het wel af te leren is. Praten helpt blijkbaar niet, omdat hij niet de viezigheid ervan inziet. Heb hem ook wel eens betrapt als 'ie al boven is en z'n tanden staat te poetsen en tegelijk z'n leuter in de wasbak hangt. Natuurlijk schrikt hij dan als ik dat zie, maar haalt z'n schouders op. Ik ga ervan uit dat ij het dus altíjd doet...
Alle reacties Link kopieren
Jakkes..



Poetst hij wel z'n tanden en maakt hij z'n penis wel dagelijks schoon?..



Kun je het er niet nog een keer serieus met hem over hebben en goed aangeven dat het jou echt heel erg stoort?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als advies geven; hopen dat dit topic vol komt te staan met dit soort reacties; :o, uitprinten en hem laten lezen...
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme zeg, dit zou voor mij echt reden zijn om zo erg op iemand af te knappen dat zelfs de hele relatie op het spel zou komen staan. Gewoon omdat ik het zo goor vind en dat erg van invloed is op hoe ik iemand als persoon zou zien... yakkes....
Alle reacties Link kopieren
Ja, laat hem de reacties maar eens lezen! Wat hij uitspookt is zo smerig dat ik er nu zelfs een beetje misselijk van wordt

Let wel, ik ben absoluut geen mientje met smetvrees maar wat hij doet?

Bah, bah en ieuuuw!!
Alle reacties Link kopieren
Ach, weet je wat het is. Ik probeer het ook wel een beetje te relativeren soms. Vroeger werden alle kinderen van mijn opa en oma gewassen in één tijl, met hetzelfde water. Vroeger droegen mensen ook hun kleren meerdere dagen, inclusief sokken en onderbroeken. Militaren verschonen soms niks tijdens oefening. Tegenwoordig moet alles schoon, smet-vrij zijn, en mag niemand meer stinken, maar in dit geval is het gewoon niet nódig om vieze gewoonten te hebben.

Wij vrouwen hebben ook zo onze (intieme) perioden die wel liever niet laten zien met de toiletdeur open, maar daar kunnen we helaas niet omheen. Ik lees alleen maar bha en gatver als reactie's. Zijn er nu helemaal geen andere dames die ook iets minder fris vinden aan hun man??



Alle reacties Link kopieren
Ja, andere gewoontes zoals neuspulkjes wegschieten...ik kan ermee leven omdat hij ze in ieder geval niet opeet  

Ik ben ook tegen al dat bacterievrije gelul...want een beetje weerstand kan geen kwaad.

Maar niet schoon zijn op jezelf en plassen in een wasbak waar ook ik mijn tanden in moet poetsen? Nee, daar zou ik niet mee kunnen leven.

Ik hou niet zo van kopkaas ;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vorige vriendje had een keer op vakantie (2 weken) maar liefst 4 boxershorts meegenomen... Ieks! Ook ben ik over het algemeen niet gelukkig met de overdosis schaamharen op de badkamervloer en alle tandpastaspatters op de spiegel (dat zíe je toch?!). :?



Maar eerlijk waar: pissen in de wastafel is een brug te ver. Maar of nog een gesprek hierover helpt? Je hebt het toch al gezegd? Hij begrijpt blijkbaar niet dat dit voor jou echt iets heel ergs is..



Even een andere invalshoek: is er echt geen enkele mogelijkheid om een klein wc-tje in de badkamer in te bouwen? Dat zou de meest relaxte én effectieve oplossing zijn denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Ja precies. Af en toe in z'n neus peuteren of een boer laten ofzo, naja, om nu te zeggen van wow charming, nee, maar echt een serieuze ramp is t nou ook weer niet. Dat zou ik van de dingen die jouw vriend (niet) doet wel vinden.
Alle reacties Link kopieren
nou dat wasbakplassen hoor ik wel vaker, is net uniek in zijn soort dus. Veel mannen doen dit als er geen toilet boven is. Ik vind het wel een smerige gewoonte, dat dan wel weer hahahha. Als hij de boel dan even zou soppen nadien zo het minder erg maken maar nog steeds erg erg smerig.
Alle reacties Link kopieren


Ja, andere gewoontes zoals neuspulkjes wegschieten...ik kan ermee leven omdat hij ze in ieder geval niet opeet  

Ik ben ook tegen al dat bacterievrije gelul...want een beetje weerstand kan geen kwaad.

Maar niet schoon zijn op jezelf en plassen in een wasbak waar ook ik mijn tanden in moet poetsen? Nee, daar zou ik niet mee kunnen leven.

Ik hou niet zo van kopkaas ;)





Oeh ja!! Uit je neus eten!! Dat zou voor mij ook echt een afknapper zijn, haha!



Maar ook ik ben het ermee eens hoor: weg met de blauwe glorix et al! Alles spic en span is echt niet goed voor de weerstand. Ik ben zelf nooooit ziek, dus dan weet je ook weer hoe schoon het bij mij thuis is. (wat dat betreft schaam ik me soms wel eens, of zijn er meer die de wc slecht 1x per 2 - oké soms 3 - weken schoonmaken?). :$
Alle reacties Link kopieren
Trouwens nu ik er over na denk, een ex van mij (maar een paar weken mee gehad gelukkig) had ook wel echt ranzige gewoontes. Zoals altijd en overal scheten laten (dus ook als je ergens op visite bent als hij ze enigzins kende). Vond ik op zich dan weer wel storend. Nog niet eens om het ranzigheidsgehalte maar ook gewoon omdat ik het onbeleefd vind als je bij anderen zit.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik.



Ik ken ook iemand die zo verschrikkelijk vies is. Onderbroeken meerdere dagen aan, niet elke dag douchen (soms zelfs maar 1/2 keer per week).

Plassen onder de douche.

Als ik m pijpte, net nadat ie gewassen was, dan rook ik nog een klein beetje van die viezigheid aan zijn eikel. Kortom, het werd niet eens meer goed schoon (wel voor het oog, maar niet voor de neus).



Wij zijn uit elkaar...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu een vraag stellen en jullie hoeven heus niet te denken dat dit beter op de sex-pijler terecht kan, want dit is puur gezien vanuit hygienisch oogpunt! (oh, misschien beter bij 'gezondheid' dan...)





Pijp jij hem?





:o 





Sorry, flauw misschien, maar ik vind dit echt zo'n misselijkmakende topic. Ik zou me oprecht zorgen maken om hem!
Alle reacties Link kopieren
iedereen heeft zijn of haar "viese" gewoontes denk ik maar dit vind ik te ranzig voor woorden. Mijn vriend doucht elke dag,elke dag schone boxershort aan,poetst zijn tanden elke dag enz.. Dit is gewoon goor en ik zou er niet mee kunnen leven
Alle reacties Link kopieren


Ja ik.



Ik ken ook iemand die zo verschrikkelijk vies is. Onderbroeken meerdere dagen aan, niet elke dag douchen (soms zelfs maar 1/2 keer per week). Ik kende ook zo'n iemand maar had dit zo goed verdrongen totdat ik jouw verhaal las..

Plassen onder de douche.

Als ik m pijpte, net nadat ie gewassen was, dan rook ik nog een klein beetje van die viezigheid aan zijn eikel.  Ken dat ja....ieuw!!Kortom, het werd niet eens meer goed schoon (wel voor het oog, maar niet voor de neus).



Wij zijn uit elkaar... wij ook ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven