bonje met de buren deel 3
donderdag 5 juli 2012 om 21:27
quote:galadriel schreef op 05 juli 2012 @ 21:25:
Nou toevallig heb ik ook zo'n boom.
Een enorme eik op gemeentegrond.
Gelukkig wel een grote tuin, maar de boom is toch groter.
Qua schaduw.
Maar wist dat voordat ik daar kwam wonen.
Jammer en scheld ook wel eens op de boom
Maar dat lucht gewoon best wel op.
haha!
Bomen schijnen de lucht wel een stuk gezonder te maken trouwens, de schadelijke stofjes worden erdoor uitgezuiverd.
Dus misschien kan je 'm eens bedanken .
Nou toevallig heb ik ook zo'n boom.
Een enorme eik op gemeentegrond.
Gelukkig wel een grote tuin, maar de boom is toch groter.
Qua schaduw.
Maar wist dat voordat ik daar kwam wonen.
Jammer en scheld ook wel eens op de boom
Maar dat lucht gewoon best wel op.
haha!
Bomen schijnen de lucht wel een stuk gezonder te maken trouwens, de schadelijke stofjes worden erdoor uitgezuiverd.
Dus misschien kan je 'm eens bedanken .
donderdag 5 juli 2012 om 21:30
quote:pasta schreef op 05 juli 2012 @ 21:27:
Ik vind die bomen echt niet normaal zo hoog. Plus ik irriteer mij aan buurvrouw die heel betweterig doet maar eigenlijk haast nog geen Nederlands kan spreken sorry
Ik vind die bomen ook asociaal hoog, dat is ook irritant (heb zelf al last van mijn eigen bomen die alle zon tegenhouden). En vind die zogenaamd redelijke buren ook niet zo heel sympathiek, ze spelen het anders, hooghartig en toch met uitlachen e.d.
Maar goed, je zult ze maar als buren hebben. Die bomen dan he
Ik vind die bomen echt niet normaal zo hoog. Plus ik irriteer mij aan buurvrouw die heel betweterig doet maar eigenlijk haast nog geen Nederlands kan spreken sorry
Ik vind die bomen ook asociaal hoog, dat is ook irritant (heb zelf al last van mijn eigen bomen die alle zon tegenhouden). En vind die zogenaamd redelijke buren ook niet zo heel sympathiek, ze spelen het anders, hooghartig en toch met uitlachen e.d.
Maar goed, je zult ze maar als buren hebben. Die bomen dan he
donderdag 5 juli 2012 om 21:30
quote:Marahbloem schreef op 05 juli 2012 @ 21:23:
[...]
Maar zij hebben toch ook niks met die 'IVF-baby' te maken.
Belachelijk trouwens dat die man nu weer moeilijk gaat doen. Doet zijn vrouw het niet , doet hij het. Hebben ze anders thuis niets meer om over te praten? Geen gezamenlijke hobby meer ofzo?
En die man met de boom is zelf ook wel een eikel hoor, met zijn creepy lachje. Hij zat haar ook gewoon uit te lachen. Ook niet echt aardig.
Heb zelf trouwens ook zulke bomen in mijn tuin. Gelukkig nog nooit over geklaagd...Ik weet niet of hij haar zat uit te lachen hoor, volgens mij was het meer een soort zenuwtrekje.
[...]
Maar zij hebben toch ook niks met die 'IVF-baby' te maken.
Belachelijk trouwens dat die man nu weer moeilijk gaat doen. Doet zijn vrouw het niet , doet hij het. Hebben ze anders thuis niets meer om over te praten? Geen gezamenlijke hobby meer ofzo?
En die man met de boom is zelf ook wel een eikel hoor, met zijn creepy lachje. Hij zat haar ook gewoon uit te lachen. Ook niet echt aardig.
Heb zelf trouwens ook zulke bomen in mijn tuin. Gelukkig nog nooit over geklaagd...Ik weet niet of hij haar zat uit te lachen hoor, volgens mij was het meer een soort zenuwtrekje.
donderdag 5 juli 2012 om 21:31
quote:Marahbloem schreef op 05 juli 2012 @ 21:30:
[...]
Maar goed, je zult ze maar als buren hebben. Die bomen dan he Ik zag het niet als uitlachen en hooghartig. Eerder iets wanhopigs: "Jééézus, wat moeten we dááár mee...!"
[...]
Maar goed, je zult ze maar als buren hebben. Die bomen dan he Ik zag het niet als uitlachen en hooghartig. Eerder iets wanhopigs: "Jééézus, wat moeten we dááár mee...!"