Badr en Estelle: a True Lovestory deel 4
woensdag 2 januari 2013 om 00:43
http://24.media.tumblr.co ... vt27cdUt1qcsrrxo1_250.gif
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 2 januari 2013 om 00:44
En voor degenen die het niet hebben meegekregen. AaifoonEstelle heeft te maken met Lisa....Lisa is al dan niet de ex van Jantje die op zoek ging naar een vibrator, maar was een telefoon in het nachtkastje van Lisa. Jantje helemaal over de rooie en heeft toen maar besloten om de gastendoekjes mee te nemen....
Zoiets toch? Tja....ik begreep het ook niet meer....maar toen heeft Mrs tegen mij gezegd dat het om de AaifoonEstelle ging en toen begreep ik het weer.....Dus nu begrijpen jullie het ook weer.
Zoiets toch? Tja....ik begreep het ook niet meer....maar toen heeft Mrs tegen mij gezegd dat het om de AaifoonEstelle ging en toen begreep ik het weer.....Dus nu begrijpen jullie het ook weer.
woensdag 2 januari 2013 om 00:47
quote:LouisaVuitton schreef op 02 januari 2013 @ 00:40:
Xallie, leuk joh...zo praat ik ook altijd als ik een kopje poedersuiker teveel heb genomen...Dan ga ik lekkr op de bar staan, blousje open, extensionelles die meedeinen en lekker dat soort teksten uitgillen...Heerlijk!!!!Haha ja, bevrijdend he! Het is Latijn! Soow Rom@ntieschj!
Xallie, leuk joh...zo praat ik ook altijd als ik een kopje poedersuiker teveel heb genomen...Dan ga ik lekkr op de bar staan, blousje open, extensionelles die meedeinen en lekker dat soort teksten uitgillen...Heerlijk!!!!Haha ja, bevrijdend he! Het is Latijn! Soow Rom@ntieschj!