Zoenen met uitgaan

25-04-2019 21:51 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Gisteravond ben ik uitgegaan met mijn studievereniging. Hierbij was ook een jongen waar ik een enorme crush op heb (hij kent mij verder niet persoonlijk heel goed, maar ik vind hem wel echt heel leuk).
Toen mijn crush eenmaal naar huis was, heb ik per ongeluk gezoend met een andere jongen van de vereniging. Ik vond dit zelf wel geweldig (we hadden allemaal echt veel op). Toen we nog even samen buiten waren vroeg hij of ik mee naar huis ging, maar dat ging me iets te ver (had ook al afgesproken om bij een vriendin te slapen). De rest van de nacht hebben we het samen wel echt heel gezellig gehad.

Nu vraag ik me af in hoeverre hij dit serieus zou nemen. We kennen elkaar al wel, maar nog niet supergoed. Ik heb wel zijn nummer, maar twijfel of ik contact met hem moet opnemen aangezien ik bang ben dat hij het niet serieus zag en ik weet zelf niet of ik deze jongen leuk vind (misschien verandert dat nog als ik hem beter leer kennen). En ik twijfel ook omdat ik ook nog mijn enorme crush heb.

Ik ben trouwens 20. En het is niet zo dat ik zo’n persoon ben die elke avond met uitgaan iedereen zoent. Ik ga al niet vaak uit en dit was de eerste keer dat ik met iemand gezoend heb.

Alvast bedankt!
Hoe kan je nu "per ongeluk" met iemand zoenen?
Hoe kan je nu vooral een crush hebben op de ene, per ongeluk op de andere zijn mond raken en daar dan ook nog es de hele nacht mee rondhangen en zijn nummer vragen?

En nu dus niet weten wat te doen met dat nummer.

Ga eerst maar es beslissen met welke vent je verder wil gaan.
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
25-04-2019 21:55
Hoe kan je nu "per ongeluk" met iemand zoenen?
Haha dat dacht ik dus ook.
Per ongeluk met iemand zoenen? Dat vind ik nogal bijzonder...
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 25-04-2019 22:01
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
25-04-2019 21:55
Hoe kan je nu "per ongeluk" met iemand zoenen?
Ach kom op, nooit zelf jong geweest zeker?
.
Alle reacties Link kopieren
Als je al niet weet of je voor deze of je 'crush' moet gaan, zijn ze het denk ik allebei niet. Laat het gewoon op zijn beloop en kijk wat er gebeurt.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
LAgirl82 schreef:
25-04-2019 21:55
Hoe kan je nu "per ongeluk" met iemand zoenen?
Gestruikeld en met haar tong in zijn mond gevallen. Gebeurd mij zo vaak.

Ik zou gewoon even niks doen. Wacht of hij contact met je opneemt en kijk dan wat je gevoel zegt.

Is die crush onbereikbaar of wil je daar nog wel werk van maken?
I wanna live my life with the volume full!
Belg007 schreef:
25-04-2019 21:58
Hoe kan je nu vooral een crush hebben op de ene, per ongeluk op de andere zijn mond raken en daar dan ook nog es de hele nacht mee rondhangen en zijn nummer vragen?

En nu dus niet weten wat te doen met dat nummer.

Ga eerst maar es beslissen met welke vent je verder wil gaan.
Heeft ze een keus dan?
Belg007 schreef:
25-04-2019 21:58
Hoe kan je nu vooral een crush hebben op de ene, per ongeluk op de andere zijn mond raken en daar dan ook nog es de hele nacht mee rondhangen en zijn nummer vragen?

En nu dus niet weten wat te doen met dat nummer.

Ga eerst maar es beslissen met welke vent je verder wil gaan.
Vraag is of ze wel met haar verder willen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-04-2019 21:58
Per ongeluk met iemand zoenen? Dat vind ik nogal bijzonder...
Ach, lekker tongen op een leuke avond.
@To: eerste keer gezoend? Hecht niet te veel belang aan je crush en zijn verwachtingen en ga een beetje leven. Met "DE WARE" moet je nu nog niet in je hoofd zitten.
Alle reacties Link kopieren
Dat het per ongeluk ging klinkt inderdaad een beetje gek nu ik het zelf zo lees. Maar ik bedoelde meer dat het in eerste instantie niet mijn idee was om hem te zoenen maar dat het toch ineens wel gebeurde. Beetje lastig uit te leggen.

Ik heb overigens zijn nummer niet gevraagd, die had ik daarvoor al via groepsappen.

Mijn crush is trouwens niet per se onbereikbaar, alleen een beetje lastig aangezien hij mij niet zo heel goed kent.

Bedankt voor de tips! Ik ga het inderdaad gewoon even aankijken en dan zien wat er verder gebeurt.
Zorg overigens wel dat je straks niet als "makkelijk kussl*tje van de vereniging" wordt aanzien als je binnenkort ook bij activiteiten van de vereniging (half)dronken staat te tongen met je crush.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het niet. Als je echt verliefd bent op een bepaalde jongen dan ga je toch niet met een ander zoenen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Belg007 schreef:
25-04-2019 22:07
Zorg overigens wel dat je straks niet als "makkelijk kussl*tje van de vereniging" wordt aanzien als je binnenkort ook bij activiteiten van de vereniging (half)dronken staat te tongen met je crush.
Ach hou toch op. Niks mis met een beetje tongworstelen.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
25-04-2019 22:23
Ik snap het niet. Als je echt verliefd bent op een bepaalde jongen dan ga je toch niet met een ander zoenen?
Helemaal niet wanneer je niet eerder gezoend hebt, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Een dag niks kapot geanalyseerd is een dag niet geleefd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
25-04-2019 22:23
Ik snap het niet. Als je echt verliefd bent op een bepaalde jongen dan ga je toch niet met een ander zoenen?

En crush is nog geen verliefdheid.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
26-04-2019 04:21
Een dag niks kapot geanalyseerd is een dag niet geleefd
:hihi:

Leuk toch, beetje zoenen? Ik zou die waar je mee gezoend hebt gewoon eens vragen of hij wat wil drinken. Als je hem leuk vindt, natuurlijk. Niet te moeilijk doen, je crush weet amper van je bestaan af.
Alle reacties Link kopieren
Loes10 schreef:
26-04-2019 08:29
:hihi:

Leuk toch, beetje zoenen? Ik zou die waar je mee gezoend hebt gewoon eens vragen of hij wat wil drinken. Als je hem leuk vindt, natuurlijk. Niet te moeilijk doen, je crush weet amper van je bestaan af.
Inderdaad, zoenen is erg lekker, je begint er jong mee en gaat er heel lang mee door. Ik ben heel wat ouder dan TO, en heb al tien jaar mijn vriendin, maar we zoenen elke dag. Heel intiem.
Alle reacties Link kopieren
Er is niks mee om gewoon eens te zoenen met een jongen! Je bent jong en geniet ervan. Je kunt die jongen altijd een berichtje sturen en zien wat er gebeurt, meisjes mogen vast en zeker ook eens het heft in eigen handen nemen. Er zijn nog andere jongens dan je crush op de wereld! En als dan komt je crush ook op een dag wel eens langs gewandeld. Leef je uit meid
Liliane13 schreef:
25-04-2019 21:59
Ach kom op, nooit zelf jong geweest zeker?
Nou dat is mij nooit per ongeluk gebeurd hoor :wtf:
Alle reacties Link kopieren
girlwithpower schreef:
27-04-2019 13:39
Er is niks mee om gewoon eens te zoenen met een jongen! Je bent jong en geniet ervan. Je kunt die jongen altijd een berichtje sturen en zien wat er gebeurt, meisjes mogen vast en zeker ook eens het heft in eigen handen nemen. Er zijn nog andere jongens dan je crush op de wereld! En als dan komt je crush ook op een dag wel eens langs gewandeld. Leef je uit meid
Ik las jouw nickname als girlwhitepower:-)
Neehee: dat zijn girls on white powder.
Belg007 schreef:
25-04-2019 22:07
Zorg overigens wel dat je straks niet als "makkelijk kussl*tje van de vereniging" wordt aanzien als je binnenkort ook bij activiteiten van de vereniging (half)dronken staat te tongen met je crush.
Hou toch op. Op een gemiddelde vereniging is dat echt niet schokkend, hoor, met twee personen zoenen. Er zijn genoeg kermissen waar er op die leeftijd met meerdere mensen op één avond gezoend wordt.

Als het een erg christelijke vereniging is, is het misschien een ander verhaal. Maar dan kan TO mooi laten zien hoe je een beetje jolijt hebt op die leeftijd.

@TO, nog een keer afspreken betekent niet dat je hoeft te trouwen. Ga afspreken. Misschien is hij leuker dan de crush! Misschien niet, maar dan zet je er een punt achter. Het is niet alsof je je ziel aan de duivel verkoopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven