nog proberen?

23-10-2018 09:30 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,
Logisch weet ik dat een ex een ex moet blijven. Alleen zit ik nu in een situatie waar ik niet hard nee kan of wil zeggen. Misschien kunnen jullie helpen.

Ik was maanden samen met een man. Hij is lief, loyaal, betrouwbaar, kan er goede gesprekken mee hebben, kan mijzelf zijn etc. Op 'n dag maakte ik het uit.

Na geen contact, heeft hij mij gesmeekt om een kans.

Wat zouden jullie doen?
anoniem_377897 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 12:35
32.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Smeken? Nee. Niet doen. Er loopt iemand voor jou rond waarbij de bom
Niet barst. Je hebt het niet voor niks een keer uitgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Stephanie05 schreef:
23-10-2018 09:38
Smeken? Nee. Niet doen. Er loopt iemand voor jou rond waarbij de bom
Niet barst. Je hebt het niet voor niks een keer uitgemaakt.
Hij heeft mij gesmeekt niet ik hem
Alle reacties Link kopieren
Als het bij mij na 4 maanden al zo zou gaan, had ik er geen moeite meer voor gedaan.

Maar blijkbaar wil je dat wel, anders had je er uberhaubt niet over nagedacht hem een tweede kans te geven. Ga eens met hem praten en ga bij jezelf na hoe jij je erbij voelt. Nog gek op hem, geloof je oprecht dat het nu anders gaat zijn?

Onthoud ook dat mensen vaak niet veranderen. Als hij niet romantisch is kan je niet verwachten dat je nu elk weekend een bloemetje krijgt of dat hij telkens vertelt hoe gek hij op je is. Kan je daarmee leven of is dit een belangrijk iets in je relatie?

Jullie zijn pas 4 maanden samen geweest, nu is het nog makkelijk om over hem heen te komen.. Als je nu weer opnieuw begint is de klap harder als het weer mis gaat. Of het gaat wel goed en jullie leven nog lang en gelukkig. Who knows?
Waarom moet iemand bloemen kopen om liefde te tonen?
Alle reacties Link kopieren
Een dikke nee! Als jullie terug starten zal hij zich perfect gedragen tot dat de gewoontes er weer beginnen in te sluipen. Hij is wie hij is.
En welke aandacht moet je om vragen als je ziek bent?
Alle reacties Link kopieren
Je wil een relatie met zijn verbeterde versie maar die persoon bestaat niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-10-2018 09:42
Waarom moet iemand bloemen kopen om liefde te tonen?
Het moet niet.. Mr als ik zeg 't leuk te vinden zou je denken dat ik het iig 1x krijg?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
23-10-2018 09:47
Je wil een relatie met zijn verbeterde versie maar die persoon bestaat niet.
Dus ik ben te goedgelovig?
Alle reacties Link kopieren
Inez88 schreef:
23-10-2018 09:51
Het moet niet.. Mr als ik zeg 't leuk te vinden zou je denken dat ik het iig 1x krijg?
Als iemand mij daarom zo vragen, is het attente er wel vanaf. Dan zou ik het pas doen als diegene er al niet meer over nadenkt en het als een verrassing komt.
Inez88 schreef:
23-10-2018 09:51
Het moet niet.. Mr als ik zeg 't leuk te vinden zou je denken dat ik het iig 1x krijg?
Want?

Ik vind zoveel leuk, ik verwacht niet dat mijn partner dan alles wat ik leuk vind en benoem voor mij gaat kopen?
Vind maar een rare reden om iemand af te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
23-10-2018 09:44
Een dikke nee! Als jullie terug starten zal hij zich perfect gedragen tot dat de gewoontes er weer beginnen in te sluipen. Hij is wie hij is.
Is soms negatief denken, weinig motivatie en idee hebben dat iemand meer liefde moet tonen.. Genoeg reden om handdoek in de ring te gooien?
Alle reacties Link kopieren
Of hij nou wel of niet smeekt, dat doet er niet toe.
Een goed gesprek om
verwachtingen te bespreken wel.

Je noemt een aantal dingen op waardoor jij hem niet geschikt achtte. Is hij daarvan op de hoogte? Is hij veranderd? Of vindt jij het niet meer belangrijk? Wat miste hij bij jou in jullie relatie?
Is de verandering al gerealiseerd (kun jij/hij echt veranderen en wat heb je daarvan gezien?) zijn de besproken zaken voldoende of scheelt er nog meer aan?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-10-2018 09:54
Want?

Ik vind zoveel leuk, ik verwacht niet dat mijn partner dan alles wat ik leuk vind en benoem voor mij gaat kopen?
Vind maar een rare reden om iemand af te schrijven.
Ik probeer ook natuurlijk mijn eigen fouten te zien als ik die heb gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Shine_bright101 schreef:
23-10-2018 09:55
Of hij nou wel of niet smeekt, dat doet er niet toe.
Een goed gesprek om
verwachtingen te bespreken wel.

Je noemt een aantal dingen op waardoor jij hem niet geschikt achtte. Is hij daarvan op de hoogte? Is hij veranderd? Of vindt jij het niet meer belangrijk? Wat miste hij bij jou in jullie relatie?
Is de verandering al gerealiseerd (kun jij/hij echt veranderen en wat heb je daarvan gezien?) zijn de besproken zaken voldoende of scheelt er nog meer aan?
Ik heb er heel hard over nagedacht waarom ik het heb uitgemaakt.
En het is vooral
1- ik soms wilde dat hij meer liefde toonde, als ik griep heb verwacht ik dat hij er is en ik er niet om hoef te vragen, regelmatig zeggen ik jou van js
2- minder negatief in het leven staan
Wat maakt dat je denkt dat het nu anders zou zijn?
En "niet altijd tonen dat hij van me hield"?
Eh na 4 maanden? Vermoeiend.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
23-10-2018 09:57
Wat maakt dat je denkt dat het nu anders zou zijn?
En "niet altijd tonen dat hij van me hield"?
Eh na 4 maanden? Vermoeiend.
Ik wil gewoon graag weten of mijn verwachtingen reëel zijn. En ik niet gewoon bang ben om de diepte in te gaan.
Hij was er altijd als ik er om vroeg, mr ik verwachtte het zonder vragen..

Moet het op 4 maanden allemaal rozengeur zijn dan?
Na onze eerste date hadden we buikgriep dus dat kon al niet meer
Alle reacties Link kopieren
Inez88 schreef:
23-10-2018 09:57
Ik heb er heel hard over nagedacht waarom ik het heb uitgemaakt.
En het is vooral
1- ik soms wilde dat hij meer liefde toonde, als ik griep heb verwacht ik dat hij er is en ik er niet om hoef te vragen, regelmatig zeggen ik jou van js
2- minder negatief in het leven staan
Dit is voor jou dus van meer belang geweest dan dat hij lief en betrouwbaar is en dat je helemaal jezelf kan zijn bij hem.
De 'voordelen' wogen dus niet op tegen de 'nadelen'
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Inez88 schreef:
23-10-2018 09:57
Ik heb er heel hard over nagedacht waarom ik het heb uitgemaakt.
En het is vooral
1- ik soms wilde dat hij meer liefde toonde, als ik griep heb verwacht ik dat hij er is en ik er niet om hoef te vragen, regelmatig zeggen ik jou van js
2- minder negatief in het leven staan
Ik denk dat je dingen verwacht die voor een heel groot mensen erg overdreven zijn. En zeggen ook weinig over liefde.
En binnen 4 maanden al de hele tijd moeten zeggen dat je van de ander houdt?

Dat met die bloemen en griep vind ik echt raar. Als ik ziek ben hoeft er niemand mijn handje vast te houden en bloemen geven omdat jij dat benoemt hebt? Ik heb het idee dat je hele bijzondere manier van het begrip liefde hebt.

En waarom bemoei jij met zijn werk, je hebt 4 maanden wat en vind nu al dat hij een andere baan moet zoeken?


Dat negatief zijn weet ik niet. Eerlijk vind ik jou heel raar overkomen dus of het aan zijn karakter ligt of dat je dat misschien oproept.. vraag het me af.

Je past dus niet bij elkaar. Dat is wel duidelijk.
En jij wil iets wat hij niet is. Of gaat worden.
Verwachten dat de ander je handje komt vasthouden terwijl je buikgriep hebt?
Na date 1. Echt?
Alle reacties Link kopieren
Oei. Ik krijg al 30 jaar geen bloemen. Maar hij ook niet van mij.
En wat moet hij doen als jij ziek bent? Naast je zitten en je handje vasthouden?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je je wat meer met jezelf bezig houden. Waarom heb je zoveel bevestiging nodig?
Of je met hem verder moet gaan, geen idee? Vind het een beetje sneu dat hij smeekt en hou mijn hart vast, want gaat hij nu gewoon precies doen wat jij wil?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-10-2018 10:06
Ik denk dat je dingen verwacht die voor een heel groot mensen erg overdreven zijn. En zeggen ook weinig over liefde.
En binnen 4 maanden al de hele tijd moeten zeggen dat je van de ander houdt?

Dat met die bloemen en griep vind ik echt raar. Als ik ziek ben hoeft er niemand mijn handje vast te houden en bloemen geven omdat jij dat benoemt hebt? Ik heb het idee dat je hele bijzondere manier van het begrip liefde hebt.

En waarom bemoei jij met zijn werk, je hebt 4 maanden wat en vind nu al dat hij een andere baan moet zoeken?


Dat negatief zijn weet ik niet. Eerlijk vind ik jou heel raar overkomen dus of het aan zijn karakter ligt of dat je dat misschien oproept.. vraag het me af.

Je past dus niet bij elkaar. Dat is wel duidelijk.
En jij wil iets wat hij niet is. Of gaat worden.
Nou, dit.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-10-2018 10:06
Ik denk dat je dingen verwacht die voor een heel groot mensen erg overdreven zijn. En zeggen ook weinig over liefde.
En binnen 4 maanden al de hele tijd moeten zeggen dat je van de ander houdt?

Dat met die bloemen en griep vind ik echt raar. Als ik ziek ben hoeft er niemand mijn handje vast te houden en bloemen geven omdat jij dat benoemt hebt? Ik heb het idee dat je hele bijzondere manier van het begrip liefde hebt.

En waarom bemoei jij met zijn werk, je hebt 4 maanden wat en vind nu al dat hij een andere baan moet zoeken?


Dat negatief zijn weet ik niet. Eerlijk vind ik jou heel raar overkomen dus of het aan zijn karakter ligt of dat je dat misschien oproept.. vraag het me af.

Je past dus niet bij elkaar. Dat is wel duidelijk.
En jij wil iets wat hij niet is. Of gaat worden.
Je moet niet te snel oordelen
Het is eerder dat hij zelf erg ongelukkig wordt door zijn werk en daardoor thuis zit.
Dus als jij een partner hebt verwacht je niet dat hij er is in 't ziekenhuis? Dar vind ik raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven