Twijfels over date

20-05-2019 20:08 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Heb maar weer eens een nieuw account aangemaakt want geen idee wat mijn andere gebruikersnaam was. Maar ik weet nog dat ik vaak prima advies kreeg hier 😊

Heb sinds 2 weken contact met een man, ken ik van vroeger via een ex . Daarna contact verwaterd en kwamen elkaar nu weer tegen. Hij is midden 30, werkt, heeft wel 2 kinderen uit 2 verschillende relaties, dat vind ik op zich geen probleem. Alhoewel er met 1 ex wel een soort strijd is en heeft daardoor 1 van zijn kinderen al een tijdje niet gezien.

Afgelopen weekend spraken we af en zou ik hem ophalen. Hij stuurde zijn adres en schrok gewoon een beetje van de lokatie waar hij nu woont.
Het is namelijk op een bedrijventerrein, gewoon in een loods/schuur, zonder keuken, badkamer etc.. Hij vertelde mij dat hij een koophuis heeft maar hij die verhuurt. Ik twijfel nu een beetje aan zijn verhalen, omdat ik oprecht niet begrijp waarom je vrijwillig in een loods gaat wonen. Ook absoluut niet kindvriendelijk dus begrijp nu ook goed waarom ex niet wilt dat de kinderen daar komen.

En ik merk dus, dat ik daar behoorlijk op afknap. Niet dat ik materialistisch ben ingesteld etc maar het lijkt nu net alsof het een of andere flierefluiter is.
Ik vind het nogal onvolwassen overkomen. Ik vroeg er dus ook naar van hoe zit dit precies ? Want hier kun je toch niet wonen. Als ik als antwoord had gekregen; Het is tijdelijk en ik hoop zsm iets anders te vinden, had ik nog gedacht oke. Maar kreeg als antwoord dat hij het top vind daar en ideaal is etc etc. Soort smoesjes denk ik

Ik heb nu meer het idee, dat hij gewoon geen huis heeft namelijk en daar crasht.
Volgen jullie me nog?

Is het raar dat ik hier afknap, ben ik nu super oppervlakkig? Want daar schaam ik me best voor maar heb het idee dat hij zijn leven dus niet op de rit heeft of mij niet alles vertelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook op afknappen. Of het eerlijk is of niet maakt geen sikkepit uit want het is een gevoel wat je niet even kan bijdraaien.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe doucht hij dan? En eten?
Nee, het is niet oppervlakkig. Hij heeft zijn zaken niet op orde, daar knap je op af, want hij heeft geen plek om zich te wassen of om te koken.

Hij moet eerst zijn zaken maar eens op orde brengen, daarna is hij pas toe aan een nieuwe relatie.
...of hij vindt het wel praktisch dat jij wèl een badkamer en keuken hebt.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo verhuurt hij zijn koophuis? Heeft hij geldproblemen?
Ik zou er ook op afknappen. Ik zou me te oud voelen voor al dat net niet-gedoe.
Tormenta¿ schreef:
20-05-2019 20:22
Ik zou er ook op afknappen. Ik zou me te oud voelen voor al dat net niet-gedoe.
Dat.
Alle reacties Link kopieren
k.middleton schreef:
20-05-2019 20:17
Ik zou er ook op afknappen. Of het eerlijk is of niet maakt geen sikkepit uit want het is een gevoel wat je niet even kan bijdraaien.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe doucht hij dan? En eten?
Kan zijn dat er misschien een of andere douche cabine staat , iets simpels, kan me niet voorstellen dat hij zich niet wast.
En qua eten , thuisbezorgd en buiten de deur eten.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-05-2019 20:20
Hoezo verhuurt hij zijn koophuis? Heeft hij geldproblemen?
Nou hier denk ik dus aan ja. Eventueel geldprobleem of schuldsanering zou ik bijna denken. Ik weet het dus niet. Hij zei ik heb het huis verhuurd want is te groot en verdien er nu aan, maar je gaat toch niet vrijwillig in een loods zitten? Is toch gek?
Alle reacties Link kopieren
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 20:28
Nou hier denk ik dus aan ja. Eventueel geldprobleem of schuldsanering zou ik bijna denken. Ik weet het dus niet. Hij zei ik heb het huis verhuurd want is te groot en verdien er nu aan, maar je gaat toch niet vrijwillig in een loods zitten? Is toch gek?
Ja, lijkt me wel.
Van wie is die loods? Mag hij daar wel wonen?
Heeft hij wel een baan?
Alle reacties Link kopieren
Oke ik ben blij dat jullie hetzelfde erover denken.
Ik had het ook anders gevonden als hij had gezegd ‘ja vreselijk hoop hier snel weg te kunnen’ maar dat zegt hij dus niet. Hij is er blij mee en voelt zich er ‘thuis’.
Nou jullie hebben het niet gezien, maar geloof me dat is echt geen thuis.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-05-2019 20:30
Ja, lijkt me wel.
Van wie is die loods? Mag hij daar wel wonen?
Heeft hij wel een baan?
Hij heeft een eigen klusbedrijf. Dat maakt het nog vreemder vind ik.
Loods is van hem, tenminste dat zegt hij.
Heb je het van binnen gezien en weet je zeker dat er geen was- en kookgelegenheid is?

Ik stel me zo voor dat er in die loods aan de achterkant een hele gave loft is gemaakt en dat hij geweldig uitzicht heeft ofzo. Echt super-cool-hipster met een industriële keuken etc.

Als dat niet zo is en hij illegaal in een onbewoonbaar stuk schuur zit zonder douche (en WC?) dan zou ik daar op afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken hem natuurlijk van vroeger. Toen woonde hij samen met mijn toenmalige vriendin en zijn kinderen kwamen daar ook gewoon over de vloer.
Dat was een normaal huishouden.
Ik vind het nu allemaal wat vreemd.

Een vriendin van mij zei, je kan er toch naar vragen wat de bedoeling precies is. Maar dat heb ik al gevraagd en dan zegt hij wel dit is niet voor altijd, maar hij is niet op zoek naar een woning dus heb ik toch het idee dat er meer speelt.
Daarbij vind ik het ook niet leuk om af te spreken zo. Zouden we alleen bij mij thuis kunnen afspreken of buiten de deur, want ik zet daar geen voetstap binnen hoor. Super ongezellig en een enge plek.

Weet dus niet zo goed of ik er wel over moet beginnen bij hem. Dat ik dit allemaal wat vreemd vind.
Alle reacties Link kopieren
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 20:31
Hij heeft een eigen klusbedrijf. Dat maakt het nog vreemder vind ik.
Loods is van hem, tenminste dat zegt hij.
Hoezo maakt dat het nog vreemder?
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
20-05-2019 20:36
Heb je het van binnen gezien en weet je zeker dat er geen was- en kookgelegenheid is?

Ik stel me zo voor dat er in die loods aan de achterkant een hele gave loft is gemaakt en dat hij geweldig uitzicht heeft ofzo. Echt super-cool-hipster met een industriële keuken etc.

Als dat niet zo is en hij illegaal in een onbewoonbaar stuk schuur zit zonder douche (en WC?) dan zou ik daar op afknappen.
Nee er is geen was en kookgelegenheid, dat heeft hij zelf ook gezegd. Wc is er dan wel.
Is gewoon een oud bedrijfspand. Absoluut niet om in te wonen.

Hij heeft er uiteraard wel meubels ingezet, bank, bed, kasten. Geschilderd.
Maar je ziet ook gewoon van dat tapijt liggen wat altijd in van die kantoren ligt.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-05-2019 20:37
Hoezo maakt dat het nog vreemder?
Omdat hij een goedlopend bedrijf heeft en handig is. Dus al zou hij een krot kopen of huren, dan kan hij het nog prima opknappen.
Tenminste zo denk ik 🙈
Alle reacties Link kopieren
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 20:41
Omdat hij een goedlopend bedrijf heeft en handig is. Dus al zou hij een krot kopen of huren, dan kan hij het nog prima opknappen.
Tenminste zo denk ik 🙈
;-)
Luister naar je gevoel.
Hij zal je vast nog niet alle ins en outs vertellen na 2 weken, maar als het je niet lekker zit zou ik gewoon stoppen met daten.
Alle reacties Link kopieren
Tenminste het is meer dat ik het idee heb dat er meer speelt. Dat koophuis wat hij beweerd te hebben, ik twijfel nu dus of dat wel daadwerkelijk zo is.
Had het niet gek gevonden als hij bijv net vrijgezel was en tijdelijk een plek nodig had maar dat is niet het geval volgens hem.
Ik heb dus meer het idee dat ik te maken heb met iemand die niet zo zelfstandig , zelfredzaam en volwassen is.
Vooral omdat hij ook kinderen heeft.
Hier kunnen geen kinderen verblijven.
Maar ik wil hem ook niet beledigen of alles in twijfel trekken.
Als hij zijn koophuis verhuurd heeft en zelf in die dump woont dan zit hij dus financieel aan de grond.

Of hij vind het leuk om een soort milde versie van een zwervers-bestaan te leiden/lijden.

Allebei afknappers.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
20-05-2019 20:43
;-)
Luister naar je gevoel.
Hij zal je vast nog niet alle ins en outs vertellen na 2 weken, maar als het je niet lekker zit zou ik gewoon stoppen met daten.
Ja dat is ook zo.
Maar ik ben blij dat jullie er wel een beetje hetzelfde overdenken.
Ik voelde me echt een beetje een zeur maar het is een bepaald vreemd gevoel wat toch knaagt.
Alle reacties Link kopieren
Chantal-1989 schreef:
20-05-2019 20:44
Tenminste het is meer dat ik het idee heb dat er meer speelt. Dat koophuis wat hij beweerd te hebben, ik twijfel nu dus of dat wel daadwerkelijk zo is.
Had het niet gek gevonden als hij bijv net vrijgezel was en tijdelijk een plek nodig had maar dat is niet het geval volgens hem.
Ik heb dus meer het idee dat ik te maken heb met iemand die niet zo zelfstandig , zelfredzaam en volwassen is.
Vooral omdat hij ook kinderen heeft.
Hier kunnen geen kinderen verblijven.
Maar ik wil hem ook niet beledigen of alles in twijfel trekken.
Snap ik wel hoor.
Waarom zou je inderdaad vrijwillig in een loods zonder voorzieningen gaan wonen als je ook een koophuis hebt?
Bovendien mag je een koophuis niet zomaar verhuren zonder toestemming van de hypotheekverstrekker. Is dat het huis waar hij voorheen met zijn gezin woonde, weet je dat?
Alle reacties Link kopieren
allemachies!!!

dit is erg. :-o

de doorsnee burgertrutterigheid druipt ervan af. hoe durft die gozer. zomaar niet aan jouw standaarden voldoen. wat denkt ie wel... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
Alle reacties Link kopieren
Mij zou alleen het feit dat hij niet kan douchen, me storen. Verder mag iedereen wonen waar en hoe hij wil.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
robland320 schreef:
20-05-2019 20:47
allemachies!!!

dit is erg. :-o

de doorsnee burgertrutterigheid druipt ervan af. hoe durft die gozer. zomaar niet aan jouw standaarden voldoen. wat denkt ie wel... :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Wat heeft dat nou weer met 'burgertrutterigheid' te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou op z'n minst het verhaal erachter willen horen. Klinkt niet helemaal koosjer.
zephora wijzigde dit bericht op 20-05-2019 21:26
3.57% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven