Vriend wil geen seks, dan maar een scharrel?

20-03-2019 16:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spijt van plaatsen, dus verwijderd!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-03-2019 09:28
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
97.94% gewijzigd
Ik zou van hem weg gaan en een nieuwe vriend zoeken. Een relatie zonder seks is toch niks.
Als je relatie open is zie ik niet in waarom je geen ja zou zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan hem niet dwingen tot seks. Je kan hem wel dwingen om te praten. Ik zou, voor je met een ander in bed springt, daar serieus op aansturen. Hij kan jou niet zomaar seks ontzeggen en er niet over willen praten. Ook al vindt hij het moeilijk.

Ik zou niet bij iemand blijven die weigert om met me te praten over problemen die van ONS zijn, niet alleen van hem of mij.
Alle reacties Link kopieren
Eerst ging hij vreemd en nu jij....en seks heb je samen amper, praten doe je ook niet met elkaar....mmmmmm je bent begin 20...wat een groot raadsel! wat zou de beste oplossing zijn????? Geen idee hoor...jij wel?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
20-03-2019 17:05
Eerst ging hij vreemd en nu jij....en seks heb je samen amper, praten doe je ook niet met elkaar....mmmmmm je bent begin 20...wat een groot raadsel! wat zou de beste oplossing zijn????? Geen idee hoor...jij wel?
OE Mag ik het zeggen? KINDEREN!
Alle reacties Link kopieren
Je wilt m niet kwijt. Dan is het makkelijk: trouw met hem en leef de komende 60 jaar als broers en zus.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Zo goed is je relatie niet, want jij wordt onzeker door hem en als je jouw probleem aankaart moet je gewoon minder zeuren. Echt fantastisch. Daar wil je de rest van je leven aan vast zitten.

Neem het nou aan van mij: je bent veel te jong om zo vast te houden aan iets dat overduidelijk niet werkt. Maak het eerst uit met je vriend en ga dan het behang van de muur af stomen met die oude scharrel.
ik zou er echt mee kappen, je voelt je niet begeerd (geheel terecht) en dan kan je net zo goed met je boer of zus samenwonen met wie je het goed kan vinden.
echt dit gaat hem niet worden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is dit een goede relatie??
Het eerste jaar nam je vriend jou en jullie relatie niet serieus, daarna wilde hij geen seks meer met je, hij vindt je niet aantrekkelijk en jullie kunnen over dit soort zaken niet praten. Ja, jullie kunnen goed met elkaar lachen en hij ligt goed in de familie. Dat geldt ook voor mijn broer, maar daar heb ik ook geen relatie mee. Kom aan zeg.
Vreemdgaan is sowieso nooit de oplossing, maar slechts een laffe uitvlucht.

Wees eerlijk tegen hem en jezelf en maak het fatsoenlijk uit voor je met een andere het bed in duikt.

Of kinderen, ja
Wees gewoon eerlijk, je relatie is op sterven na, dood. Maak het uit en doe wat je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
20-03-2019 17:07
OE Mag ik het zeggen? KINDEREN!
Wordt ook lastig zonder seks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lekker afspreken en seksen. Je vriend neemt jouw behoeftes niet serieus en weigert erover te praten. Geen gezonde relatie.
Wel zou ik het aan je vriend vertellen. Hopelijk neemt hij je dan serieuzer.
Of doordat je je weer begeert voelt door een ander is de stap makkelijker om bij hem weg te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Als hij er niet over wil praten houdt het op he. Dit wil je toch niet. Stop met deze relatie en ga dan lekker met je oude scharrel afspreken. Hij kan je vast snel over je liefdesverdriet heen helpen ;)
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
20-03-2019 17:27
Vreemdgaan is sowieso nooit de oplossing, maar slechts een laffe uitvlucht.

Wees eerlijk tegen hem en jezelf en maak het fatsoenlijk uit voor je met een andere het bed in duikt.

Of kinderen, ja
Dat meen je ??? Alleen omdat je te weinig sex krijgt en dan uit een onstabiele relatie ? Dat kun je kinderen niet aandoen.
creativeguy schreef:
20-03-2019 18:15
Dat meen je ??? Alleen omdat je te weinig sex krijgt en dan uit een onstabiele relatie ? Dat kun je kinderen niet aandoen.
Nee natuurlijk meent ze dat niet. En beetje lastig ook hè zonder seks.
Ze hebben toch één keer per maand tien minuten seks, dat zou theoretisch genoeg moeten zijn. En als je eenmaal kinderen hebt, heb je toch bijna nooit seks meer de eerste jaren, dus ze lopenn gewoon wat voor.
Alle reacties Link kopieren
:rofl:

Hou hiermee op. Met je vriend.
Spreek zsm af met die ander.
Wedden dat je je geweldig voelt na eindelijk weer eens een goeie beurt.
En wat er met je huidige vriend is zou ik me ook echt sterk afvragen.
Hij heeft wel een heeeeeeel laag libido.
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Viva Amber en Murrmurr

Hou hiermee op. Met je vriend.
Spreek zsm af met die ander.
Wedden dat je je geweldig voelt na eindelijk weer eens een goeie beurt.
En wat er met je huidige vriend is zou ik me ook echt sterk afvragen.
Hij heeft wel een heeeeeeel laag libido.
creativeguy schreef:
20-03-2019 18:15
Dat meen je ??? Alleen omdat je te weinig sex krijgt en dan uit een onstabiele relatie ? Dat kun je kinderen niet aandoen.
Och...
Er zijn kinderen om minder verwekt
Alle reacties Link kopieren
Ik zou lekker afspreken. Je hebt het vaak genoeg aangegeven. Best kans dat het je vriend niet eens boeit ook.
Waarom een account met je naam als nick?
je reageert nergens op.
ik krijg het idee dat je Lisanne de Groot helemaal niet bent :idee:
Relatie verbreken en (nieuwe) scharrel opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Snap dat het verleidelijk is, maar wat lost het op als je met die scharrel afspreekt? Je probleem met vriend zal er niet beter van worden. Of hij moet er achter komen en beseffen dat hij echt verkeerd bezig is. Als je t stiekem doet los je er niks mee op. Ja jouw behoefte. Maar zo kan je niet oud worden met je vriend. Ik zou eisen dat hij erover praat waarom hij niet wil. Misschien valt daar iets te verbeteren als je weet wat het probleem is. Zo niet, aangeven dat je serieus overweegt de relatie stop te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven