het lukt maar niet

16-10-2018 17:33 40 berichten
Hoi alle!

Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen, ik ben al behoorlijke lange tijd single.. heb echt genoeg gedate, mannen ontmoet randome op straat maar steeds vinden zij mij niet leuk of wordt het niks of blijkt hij net uit relatie te komen al hoewel dat hij er nog in zit vaker voor komt.. wordt er zo hopeloos van. Ben ene lange tijd hier niet geweest, veel gewerkt aan mijzelf, zit lekker in me vel, sport 6 dagen per week, eet gezond, leuke hobbys, vrienden, leuke baan, huis geen schulden, geen issues, geen laag zelfbeeld... alles best goed voor elkaar maar een normale man vinden? Het lukt mij gewoon niet.
Tinder heb ik al van mijn tel afgehaald, dat is voor mij gewoon niet de manier en voel mij er niet fijn bij... als ik op een terras zit krijg ik genoeg aandacht, vaak nr van mannen die zij via de ober aan mij geven bijv laatst zoek ik hem op via instagram blijkt die man gewoon getrouwd te zijn?! Laatst weer op de sportschool hele leuke instructeur ging mij opeens appen leuk contact, flirten en nu kom ik er deze middag achter dat hij een vriendin heeft?! Heb meteen zijn nr gewist en ga hem dus ook negeren als ik hem weer zie op de sportschool want wat heb ik er aan?

Ben eind 20 en wil ook gewoon mij settelen een leuke man ontmoeten die mij net zo leuk vindt als ik hem, iets opbouwen, gezin stichten maar weet gewoon niet meer waar ik een normale man moet vinden, heb echt geen eissen meer zolang hij maar lief is voor mij en andere.. en vooral eerlijk want ik vind het zo bizar hoeveel gebonden mannen toch nog blijven flirten pffff

ik zit weer echt in een dip terwijl ik andere kant ook happy single ben wil geen gezeik, gedoe, geen relatie waarin me vent zijn nr aan vrouwen geeft.. of dus zn man op de sportschool... die zit te flirten maar gebonden blijkt te zijn?!

Ben echt met mijzelf aan de slag gegaan, maar ook dat helpt niet?! Ben ik gewoon niet leuk of juist leuk voor een ding?
Stop met zoeken.
ik zoek niet, ik zeg toch dat ik geen tinder heb, gewoon op een random terrass zit en een man mij zijn nr geeft, die jongen van de sportschool.. ik zoek niet... het komt kennelijk naar mij en blijkbaar zijn dat steeds gebonden lullos maar ik mag mij heus wel er over uiten niet?! er voor openstaan en het dus vervelend vinden is in mijn ogen toch iets anders dan actief /passief zoeken
Je geeft meerdere malen aan dat het je niet lukt om een partner te vinden. Dan zoek je toch? Al dan niet actief, het is schijnbaar wel een doel in je leven.
Alle reacties Link kopieren
Als er steeds gebonden mannen op je afkomen dan denken ze blijkbaar dat je een hier bent of erg makkelijk bent.

Hoe komen ze op dat idee?

Is het de manier waarop je je kleedt off demaniet waarop je je gedraagt?

Kleding en of gedrag aanpassen zodat je een ander soort mannen aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
Dus jij krijgt van vreemde mannen hun nummer? via de ober?? Is dt niet koud die terrasjes in Noorwegen?

Btw, hoezo goed voor elkaar? 2 jaar geleden toch nog best wat trubbels... als je ff loept.
anoniem_170687 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 17:54
30.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel een hengeltje uitgooien anders, kan je mij een PB'tje sturen. Introduceer ik je wel in een groep vol met vrijgezellige mannen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Boven de 25 zijn alle leuke mannen al bezet. Misschien dat er ergens nog 1 rond loopt, maar die is moeilijk te vinden.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk ga je een hoop reacties krijgen in de trant van "je moet eerst stoppen met zoeken" of "je bent te wanhopig en dat straal je uit".

Ook even een ander geluid: laat je niet aanpraten dat er wat mis is met je wens: eind twintig een leuke partner willen vinden, om daarmee eventueel een gezin te stichten, is een heel normale wens die het gros van de mensen heeft.
nina1966 schreef:
16-10-2018 17:52
Dus jij krijgt van vreemde mannen hun nummer? via de ober?? Is dt niet koud die terrasjes in Noorwegen?

Btw, hoezo goed voor elkaar? 2 jaar geleden toch nog best wat trubbels... als je ff loept.
Nou dat valt wel mee, en je kan in 2 jaar echt bergen verzetten.. dat het een keer wat minder gaat in je leven wil niet zeggen dat dat dan voor eeuwig is... Yep.. of een sport instructuur die mij ineens gaat appen... ja ik zit er ook niet op te wachten maar het gebeurt wel.. EN ik kleed mij gewoon heel normaal, draag geen hakken, geen rokjes of jurkjes, geen uitgesneden topjes. Ik had het van het weekend nog tijdens winkelen dat een man mij aansprak zijn nr wilde geven en zei dat hij graag eens met mij wilde winkelen op zijn kosten?! Kijk ik neem het maar als grapje aan en hij zal ongetwijfeld er een sport van maken want toen ik weg liep zag ik hem alweer met een andere vrouw praten... Ik zie er niet ordi uit of sexy gewoon normaal, val niet echt op
Timetraveler schreef:
16-10-2018 17:54
Waarschijnlijk ga je een hoop reacties krijgen in de trant van "je moet eerst stoppen met zoeken" of "je bent te wanhopig en dat straal je uit".

Ook even een ander geluid: laat je niet aanpraten dat er wat mis is met je wens: eind twintig een leuke partner willen vinden, om daarmee eventueel een gezin te stichten, is een heel normale wens die het gros van de mensen heeft.
Gelukkig! ik zoek niet, maar sta er zeker voor open! Ik kom op verschillende plekken... ik weet gewoon niet of het er voor mij er nog wel inzit.. tiojd begint toch de dringen voor je iemand echt leert kennen etc ben je ook zo 3 jaar verder voor goede basis... pfff
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
16-10-2018 18:11
Gelukkig! ik zoek niet, maar sta er zeker voor open! Ik kom op verschillende plekken... ik weet gewoon niet of het er voor mij er nog wel inzit.. tiojd begint toch de dringen voor je iemand echt leert kennen etc ben je ook zo 3 jaar verder voor goede basis... pfff
Zo oud ben je nou ook weer niet.
Misschien gewoon eens vragen aan die getrouwde mannen waarom ze jou hun nummer geven.

Je zat toch al niet op ze te wachten dus maakt het ook niet uit wat ze van je denken.
Alle reacties Link kopieren
Je zoekt niet maar het houdt je extreem veel bezig. Misschien daar eens mee stoppen?
Je kan niet anders dan accepteren en doorgaan met je leven. En zien wat de toekomst je brengt.
Alle reacties Link kopieren
Draag je witte leggings?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
16-10-2018 18:09
Nou dat valt wel mee, en je kan in 2 jaar echt bergen verzetten.. dat het een keer wat minder gaat in je leven wil niet zeggen dat dat dan voor eeuwig is... Yep.. of een sport instructuur die mij ineens gaat appen... ja ik zit er ook niet op te wachten maar het gebeurt wel..
Hoe komt zo'n sportinstructeur dan aan je nummer? Dat heb je dan toch gegeven? Wil ik ook wel eens, dat sportinstructeurs mij ineens gaan appen :lol:
...
Anárion schreef:
16-10-2018 18:41
Hoe komt zo'n sportinstructeur dan aan je nummer? Dat heb je dan toch gegeven? Wil ik ook wel eens, dat sportinstructeurs mij ineens gaan appen :lol:
Bij ons vragen die gewoon je nummer bij inschrijving hoor.
Heb hem wel meteen gezegd dat ik niet wil dat hij me appt.
Alle reacties Link kopieren
mens, blijf eens in het hier en nu. je wilt te graag. alles op een rijtje en dan is het raar dat je nog geen leuke partner gevonden hebt?

Ik ben benieuwd waarom het niet lukt? Ben je te kritisch? heb je een te grote wensenlijst? Moet er direct die bewuste klik zijn? Geef je iemand en jullie wel een reële kans of haak je na 2 dates af?

Mijn vriend is absoluut de leukste, liefste, knapste, intelligentste etc man ter aarde. Maar wanneer ik naar mijn oude wensenlijst kijk van jaren en jaren terug, dan herken ik hem echt niet ;-) De realiteit is echt een stuk leuker dan die droomman die niet bestaat.

Wat straal je uit? Zijn de mannen die op je af komen wel de een persoon met wie je oud wilt worden?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Nemaìn’ schreef:
16-10-2018 17:34
Stop met zoeken.
Ze zoekt niet
sugarmiss schreef:
16-10-2018 17:47
Als er steeds gebonden mannen op je afkomen dan denken ze blijkbaar dat je een hier bent of erg makkelijk bent.

Hoe komen ze op dat idee?

Is het de manier waarop je je kleedt off demaniet waarop je je gedraagt?

Kleding en of gedrag aanpassen zodat je een ander soort mannen aantrekt.
Ga je lekker?
Voor niemand je kledingstijl aanpassen to, wat een idioot advies.
Ik denk zelf eerder dat je wat onbenaderbaar lijkt, maar dus wel aantrekkelijk bent.
Dan komen onder andere de 'ik doe eens gek en probeer het gewoon' types op af.
Alle reacties Link kopieren
Vaak kom je hem onverwachts tegen en heb je de eerste paar weken geen idee dat hij "hem" is. :)

Omdat hij, zoals Hamerhaai zegt, totaal niet lijkt op je prins.

Hij is misschien iemand die persé wil weten hoe het met je enkel is die je verzwikt hebt, of een gezicht uit de lift komt je ineens op je werkplek vragen of je soep moet.

Of misschien is het de man die je parkiet gevangen heeft nadat hij weggevlogen was.

Je weet het niet hè. Is niet tegenop te plannen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
nee hoor hier 29 niet bezet maar PTSS.
je bent niet de enige mij wil het ook niet lukken
Alle reacties Link kopieren
Da's toch een dooddoener, 'stop met zoeken'? Ongeveer voor alles in je leven moet je zelf moeite doen , . Een goede baan, een mooi huis, een uitgebreide vriendenkring, de perfect jeans,... Echt voor alles dat ik leuk en/of belangrijk vind, moest ik op een bepaald moment toch actief op zoek gaan, of ik moest er op z'n minst energie in steken.

Zo bizar dat mensen denken dat de perfecte partner wel zomaar zal komen aanwaaien.

TO heeft trouwens een hele normale wens, zoals hier al eerder is gezegd, en het vinden van een partner die echt bij je past is echt niet altijd makkelijk. Jammer voor TO dat ze niet kan vinden wat ze (actief of passief) zoekt, maar helaas moet je soms veel kikkers kussen voor je een prins vindt. En TO, niet alle gebonden mannen delen hun nummers zomaar hun nummers aan iedereen uit - er zal vast wel een leuke ongebonden man op je pad komen, sta ervoor open en wees niet bang om zelf je nummer ook eens op een servet te schrijven (of een ander, minder cliche voorbeeld).
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
16-10-2018 17:54
Boven de 25 zijn alle leuke mannen al bezet. Misschien dat er ergens nog 1 rond loopt, maar die is moeilijk te vinden.


Nee hoor ben 25 en nog steeds vrijgezel. En ben ook leuk ;-)
Alle reacties Link kopieren
Gb24 schreef:
16-10-2018 19:52
Nee hoor ben 25 en nog steeds vrijgezel. En ben ook leuk ;-)
Mannen op viva zijn per definitie losers.
Ambrozijn schreef:
16-10-2018 19:46
Da's toch een dooddoener, 'stop met zoeken'? Ongeveer voor alles in je leven moet je zelf moeite doen , . Een goede baan, een mooi huis, een uitgebreide vriendenkring, de perfect jeans,... Echt voor alles dat ik leuk en/of belangrijk vind, moest ik op een bepaald moment toch actief op zoek gaan, of ik moest er op z'n minst energie in steken.

Zo bizar dat mensen denken dat de perfecte partner wel zomaar zal komen aanwaaien.

TO heeft trouwens een hele normale wens, zoals hier al eerder is gezegd, en het vinden van een partner die echt bij je past is echt niet altijd makkelijk. Jammer voor TO dat ze niet kan vinden wat ze (actief of passief) zoekt, maar helaas moet je soms veel kikkers kussen voor je een prins vindt. En TO, niet alle gebonden mannen delen hun nummers zomaar hun nummers aan iedereen uit - er zal vast wel een leuke ongebonden man op je pad komen, sta ervoor open en wees niet bang om zelf je nummer ook eens op een servet te schrijven (of een ander, minder cliche voorbeeld).
Serieuze vraag: op welke manier ga je dan actief op zoek naar een partner? Behalve datingapps etc? Dat vraag ik me oprecht af. Voor mij werkte zoeken juist averechts. Heel erg averechts.

Lang niet iedereen wordt gelukkig van Tinder dates. Ik werd er zelfs (bijna) ongelukkig van: ál die matches en berichten, maar echt alleen maar mannen die op sexy foto’s en snelle seks uit zijn. De meest bizarre dates heb ik via Tinder en Happn gehad. Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik mezelf toen plechtig beloofd daar nooit meer aan te beginnen.

Liefde vinden is m.i. nou juist iets waar je zelf totaal géén controle over hebt. Het is niet iets wat je kan bereiken als je er maar hard genoeg voor werkt. Het is iets dat spontaan ontstaat. Tussen twee mensen die elkaar toevallig ontmoeten, leren kennen, een speciale klik/chemie voelen en verliefd worden. Ik beschouw het echt als geluk hebben als dat je overkomt. Succes hebben bestaat wat mij betreft niet in de liefde: ik ken teveel prachtige lieve en intelligente vrouwen die heel erg lang single zijn (geweest). Just like me. Het is m.i. echt geluk of pech hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven