Een affaire met een leeftijdsverschil

23-01-2019 14:53 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik ben helemaal nieuw op dit forum maar ik heb een dingetje. Voordat ik dit vertel, meningen zijn welkom maar blijf wel netjes.
Ik heb stage gelopen bij een boer op een melkvee bedrijf, en heb sinds kort ook mijn paard daar staan. Maar sinds een paar weken heeft mn stagebegeleider mij verteld dat hij me leuk vind. En niet zo’n klein beetje ook. Ik had dig gevoel voor hem ookal een tijdje maar ik dacht dat het niet wederzijds was omdat hij getrouwd is en een kind heeft. Maar de volgende dag hebben we gezoend en dit is nu al 2 weken aan de gang. Maar ik weet niet hoe dit nu verder moet. En er is ook best een leeftijdsverschil. Ik ben 20 en hij is 40. Z’n vrouw krijgt dit wel een beetje door, ze doet ook niet zo aardig. Ik wil niet dat er narigheden ontstaan, maar ik weet ook niet wat ik nu verder moet.
Nogmaal meningen mogen maar blijf wel netjes!
Alle reacties Link kopieren
Dit moet niet verder. Afhouden die hap, of je krijgt er een hoop gedonder mee.
Alle reacties Link kopieren
Wij moeten het netjes houden? Doe dat dan zelf ook....
Alle reacties Link kopieren
Wegwezen. Wat moet je met een getrouwde man van 40 met een kind? Hoe verwacht je dat dit uit gaat pakken? Je zegt dat je geen narigheid wilt, dan moet je echt direct stoppen. Dat is het enige wat dit gaat brengen namelijk.
Hahaha, je wil niet dat er narigheid ontstaat?

En een dagelijks potje tonghockey met je stagebegeleider, praktisch onder de ogen van zijn vrouw lijkt je een goede manier om zonder narigheid je stage af te ronden?
Het leeftijdsverschil is niet het grootste probleem van deze 'affaire' hoor.
Alle reacties Link kopieren
haal je paard daar weg voor er iets ergs gebeurt
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
23-01-2019 16:18
Wij moeten het netjes houden? Doe dat dan zelf ook....
Inderdaad, zeg dit tegen jezelf.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Stel dat een vriendin van je met dit verhaal bij je zou komen, wat zou je tegen haar zeggen?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Nou heel aardig allemaal. Ook gelijk zo’n vooroordeel. Helpt me echt! Had wel wat anders van dit forum verwacht. Ik zie wel wat ik doe, zijn mn eigen keuzes. En ja klinkt mischien raar maar het is wel gezellig daar, en met hem.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon stoppen met zoenen dan is er niets aan de hand.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Hoezo vooroordeel? Meisje toch, hij is twee keer zo oud en bovendien getrouwd. Je paard ergens anders stallen en nooit meer daar teruggaan is het enige juiste advies. Als jij zijn vrouw was, zou je dan wel aardig zijn?
Nog eentje dan!
Stronggirl2 schreef:
23-01-2019 16:28
Nou heel aardig allemaal. Ook gelijk zo’n vooroordeel. Helpt me echt! Had wel wat anders van dit forum verwacht. Ik zie wel wat ik doe, zijn mn eigen keuzes. En ja klinkt mischien raar maar het is wel gezellig daar, en met hem.
Dan is er ook geen probleem toch, waarover wil je dan tips? Dat hij oud genoeg is om je vader te zijn, zo beter?!
Stronggirl2 schreef:
23-01-2019 16:28
Nou heel aardig allemaal. Ook gelijk zo’n vooroordeel. Helpt me echt! Had wel wat anders van dit forum verwacht. Ik zie wel wat ik doe, zijn mn eigen keuzes. En ja klinkt mischien raar maar het is wel gezellig daar, en met hem.
Hi hi, geweldig meid. Hi hi, kijk maar wat je doet. Hi hi, we blijven er gezellig over keuvelen als je ons op de hoogte houdt. Ik snap niet wat er niet aardig aan is :bye:
De vrouw van de boer mept je in elkaar als ze het door krijgt, dat is andere koek
Alle reacties Link kopieren
'Hep me echt!', iedereen is nog aardig en geeft je 'echt' advies. Neem dat aan of sla het in de wind en doe je ding, maar dan moet je niet zeuren.
Alle reacties Link kopieren
het is wachten tot zijn vrouw je paard vergiftigd zodat jij daar niet meer rondhuppelt, maar veel plezier hoor
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Tja to.. handig is het niet maar gevoelens zijn niet weg te dwingen. In eerste instantie heeft hij zoals ik het lees de eerste stap gezet terwijl jij toen nog terughoudend was. Op dat moment vind ik dat de consequenties ook voornamelijk bij hem liggen omdat hij als volwassen oudere man zelf deze keus maakt.
Wel zou ik opletten wat het met jou zelf doet. Als hij straks door zijn vrouw voor de keus gesteld word is de kans groot dat hij voor haar en zijn kind zal kiezen en jij word weggebonjourd. Dan voel/ ben jij wel flink gebruikt. Dus denk zelf ook goed over wat je wilt en doet...
Alle reacties Link kopieren
Met je poten vanaf blijven, hij is bezet.
Alle reacties Link kopieren
Wat verwacht je trouwens? Dat hij daadwerkelijk zijn vrouw vaarwel zegt en met een jong grietje als jij z'n leven verder gaat leiden? Natuurlijk niet. Hij vind je lekker, maar als puntje bij paaltje komt kiest hij voor z'n vrouw en kind. Je kunt dus wel leuk in de stal zitten te frunniken, maar wat heb je daar aan? Toekomst zit er niet in.

Maar nogmaals: Stel dat een vriendin van je met dit verhaal bij je zou komen, wat zou je tegen haar zeggen?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Je gaat geen huwelijk stuk maken. Je kan maar een ding doen en dat is paard weghalen en ergens anders heen brengen. Alle contact verbreken en om je heen kijken naar een exemplaar die niet bezet is.

Stel je even voor dat jouw vriend/man vreemd gaat met een jonge meid en dat jij met je kind alleen achter blijft.
Alle reacties Link kopieren
How low can you go :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
verveine schreef:
23-01-2019 16:43
How low can you go :facepalm:
Hij blijkbaar tot 20
verveine schreef:
23-01-2019 16:43
How low can you go :facepalm:

Wie, die getrouwde 40-er met kind of een meisje van 20? Nu zul jij zeggen, beiden, maar hé........als dat meisje van 20 er niet is, dan wel een ander hoor.

Wel heel erg naïef als je denkt dat ie zn vrouw zou verlaten!
Alle reacties Link kopieren
Als ik de bedrogen vrouw zou zijn en ik kom erachter dan zou ik je aan mijn hooivork rijgen.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
23-01-2019 16:53
Als ik de bedrogen vrouw zou zijn en ik kom erachter dan zou ik je aan mijn hooivork rijgen.
Ik zou hem aan de hooivork rijgen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Stronggirl2 schreef:
23-01-2019 16:28
Nou heel aardig allemaal. Ook gelijk zo’n vooroordeel. Helpt me echt! Had wel wat anders van dit forum verwacht. Ik zie wel wat ik doe, zijn mn eigen keuzes. En ja klinkt mischien raar maar het is wel gezellig daar, en met hem.
Het zijn je eigen keuzes.
Wat is het doel dan van dit bericht? Dat wij allemaal zeggen: Tuurlijk pik die man in, wat heft hij aan een vrouw van zijn eigen leeftijd.
Of iets van dat je goed bezig bent? Of dat je zielig bent, dat het je allemaal overkomen is, en dat dit echt de liefde van je leven is dus dat je er voor moet gaan.
Hoop trouwens dat je stage al over is, want anders kan de vrouw van je aanbidder heel erg haar best gaan doen om je punten te beïnvloeden. (en niet om je daar nog een stage[periode te houden)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven