Niet aangetrokken tot hem

15-04-2018 14:15 49 berichten
.
anoniem_350220 wijzigde dit bericht op 26-09-2019 18:02
Reden: Laat maar
99.72% gewijzigd
Ik zou niet met hem verder daten.
Altijd lekker voor je ego om een fan te hebben. Een groupie, een smachtende persoon. Maar je weet ook wel dat er nooit iets meer zal zijn, want jij hebt niet hetzelfde gevoel.

Kap het contact af, laat hem liefdesverdriet hebben en iemand zoeken die hem net zo leuk vind. Dat verdiend iemand met een topkarakter en een hart van goud.
Alle reacties Link kopieren
Gedaan, werd verliefd op een ander, man 1 met de hart van goud gekwetst. Dit wil je niet dus kap het af!
Ik moet er wel bij zeggen dat hij de eerste is die zo veel respect toont richting mij. Heb ook knappere mannen gehad met een stront innerlijk.

Als ik hem soms niet spreek mis ik hem ook wel :-? Ik weet het even niet meer
Verliefdheid en seksuele aantrekkingskracht zijn voor mij vereisten.
Andere mannen vallen in de categorie Vriend of Goede Vriend maar daar moeten zij mee kunnen leven.

Ga van jezelf uit. Als jouw patroon is dat je altijd verliefd wordt op iemand dan werkt het voor jou kennelijk zo. Kleine kans dat verliefdheid-moet-groeienfase voor jou niet opgaat, al weet je het nooit zeker.
Je kan het altijd proberen.
Spsl1 schreef:
15-04-2018 14:45
Ik moet er wel bij zeggen dat hij de eerste is die zo veel respect toont richting mij.
Dat kunnen je broer, neef of een goede vriend ook hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb hetzelfde meegemaakt. Hij bleef geduldig en was heel lief voor mij, ik heb uiteindelijk toch gezegd dat het echt niet gaat werken en dat ik hem niet pijn wil doen. Ik heb voor zijn bestwil het contact helemaal gestopt, anders kwam hij niet over de verliefdheid heen en niets is zo erg als verliefdheid niet wederzijds is. Ik hoop oprecht voor hem dat hij iemand in de tussentijd heeft gevonden die wel hartstikke gek op hem is.
''Geen woorden maar daden''
Ivy_Signe schreef:
15-04-2018 14:50
Dat kunnen je broer, neef of een goede vriend ook hebben.
Ja maar daar ga je geen relatie mee aan. Neem ik aan.
Honingbloesem schreef:
15-04-2018 14:54
Heb hetzelfde meegemaakt. Hij bleef geduldig en was heel lief voor mij, ik heb uiteindelijk toch gezegd dat het echt niet gaat werken en dat ik hem niet pijn wil doen. Ik heb voor zijn bestwil het contact helemaal gestopt, anders kwam hij niet over de verliefdheid heen en niets is zo erg als verliefdheid niet wederzijds is. Ik hoop oprecht voor hem dat hij iemand in de tussentijd heeft gevonden die wel hartstikke gek op hem is.
Precies dat.. heb hem ook vaak gezegd dat hij beter iemand kan zoeken die wel hoteldebotel is. Maar hij blijft zeggen dat het wel komt bij mij. :-|
Alle reacties Link kopieren
Spsl1 schreef:
15-04-2018 14:45
Ik moet er wel bij zeggen dat hij de eerste is die zo veel respect toont richting mij. Heb ook knappere mannen gehad met een stront innerlijk.

Als ik hem soms niet spreek mis ik hem ook wel :-? Ik weet het even niet meer
Zoek nog even verder, dan vindt je - mits je nog wat geduld kunt opbrengen - jouw 'totaalplaatje'.
Voor hem is het anders ook niet eerlijk.
Ik kan me voorstellen dat je een beetje bang bent om hem los te laten, omdat hij wel goed voor je is, maar dan is er geen ruimte voor iemand die het 'helemaal' voor je is. Bovendien geldt voor hem net hetzelfde: ook hij moet de ruimte krijgen om iemand te zoeken (vinden?) die het helemaal voor hem is.
Spsl1 schreef:
15-04-2018 14:55
Ja maar daar ga je geen relatie mee aan. Neem ik aan.
Voilà, daar heb je je antwoord.
Spsl1 schreef:
15-04-2018 14:55
Ja maar daar ga je geen relatie mee aan. Neem ik aan.
:lightbulb:
Je tot hem aangetrokken voelen lijkt me toch wel een vereiste. Verliefdheid niet per se, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Spsl1 schreef:
15-04-2018 14:56
Precies dat.. heb hem ook vaak gezegd dat hij beter iemand kan zoeken die wel hoteldebotel is. Maar hij blijft zeggen dat het wel komt bij mij. :-|
En dat vind je niet wanhopig en een enorme afknapper :S?
Spsl1 schreef:
15-04-2018 14:56
Maar hij blijft zeggen dat het wel komt bij mij. :-|
Dus hij vindt dat jij jou beter kent dan dat jij jezelf kent? Huh? Hoe dan?
Ik vind hem lief maar ook erg naïef overkomen.
Nee. Als je niet verliefd op hem bent en hij wel op jou, vind ik dat je het contact moet afkappen. Het lijkt me pijnlijk voor hem dat de verliefdheid niet wederzijds is. Vooral als je over een tijdje opeens wel verliefd wordt op iemand anders!
Ivy_Signe schreef:
15-04-2018 14:58
Voilà, daar heb je je antwoord.
Nee je begrijpt het verkeerd. Ik bedoelde het in de zin van dat je geen relatie neemt met je broer of neef, puur omdat ze aardig zijn.
Ivy_Signe schreef:
15-04-2018 14:59
Dus hij vindt dat jij jou beter kent dan dat jij jezelf kent? Huh? Hoe dan?
Ik vind hem lief maar ook erg naïef overkomen.
Ja nja. Hij baseert dat dus op het feit dat ik wel altijd weer reageer op zn berichtjes. Ik heb hem ook zo vaak gezegd dat die naief is, hij wil er niks van weten. Ik heb hem ook vaak gezegd dat die niet zo over zich heen moet laten lopen door mij, want ik ben niet de liefste soms. Maar dat maakte meneer dus ook niet uit, beetje wanhopig... maar toch lief? Ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas zo’n relatie na 4 maanden verbroken. Heel sneu, want hij is er na 2 maanden nog steeds kapot van. Maar denk dat het na een langere relatie nog meer impact op hem zou hebben gehad.
Spsl1 schreef:
15-04-2018 15:01
Nee je begrijpt het verkeerd. Ik bedoelde het in de zin van dat je geen relatie neemt met je broer of neef, puur omdat ze aardig zijn.
En dat bedoelen wij dus ook.
Spsl1 schreef:
15-04-2018 15:01
Nee je begrijpt het verkeerd. Ik bedoelde het in de zin van dat je geen relatie neemt met je broer of neef, puur omdat ze aardig zijn.
Inderdaad, dat stond al in mijn eerste reactie. Verliefdheid + seksuele aantrekkingskracht maken voor mij dat ik een liefdesrelatie met die persoon wil en anders valt die man in de categorie Platonische Vriendschappen.
Courage-- schreef:
15-04-2018 15:03
En dat bedoelen wij dus ook.
Nee want je neef en broer zijn fam. Je neemt geen relatie met je fam. Dit maakt het toch anders.
Spsl1 schreef:
15-04-2018 15:05
Nee want je neef en broer zijn fam. Je neemt geen relatie met je fam. Dit maakt het toch anders.
Je schrijft dat je geen relatie neemt met een neef puur omdat hij aardig is.
Nou, dat bedoelen wij dus ook (de nee-zeggers). Je gaat geen relatie aan met die vriend puur en alleen omdat hij aardig is.
Dat heet een goede vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven