het lukt maar niet
dinsdag 16 oktober 2018 om 17:33
Hoi alle!
Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen, ik ben al behoorlijke lange tijd single.. heb echt genoeg gedate, mannen ontmoet randome op straat maar steeds vinden zij mij niet leuk of wordt het niks of blijkt hij net uit relatie te komen al hoewel dat hij er nog in zit vaker voor komt.. wordt er zo hopeloos van. Ben ene lange tijd hier niet geweest, veel gewerkt aan mijzelf, zit lekker in me vel, sport 6 dagen per week, eet gezond, leuke hobbys, vrienden, leuke baan, huis geen schulden, geen issues, geen laag zelfbeeld... alles best goed voor elkaar maar een normale man vinden? Het lukt mij gewoon niet.
Tinder heb ik al van mijn tel afgehaald, dat is voor mij gewoon niet de manier en voel mij er niet fijn bij... als ik op een terras zit krijg ik genoeg aandacht, vaak nr van mannen die zij via de ober aan mij geven bijv laatst zoek ik hem op via instagram blijkt die man gewoon getrouwd te zijn?! Laatst weer op de sportschool hele leuke instructeur ging mij opeens appen leuk contact, flirten en nu kom ik er deze middag achter dat hij een vriendin heeft?! Heb meteen zijn nr gewist en ga hem dus ook negeren als ik hem weer zie op de sportschool want wat heb ik er aan?
Ben eind 20 en wil ook gewoon mij settelen een leuke man ontmoeten die mij net zo leuk vindt als ik hem, iets opbouwen, gezin stichten maar weet gewoon niet meer waar ik een normale man moet vinden, heb echt geen eissen meer zolang hij maar lief is voor mij en andere.. en vooral eerlijk want ik vind het zo bizar hoeveel gebonden mannen toch nog blijven flirten pffff
ik zit weer echt in een dip terwijl ik andere kant ook happy single ben wil geen gezeik, gedoe, geen relatie waarin me vent zijn nr aan vrouwen geeft.. of dus zn man op de sportschool... die zit te flirten maar gebonden blijkt te zijn?!
Ben echt met mijzelf aan de slag gegaan, maar ook dat helpt niet?! Ben ik gewoon niet leuk of juist leuk voor een ding?
Ik weet niet meer zo goed wat ik moet doen, ik ben al behoorlijke lange tijd single.. heb echt genoeg gedate, mannen ontmoet randome op straat maar steeds vinden zij mij niet leuk of wordt het niks of blijkt hij net uit relatie te komen al hoewel dat hij er nog in zit vaker voor komt.. wordt er zo hopeloos van. Ben ene lange tijd hier niet geweest, veel gewerkt aan mijzelf, zit lekker in me vel, sport 6 dagen per week, eet gezond, leuke hobbys, vrienden, leuke baan, huis geen schulden, geen issues, geen laag zelfbeeld... alles best goed voor elkaar maar een normale man vinden? Het lukt mij gewoon niet.
Tinder heb ik al van mijn tel afgehaald, dat is voor mij gewoon niet de manier en voel mij er niet fijn bij... als ik op een terras zit krijg ik genoeg aandacht, vaak nr van mannen die zij via de ober aan mij geven bijv laatst zoek ik hem op via instagram blijkt die man gewoon getrouwd te zijn?! Laatst weer op de sportschool hele leuke instructeur ging mij opeens appen leuk contact, flirten en nu kom ik er deze middag achter dat hij een vriendin heeft?! Heb meteen zijn nr gewist en ga hem dus ook negeren als ik hem weer zie op de sportschool want wat heb ik er aan?
Ben eind 20 en wil ook gewoon mij settelen een leuke man ontmoeten die mij net zo leuk vindt als ik hem, iets opbouwen, gezin stichten maar weet gewoon niet meer waar ik een normale man moet vinden, heb echt geen eissen meer zolang hij maar lief is voor mij en andere.. en vooral eerlijk want ik vind het zo bizar hoeveel gebonden mannen toch nog blijven flirten pffff
ik zit weer echt in een dip terwijl ik andere kant ook happy single ben wil geen gezeik, gedoe, geen relatie waarin me vent zijn nr aan vrouwen geeft.. of dus zn man op de sportschool... die zit te flirten maar gebonden blijkt te zijn?!
Ben echt met mijzelf aan de slag gegaan, maar ook dat helpt niet?! Ben ik gewoon niet leuk of juist leuk voor een ding?
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:23
Nee ik heb niks gegeven, geef nooit zomaar mn nr aan iemand! Bij het aan maken van mn sportabbo moest ik gegevens invullen en vanuit daar dus
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:27
Even 10 jaar wachten en dan zijn ze weer vrijgezel. Ze hebben dan alleen iets meer bagage bij zich.Madeliefjees schreef: ↑16-10-2018 17:54Boven de 25 zijn alle leuke mannen al bezet. Misschien dat er ergens nog 1 rond loopt, maar die is moeilijk te vinden.
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:29
Yep. Maar dan kan er nog wel een leuke tussen zitten hoor.Gatekeeper* schreef: ↑16-10-2018 20:27Even 10 jaar wachten en dan zijn ze weer vrijgezel. Ze hebben dan alleen iets meer bagage bij zich.
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:34
En aangezien een vrouw van eind 20 prima een man van 35+ kan daten, is dát gelukkig geen probleem.Gatekeeper* schreef: ↑16-10-2018 20:27Even 10 jaar wachten en dan zijn ze weer vrijgezel. Ze hebben dan alleen iets meer bagage bij zich.
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:37
Waarom zou ik een loser zijn kan je me dat uitleggen?
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:40
Omdat je dit vraagt?
Vrouwen die dat zeggen zijn zure dozen, dus trek je er niet te veel van aan.
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:42
Ohja ik ben het daar niet mee oneens! Maar als je alleen binnen blijft zitten elke avond/weekend, en je niet openstelt om mensen te ontmoeten, dan wordt het heel moeilijk om iemand te vinden, toch?Lotus90 schreef: ↑16-10-2018 20:19Liefde vinden is m.i. nou juist iets waar je zelf totaal géén controle over hebt. Het is niet iets wat je kan bereiken als je er maar hard genoeg voor werkt. Het is iets dat spontaan ontstaat. Tussen twee mensen die elkaar toevallig ontmoeten, leren kennen, een speciale klik/chemie voelen en verliefd worden. Ik beschouw het echt als geluk hebben als dat je overkomt. Succes hebben bestaat wat mij betreft niet in de liefde: ik ken teveel prachtige lieve en intelligente vrouwen die heel erg lang single zijn (geweest). Just like me. Het is m.i. echt geluk of pech hebben.
Het vinden van een partner is inderdaad niet zo straight forward als het vinden van je sleutelbos, maar met nul input van jezelf zal er er toch niet geraken. Zo ken ik genoeg hele leuke vrouwen die alleen blijven, omdat ze denken (zoals TO?) 'ja maar de mannen die ik aantrek zijn toch niet jedat, en om nu ZELF op iemand af te stappen, nee, dat doe ik ook niet'. Dan moet je niet eens heel hard zoeken, maar je openstellen en zelf een keer het initiatief nemen of op date gaan met die man die het misschien toch niet 110% is, zijn toch echt dingen die je zal moeten doen. Vind ik.
(ohja en over tinder enzo: die dingen zijn niet gemaakt om je relatiegeluk te geven, maar willen je data en upgrades blijven verkopen, dus hoe langer je single blijft, hoe beter)
dinsdag 16 oktober 2018 om 20:51
Lees haar OP. Die staat bol van wat niet lukt en niet lukt en niet lukt.
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:09
Wanneer zie je er sletterig/makkelijk uit? Is dat als je mini rokjes, net panty’s en diepe decolletés draagt? Of zijn dat andere factoren volgens jou?
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:10
Eens!Ambrozijn schreef: ↑16-10-2018 20:42Ohja ik ben het daar niet mee oneens! Maar als je alleen binnen blijft zitten elke avond/weekend, en je niet openstelt om mensen te ontmoeten, dan wordt het heel moeilijk om iemand te vinden, toch?
Het vinden van een partner is inderdaad niet zo straight forward als het vinden van je sleutelbos, maar met nul input van jezelf zal er er toch niet geraken. Zo ken ik genoeg hele leuke vrouwen die alleen blijven, omdat ze denken (zoals TO?) 'ja maar de mannen die ik aantrek zijn toch niet jedat, en om nu ZELF op iemand af te stappen, nee, dat doe ik ook niet'. Dan moet je niet eens heel hard zoeken, maar je openstellen en zelf een keer het initiatief nemen of op date gaan met die man die het misschien toch niet 110% is, zijn toch echt dingen die je zal moeten doen. Vind ik.
(ohja en over tinder enzo: die dingen zijn niet gemaakt om je relatiegeluk te geven, maar willen je data en upgrades blijven verkopen, dus hoe langer je single blijft, hoe beter)
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:18
Dat is me niet ontgaan.
dinsdag 16 oktober 2018 om 21:20