Bah!

23-09-2017 13:57 78 berichten
Heb ik een dikke vette crush op een bezette man. Denk constant aan hem, verlang naar hem, ben de hele tijd met hem bezig. Ik weet dat dat weer over gaat en dat kan me niet snel genoeg gebeuren. Want wat voel ik me eenzaam en gefrustreerd nu.
Stom gedoe.
Kan je hem ontwijken?
Alle reacties Link kopieren
Balen! En hij heeft zeker geen onbezette tweelingbroer?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend. Probeer hem inderdaad een beetje te ontwijken. En troost jezelf misschien met een leuke date? (Niet met hém uiteraard )
Ja, hem ontwijken ga ik doen. Gelukkig zie ik hem niet elke dag.
Alle reacties Link kopieren
Alles kan kapot
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
23-09-2017 15:09
Alles kan kapot
Hè bah.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hij is in het echt vast niet zo leuk als in je hoofd. Remstrepen, snotballetjes uit z'n neus etc :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ook hij heeft incidenteel last van buikgriep en snotjes. Picture that.
Haha, ok: remstrepen, snotballen en buikgriep, dat ga ik me voorstellen als ik weer zit te smachten. :biggrin: Dan moet het makkelijker worden.
Alle reacties Link kopieren
Ga voor een rebound.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Hommeltjes schreef:
23-09-2017 16:03
Haha, ok: remstrepen, snotballen en buikgriep, dat ga ik me voorstellen als ik weer zit te smachten. :biggrin: Dan moet het makkelijker worden.
Vergeet de brie niet onder het randje.
Alle reacties Link kopieren
Bah!!
Nou ja.. dat dus..
Hij snurkt ook verschrikkelijk. En als ie twee keer geniesd heeft stelt ie zich aan alsof ie ieder moment kan sterven. En hij plast staand, met veel gespetter.
Remsporen. :-(
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
23-09-2017 16:58
Hij snurkt ook verschrikkelijk. En als ie twee keer geniesd heeft stelt ie zich aan alsof ie ieder moment kan sterven. En hij plast staand, met veel gespetter.
Als hij zittend plast is het een veel grotere afknapper.
Je wil echt niet weten hoe hard ie boert en scheet.

En hoe weinig ie doet in 't huishouden. Zelfs zijn eigen bord afwassen of in de vaatwas steken is hem waarschijnlijk te veel.

En hij heeft dan ook nog es een vreselijke familie.
Die aaneenhangt van de roddels, onzin, gezever en een vreselijk moeiende moeder.
Wil je echt niet als schoonfamilie!
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 23-09-2017 17:05
32.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zelfs als is hij een man die drie keer per dag schoon ondergoed aantrekt, zichzelf en zijn geslachtsdelen vlekkeloos schoon houdt, nóóit verkouden is en er elk moment van de dag perfect verzorgd uitziet: hij heeft al een relatie. Jammer dan voor jou, maar waarom zou jij daar dan zielig door zijn? Of medelijden door verdienen? Zijn we dan écht al zo ver afgezakt in leven en moraliteit dat we zélfs meiden die willen hebben wat ze niet kunnen krijgen al geestelijke bijstand moeten gaan verlenen, omdat ze zelf niet in staat zijn te verwerken dat hun wens niet hun geschenk kan worden?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nope, ik heb mijn zoon geleerd zittend te plassen en waardeer dat ook van de mannen die gebruik maken van mijn WC. Ik zit niet te wachten op een geel bespetterde wasmachine.
Ik vind het sexy als een man daar rekening mee houdt.
Jufjoke schreef:
23-09-2017 14:52
Vervelend. Probeer hem inderdaad een beetje te ontwijken. En troost jezelf misschien met een leuke date? (Niet met hém uiteraard )
Dat lukt je echt niet als je erg in een ander geïnteresseerd bent.
Jufjoke schreef:
23-09-2017 14:52
Vervelend. Probeer hem inderdaad een beetje te ontwijken. En troost jezelf misschien met een leuke date? (Niet met hém uiteraard )
Ik zou eerder voor een grote reep chocola gaan :-).
Of een weekendje binge-watchen van een serie.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
23-09-2017 17:05
Nope, ik heb mijn zoon geleerd zittend te plassen en waardeer dat ook van de mannen die gebruik maken van mijn WC. Ik zit niet te wachten op een geel bespetterde wasmachine.
Ik vind het sexy als een man daar rekening mee houdt.
Echt?
Ik zou zo enorm afknappen op een man die zittend plast. Een van de grootste afknappers vind ik dat. En totaal NIET sexy.
Mijn man plast staand. En plast gewoon netjes in de wc ipv er naast. En mocht hij een keertje spetteren dan maakt hij dat schoon.
Alle reacties Link kopieren
Wel jammer van die knappe, grote, sterke, gulle, succesvolle man met een grote pik die ook nog eens weet hoe hij hem moet gebruiken, TO.
Alle reacties Link kopieren
Hommeltjes, het is gewoon heel erg balen als je verliefd wordt op een getrouwde man.

Weet hij het? Voelt hij ook iets voor jou? Of is het een stille verliefdheid?
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
23-09-2017 17:08
Wel jammer van die knappe, grote, sterke, gulle, succesvolle man met een grote pik die ook nog eens weet hoe hij hem moet gebruiken, TO.
Iets waar jij alleen maar van kunt dromen dat vrouwen zo naar jou zouden kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven