Weet niet waar vriend is

17-08-2018 20:49 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,
Ik weet even niet wat ik moet doen op dit moment.
Mijn vriend is gister rond deze tijd weggegaan. Heeft alcohol gedronken en ik weet bijna wel zeker ook drugs gebruikt.

Hij is nog steeds niet terug, heb helemaal niks van hem gehoord. Zijn telefoon staat aan en gaat over maar hij neemt niet op.

Ik heb ook geen idee waar hij kan zijn..
Maak me echt zorgen..
Wat moet ik doen?

Moet ik maar gewoon afwachten?
Alle reacties Link kopieren
Z’n vrienden bellen?
Heb je alle bekende al gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft geen echte vrienden alleen die drugs gebruiken
En daar heb ik geen telefoon nummer van
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niet veel mensen waar hij mee omgaat met zijn familie ook niet.
Alleen drugsgebruikers
En daar heb ik geen telefoonnummer van en weet ook niet waar ze wonen
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niet veel mensen waar hij mee omgaat met zijn familie ook niet.
Alleen drugsgebruikers
En daar heb ik geen telefoonnummer van en weet ook niet waar ze wonen
Alle reacties Link kopieren
Even rondbellen.
Is hij wel op het werk verschenen, vandaag?
Oh bah, dat is naar.

Is hij inderdaad op zijn werk verschenen?
Weten zijn vrienden waar hij is?
Weet zijn moeder waar hij is?
Hadden jullie ruzie toen hij vertrok?
Alle reacties Link kopieren
Vrienden bellen inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Als niemand het weet, dan maar de politie. Aangifte van vermissing doen.
creativeguy schreef:
17-08-2018 21:29
Als niemand het weet, dan maar de politie. Aangifte van vermissing doen.
En dit als een rondje bellen geen nut heeft gehad
Alle reacties Link kopieren
Doet hij dit vaker?
Wonen jullie samen?

Zijn ouders / familie al gecontacteerd?

Hij is door die drank en drugs toevallig niet bij de politie belandt? Of in een ziekenhuis?
Weet je waar hij heen zou gaan? Kun je daar gaan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik zou niet afwachten. Maar ik snap niet zo goed dat je niet weet wat je moet doen. Er zijn zo veel mensen die je kunt bellen, om te beginnen zijn vrienden en familie. Is hij nog online geweest? Gebeurt dit vaker? Wonen jullie samen?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad alle bronnen bellen die opheldering zouden kunnen geven, inclusief politie en ziekenhuizen e.d.

En daarna die vriend aan de dijk zetten. Sorry, maar welk leven denk jij te gaan hebben met iemand die regelmatig er tussenuit naait met drank en drugs?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Oei wat naar en eng.
Allereerst contact opnemen met zijn vrienden en familie
als je geen telefoonnummers hebt via social media

na 24 uur geen gehoor zou ik niet meer afwachten, in ieder geval niet als het buiten zijn/jullie normale patroon valt (en ik neem aan dat dat zo is want je opent een topic)

ga navragen wie er nog contact met hem heeft gehad of hem heeft gezien en hoe laat dat was
pejeka schreef:
17-08-2018 21:44
Inderdaad alle bronnen bellen die opheldering zouden kunnen geven, inclusief politie en ziekenhuizen e.d.

En daarna die vriend aan de dijk zetten. Sorry, maar welk leven denk jij te gaan hebben met iemand die regelmatig er tussenuit naait met drank en drugs?
En waarom zou je stad en land gaan afbellen en -lopen als je hem nadien toch wil dumpen?

Dan zou ik net totaal geen moeite doen.
Alle reacties Link kopieren
Wat gek, als ik je loep dan zie ik dat je meer reacties hebt geschreven, maar ik zie ze op dit topic niet verschijnen.

Als je geen nummers hebt van vrienden/familie dan moet je contact opnemen met de politie en aangifte van vermissing doen.

Doet hij dit wel vaker?
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
17-08-2018 21:44
Inderdaad alle bronnen bellen die opheldering zouden kunnen geven, inclusief politie en ziekenhuizen e.d.

En daarna die vriend aan de dijk zetten. Sorry, maar welk leven denk jij te gaan hebben met iemand die regelmatig er tussenuit naait met drank en drugs?
Ziekenhuizen heeft geen zin, want die mogen geen info doorgeven. Privacy enzo.
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
17-08-2018 21:48
En waarom zou je stad en land gaan afbellen en -lopen als je hem nadien toch wil dumpen?

Dan zou ik net totaal geen moeite doen.
Ik wel. Zou menselijk gezien toch willen weten of er niks akeligs met hem gebeurd is, of dat hij in narigheid is beland. Gewoon om te weten of hij niet ergens half dood in een sloot ligt of zo, dat zou ik hem dan ook weer niet gunnen.

Maar de relatie zou voor mij voorbij zijn, sorry, maar ik zou ervoor passen om een relatie met iemand te hebben die met drugs (en mogelijk alcohol) achter de kiezen met de auto op pad gaat en vervolgens meer dan een dag onvindbaar blijft. Die zou lekker zelf zijn eigen flatje mogen betrekken, met drugs en drank en weet ik veel nog meer, en daar zijn streken uithalen. Maar ik zou dat geen relatiemateriaal vinden.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
17-08-2018 21:53
Ik wel. Zou menselijk gezien toch willen weten of er niks akeligs met hem gebeurd is, of dat hij in narigheid is beland. Gewoon om te weten of hij niet ergens half dood in een sloot ligt of zo, dat zou ik hem dan ook weer niet gunnen.

Maar de relatie zou voor mij voorbij zijn, sorry, maar ik zou ervoor passen om een relatie met iemand te hebben die met drugs (en mogelijk alcohol) achter de kiezen met de auto op pad gaat en vervolgens meer dan een dag onvindbaar blijft. Die zou lekker zelf zijn eigen flatje mogen betrekken, met drugs en drank en weet ik veel nog meer, en daar zijn streken uithalen. Maar ik zou dat geen relatiemateriaal vinden.
Zeker alcohol en mogelijk drugs, schreef TO. En waar haal je die auto vandaan?

Los daarvan zou ik ook niet kiezen voor een partner die drugs gebruikt en alleen sociale contacten onderhoudt met junks.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
17-08-2018 21:53
Ziekenhuizen heeft geen zin, want die mogen geen info doorgeven. Privacy enzo.
Aan partners mogen ze wel info geven, dus desnoods zou ik de hele zaak bij elkaar liegen en zeggen dat hij mijn officiële samenlevingspartner was.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
17-08-2018 21:52
Wat gek, als ik je loep dan zie ik dat je meer reacties hebt geschreven, maar ik zie ze op dit topic niet verschijnen.

Als je geen nummers hebt van vrienden/familie dan moet je contact opnemen met de politie en aangifte van vermissing doen.

Doet hij dit wel vaker?
nieuwe accounts gaan geloof ik nu eerst een aantal posts door de ballotage van de mods, voor ze geplaatst worden
ik neem aan vanwege de hoeveelheid spam- en trolltopics

maar ook even geloept en TO, is jouw vriend verslaafd en zijn zijn 'vrienden' ook verslaafd?
is er helemaal geen een van die je kent, of waarvan je de naam weet zodat je die via social media kunt benaderen?
Alle reacties Link kopieren
Een drugsverslaafde. Waarom is dat je vriend?
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven