nog proberen?

23-10-2018 09:30 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,
Logisch weet ik dat een ex een ex moet blijven. Alleen zit ik nu in een situatie waar ik niet hard nee kan of wil zeggen. Misschien kunnen jullie helpen.

Ik was maanden samen met een man. Hij is lief, loyaal, betrouwbaar, kan er goede gesprekken mee hebben, kan mijzelf zijn etc. Op 'n dag maakte ik het uit.

Na geen contact, heeft hij mij gesmeekt om een kans.

Wat zouden jullie doen?
anoniem_377897 wijzigde dit bericht op 23-10-2018 12:35
32.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom mogen jouw verwachtingen er niet gewoon zijn? Waarom moeten die getoetst worden aan de mening van een ander?

Hij voldeed niet aan jouw verwachtingen in de eerste datefase en toen stopte je hiermee. Prima toch...tijd om iemand te zoeken die wel aan je verwachtingen voldoet.

Waarom moet je het allemaal nog eens over doen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-10-2018 10:08
Verwachten dat de ander je handje komt vasthouden terwijl je buikgriep hebt?
Na date 1. Echt?
OH come on
Hij had buikgriep, ik heb hem verzorgd. Vraag eerst alsjeblieft
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-10-2018 10:08
Verwachten dat de ander je handje komt vasthouden terwijl je buikgriep hebt?
Na date 1. Echt?
OH come on
Hij had buikgriep, ik heb hem verzorgd. Vraag eerst alsjeblieft
Alle reacties Link kopieren
Inez88 schreef:
23-10-2018 10:02
Ik wil gewoon graag weten of mijn verwachtingen reëel zijn. En ik niet gewoon bang ben om de diepte in te gaan.
Hij was er altijd als ik er om vroeg, mr ik verwachtte het zonder vragen..

Moet het op 4 maanden allemaal rozengeur zijn dan?
Na onze eerste date hadden we buikgriep dus dat kon al niet meer
In de eerste 4 maanden is het normaal gezien allemaal rozengeur, ook als je ziek bent. In het begin laat iedereen onbewust/bewust zich van zijn mooiste kant zien. En dat gaat hij nu ook doen als jullie opnieuw beginnen. Maar ik twijfel dat dat zal blijven, ook al is hij nu van goed wil!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
23-10-2018 10:16
Waarom mogen jouw verwachtingen er niet gewoon zijn? Waarom moeten die getoetst worden aan de mening van een ander?

Hij voldeed niet aan jouw verwachtingen in de eerste datefase en toen stopte je hiermee. Prima toch...tijd om iemand te zoeken die wel aan je verwachtingen voldoet.

Waarom moet je het allemaal nog eens over doen?
Ja ik weet dat ze er mogen zijn. En volgens mij ben ik niet irreëel in mijn verwachtingen. Gewoon iets meer uiten. Alleen soms denk ik, misschien kan 't wel beter worden
Vooral nu hij het zelf zo graag wilt en eigenlijk mij is kwijtgeraakt en weet dat hij mij de hele dag mist

Alleen durf ik daar niet aan toe te geven omdat voor meeste mensen geldt.
Ex is ex
Alle reacties Link kopieren
dubbel
poker wijzigde dit bericht op 23-10-2018 10:21
Reden: dubbel
97.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Inez88 schreef:
23-10-2018 10:17
OH come on
Hij had buikgriep, ik heb hem verzorgd. Vraag eerst alsjeblieft
Ik dacht dat je teleurgesteld was dat hij er niet voor jou was toen jij ziek was, maar blijkbaar had hij buikgriep....
En het ziekenhuis (andere post)? Is hij daar niet op komen dagen? Dat vind ik dan weer niet zo netjes. (als jij daar lag, maar dat is er met je updates niet duidelijker op geworden)....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Hightower schreef:
23-10-2018 10:23
Ik dacht dat je teleurgesteld was dat hij er niet voor jou was toen jij ziek was, maar blijkbaar had hij buikgriep....
En het ziekenhuis (andere post)? Is hij daar niet op komen dagen? Dat vind ik dan weer niet zo netjes. (als jij daar lag, maar dat is er met je updates niet duidelijker op geworden)....
Ja, het is echt heel duidelijk .....of er komt weer wat nieuws bij.

Nou TO, het is een lullo en ligt vooral niet aan jou en je verwachtingen.

Dus wat wil je verder nog horen?
Dingen veranderen, mensen niet. Waarom zou nu opeens alles anders zijn? Daarbij, hij smeekt je? Ik zou heel hard wegrennen. Hij kan na 4 maanden kennelijk al niet meer zonder je en smeekt je of je terug wil komen.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ben je nou dingen aan het verdraaien? Nu ineens was HIJ ziek, lag jij ineens in het ziekenhuis?
Ik vind dat je voor vier maanden (!) veel van hem verwachtte, en hij voldeed niet. Dat is niemands schuld, het betekent alleen dat jullie niet goed bij elkaar passen.
Toen niet, en nu ook niet.
Balen, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het gewoon apart.
Toen ik het uitmaakte deed het pijn omdat ik het uitmaakte in een opwelling. Daarna heb ik dagen gehuild en ging het beter.

Hij zegt alsof te hebben gedaan, alsof hij 't accepteerde. Maar hij nu elke dag aan niets anders denkt en veel van mij houdt.

Dat doet mij twijfelen aan of ik geen overhaaste beslissing heb genomen.
Alle reacties Link kopieren
Inez88 schreef:
23-10-2018 10:17
OH come on
Hij had buikgriep, ik heb hem verzorgd. Vraag eerst alsjeblieft


Nee, de onduidelijkheid ligt echt niet bij jou, stel je voor....


Inez88 schreef:
23-10-2018 09:57
als ik griep heb verwacht ik dat hij er is

Inez88 schreef:
23-10-2018 10:02
Na onze eerste date hadden we buikgriep dus dat kon al niet meer
In 4 maanden wil je hem al veranderen.
Inez88 schreef:
23-10-2018 10:02
Ik wil gewoon graag weten of mijn verwachtingen reëel zijn. En ik niet gewoon bang ben om de diepte in te gaan.
Hij was er altijd als ik er om vroeg, mr ik verwachtte het zonder vragen..

Moet het op 4 maanden allemaal rozengeur zijn dan?
Na onze eerste date hadden we buikgriep dus dat kon al niet meer
Nee ik zeg nergens dat het alleen maar rozengeur moet zijn? Al is gesteggel na 4 maanden meestal niet echt een goede voorbode.

Ik bedoel meer dat na 4 maanden al liefdesbetuigingen verwachten best vroeg is. Misschien ben jij al in het stadium van "houden van" maar dit is niet voor iedereen zo. En als het al zo is, toont niet iedereen dat op dezelfde manier.

Net als dat niet iedereen zit te wachten op ziekenbezoek. Wil persoonlijk niemand zien als ik ziek ben (behalve mijn katten) en misschien is jouw vriend ook zo iemand. Wellicht redeneert hij dan dat jij daar misschien ook geen behoefte aan hebt. Verder is je toon wel opvallend. "Ik verwacht dat hij er is als ik griep heb". Lijkt me vermoeiend, zo'n dwingeland als vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je het nog een kans kan geven.
Als je hem nog ziet zitten natuurlijk.
Verder moeten jullie om de tafel zitten en praten over de issues.
Zoals zijn negativiteit waar je moeite mee hebt. En uitleggen waarom je dat moeilijk vindt.
En hij zal vast ook wel dingetjes hebben naar jou.
Hightower schreef:
23-10-2018 10:23
Ik dacht dat je teleurgesteld was dat hij er niet voor jou was toen jij ziek was, maar blijkbaar had hij buikgriep....
En het ziekenhuis (andere post)? Is hij daar niet op komen dagen? Dat vind ik dan weer niet zo netjes. (als jij daar lag, maar dat is er met je updates niet duidelijker op geworden)....
Ik snap het ook niet. Ze zegt dat ze "verwacht dat hij er is als ik griep heb". Daaruit heb ik, mogelijk ten onrechte, opgemaakt dat hij dat dus heeft nagelaten toen ze griep had. Later begint ze over het ziekenhuis, terwijl je met griep doorgaans niet in het ziekenhuis ligt.
Jullie waren pas vier maanden bij elkaar, dat is nauwelijks een relatie te noemen. En jij wil meteen dat hij zich gedraagt alsof jullie al jaren bij elkaar zijn.
Leer elkaar eerst maar eens kennen voordat je je meteen van alles in je hoofd haalt.
Alle reacties Link kopieren
Ja je kan het best nog proberen als je hem leuk genoeg vindt. Maar ik denk met wat je hier schrijft jullie behoeftes wat verder uit elkaar liggen.

Overigens na 4 maanden al continue zeggen dat je van iemand houdt? Ik vind het nogal snel voor een relatie die ook na 4 maanden al uit is. Verwar je dan verliefdheid niet met houden van? Als de verliefdheid op is dan pas weet of het over kan gaan in houden van. Al gaat dit bij de een natuurlijk sneller dan bij de ander.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer aan beginnen.

En voor de volgende potentiële relatie, leg die lat niet zo ontzettend hoog. Je gaat echt niet iemand vinden die volledig voldoet aan alle punten van een eisenlijst.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
vivautrecht85 schreef:
23-10-2018 11:06
Ik snap het ook niet. Ze zegt dat ze "verwacht dat hij er is als ik griep heb". Daaruit heb ik, mogelijk ten onrechte, opgemaakt dat hij dat dus heeft nagelaten toen ze griep had. Later begint ze over het ziekenhuis, terwijl je met griep doorgaans niet in het ziekenhuis ligt.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Inez88 schreef:
23-10-2018 09:52
Dus ik ben te goedgelovig?
Ja.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Inez88 schreef:
23-10-2018 09:38
Hij heeft mij gesmeekt niet ik hem

Dat bedoel ik...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zegt echt ongeveer iedereen hier dat je hem geen kans moet geven. Genoeg toch? Of wacht je op mensen die zeggen dat je hem terug moet nemen?
Alle reacties Link kopieren
Stephanie05 schreef:
23-10-2018 17:07
Volgens mij zegt echt ongeveer iedereen hier dat je hem geen kans moet geven. Genoeg toch? Of wacht je op mensen die zeggen dat je hem terug moet nemen?
Van mij mag je, TO. Als jullie maar wel elke dag 'ik hou van je' tegen elkaar zeggen.
Kloddertje schreef:
23-10-2018 17:14
Van mij mag je, TO. Als jullie maar wel elke dag 'ik hou van je' tegen elkaar zeggen.
En elkaar verzorgen, ook als je beide tegelijk ziek bent en ook als het niet duidelijk is wie er nu eigenlijk ziek is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven