Date bellen

13-08-2018 11:32 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb drie keer met een man gedate en we hebben een leuke klik. Eigenlijk hebben we buiten de dates alleen contact via de whatsapp. Nu wilde ik hem vrijdagavond even over iets spreken maar hij was al een tijd niet online dus ik dacht bel even. Hij nam niet op maar kreeg een whatsapp wat er aan de hand was. Hij kon niet bellen want hij had bezoek. Ik vroeg of hij na afloop kon bellen, dat was ook allemaal lastig. Daarna belde hij maar moest het heel kort houden. Kreeg er een heel raar gevoel bij. Is het zo vreemd dat je iemand belt?
Alle reacties Link kopieren
Op zich niet. Maar ik druk ook geregeld telefoontjes weg en reageer dan via app. Of houd telefoontjes zo kort mogelijk. Heb er gewoon een hekel aan. Na pas 3 dates zou ik ook liever nog niet bellen. Maar dat is heel persoonlijk.
koffiehagedis wijzigde dit bericht op 13-08-2018 11:35
21.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij niet gewoon een vrouw thuis zitten en kan hij daarom niet bellen en alleen een whatsapje versturen op de wc?????
Alle reacties Link kopieren
Of hij heeft een vriendin.
Ik ben ook geen beller. Haat het zelfs.

Zeker niet als ik visite heb. Dus hoeft niet raar te zijn, zeker als iemand niet zo van het bellen is en nog onzeker.

maar het kan ook zijn dat hij een eigenlijk een partner heeft... Want dat is toch waar je aan denkt nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg er zelf echt de kriebels van als iemand me belt en houd ook helemaal niet van bellen. Je zit zo verplicht vast aan dat apparaat en kunt niet lekker even tussendoor reageren zonder meteen minstens 10 minuten kwijt te zijn.

Als iemand me belt, neem ik eigenlijk aan dat het een crisis is, of inderdaad, dat er iets aan de hand is. Als het vervolgens niks blijkt te zijn, ben ik oprecht noal geïrriteerd: kan het niet gewoon met een berichtje?

Maar ik ken ook mensen die liever bellen. Misschien moeten jullie het een keer hebben over je communicatiestijlen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waarom maar bij mij ging er een alarmbel af. Maar misschien overdrijf ik vandaar dat ik jullie mening vraag.
Ligt er aan..

Bij mij zou het echt alleen betekenen dat ik geen zin of tijd heb om te bellen. Omdat ik bellen haat en/of omdat ik visite heb of dingen aan het doen ben. Soms kan dat samenvallen en haat ik bellen nog meer.
Dan kon hij toch een dag later als hij wat meer tijd had je even terugbellen? Ik zou hier ook rare gedachtes bij krijgen. Probeer hem anders over 3 dagen nog een keer telefonisch te bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik bel gewoon met mensen hoor, als ik het hier moet geloven kom je van een andere planeet als je belt.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaan ook de alarmbellen af. Spreek de volgende keer eens bij hem thuis af, ik denk dat hij dan met een smoes komt dat het niet kan. Dan weet je genoeg.
ik geef mn bek ook maar een douw
Als je altijd met iemand appt, en opeens belt diegene, dan schrik je. Misschien is er iets gebeurd!

Nu weet hij dat dat niet zo is, maar misschien houdt hij gewoon niet zo van bellen. Ik heb er zelf ook een enorme hekel aan. Ik zou me er wel overheen zetten als een ander graag belt, maar voor mij hoeft het niet.

Maar nee, het is op zich niet raar om te bellen.
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben er hier veel mensen telefoonangst zeg
Westerpaviljoen schreef:
13-08-2018 11:55
Wat hebben er hier veel mensen telefoonangst zeg
Ja, ik heb vreselijke telefoonangst. Maar ook weerzin. Ik druk zelfs mijn moeder weg. Ik vind bellen ook vermoeiend, vooral als na een lange dag werken (en ook veel bellen) thuis ook weer eens moet gaan bellen.
Alle reacties Link kopieren
missdory schreef:
13-08-2018 11:38
Ik weet niet waarom maar bij mij ging er een alarmbel af. Maar misschien overdrijf ik vandaar dat ik jullie mening vraag.
Ik zou alarmbellen serieus nemen, die gaan niet voor niets af.
Westerpaviljoen schreef:
13-08-2018 11:55
Wat hebben er hier veel mensen telefoonangst zeg

Heeft niks met angst te maken bij mij. Ik vind gewoon geen hol aan en vaak bellen ze als me niet uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben veel mensen hier een hekel aan bellen, haha.
Ik bel juist liever dan dat ik app. Sommige mensen zitten dagelijks van die onzinnige informatie te delen via whatsapp. Daar word ik dan weer moe van.

Misschien houdt hij gewoon niet zo van bellen TO?
Onbevangen schreef:
13-08-2018 12:07
Wat hebben veel mensen hier een hekel aan bellen, haha.
Ik bel juist liever dan dat ik app. Sommige mensen zitten dagelijks van die onzinnige informatie te delen via whatsapp. Daar word ik dan weer moe van.

Misschien houdt hij gewoon niet zo van bellen TO?
Dat is ook irritant.

Eigenlijk vind ik de hele telefoon gewoon niet zo prettig. Ik berichtje om af te spreken en die inzinnige info deel ik dan wel live. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zou na 3 dates alleen opnemen als ik je heel leuk zou vinden.

Zo niet, en als er dan gezeurd wordt over wanneer het uitkomt en zo hoeft het al niet meer. Dumpen kan ook via de app.
Just looking for someone to be the Kanye to my Kanye
Alle reacties Link kopieren
Onbevangen schreef:
13-08-2018 12:07
Wat hebben veel mensen hier een hekel aan bellen, haha.
Ik bel juist liever dan dat ik app. Sommige mensen zitten dagelijks van die onzinnige informatie te delen via whatsapp. Daar word ik dan weer moe van.

Misschien houdt hij gewoon niet zo van bellen TO?
Past wel bij je naam.
Alle reacties Link kopieren
TinderExpert schreef:
13-08-2018 12:16
Ik zou na 3 dates alleen opnemen als ik je heel leuk zou vinden.

Zo niet, en als er dan gezeurd wordt over wanneer het uitkomt en zo hoeft het al niet meer. Dumpen kan ook via de app.
Inderdaad dit, ik ken je net, wat ben ik je in vredesnaam allemaal verplicht? Doeiiii
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard is hij niets verplicht. Ik heb 1 keer gebeld en daarna niet meer. Was niets op opdringerigs aan. Hij had ook kunnen opnemen en zeggen komt nu niet uit we spreken elkaar later.
Alle reacties Link kopieren
Zeeepje schreef:
13-08-2018 12:22
Inderdaad dit, ik ken je net, wat ben ik je in vredesnaam allemaal verplicht? Doeiiii
Wat een attitude zeg.
TinderExpert schreef:
13-08-2018 12:16
Ik zou na 3 dates alleen opnemen als ik je heel leuk zou vinden.

Zo niet, en als er dan gezeurd wordt over wanneer het uitkomt en zo hoeft het al niet meer. Dumpen kan ook via de app.
Waarom überhaupt nog in contact blijven als je iemand niet leuk vindt? En dumpen via de app, serieus?
Alle reacties Link kopieren
PotjePindakaas schreef:
13-08-2018 12:32
Waarom überhaupt nog in contact blijven als je iemand niet leuk vindt? En dumpen via de app, serieus?
Als ik iemand drie keer heb gezien, hoeft van mij het contact echt niet zo heftig dat er wordt gebeld en vervolgens wordt gevraagd naar wanneer het uitkomt, ik denk dat voor iedereen de grens anders ligt daarin.

Daarnaast ligt het er bij mij echt aan hoe lang en hoe goed het contact is, maar na 3 dates kan ik me afwijzen via de app nog best voorstellen. Liever even bellen of een kopje koffie natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven