Entertainment alle pijlers

"Een huis vol" (kinderen) komt terug!

12-12-2012 18:36 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!

Ik lees dat vanaf maandag 17 december (19.30u, Nederland 1) een tweede serie komt van "Een huis vol".

We krijgen te zien hoe het de familie Baumgard (inmiddels 13 kinderen) en de familie Deijs (12 kinderen) in het afgelopen jaar vergaan is.

Ik kijk heel weinig tv, maar dit ga ik zeker volgen. Ik vind grote gezinnen altijd heel erg intrigerend en ik heb deze serie een jaar geleden met veel plezier gevolgd.

Zelf heb ik maar 2 kinderen en wil het daar graag bij houden. Maar ik vind het dus wel heel leuk om te kijken hoe andere ouders met meer kinderen het allemaal rooien.

Wie heeft er ook zin in de nieuwe serie?
Moeke Baumgard kan alleen maar kids uitbroeden en vreten eten. Walgelijk zoals ze in haar eentje patat zat te vreten eten.
Moeder B is nooit echt lief tegen haar kinderen.. Ja behalve als ze in de publiciteit komen. Maar wat een ego heeft ze. Ze is natuurlijk nooit vol van die friet dus dat kindje kon het wel schudden. Haal dan zelf en eet het daar op of haal ook wat voor de anderen.
Die Miriam van Fam. Deijs lijkt me wel een leuke vrouw. Die vriendin van Remon? Of een van de andere jongens, die wat stevigere blonde meid, daar zit volgens mij ook niks in, heeft werkelijk nog geen 1 woord gezegd.

Kimberley is veruit de slimste, sommige van de deijsjes ogen wat "goedkoop".
O ja en die tatoeages, vreselijk. Vooral die van pa Deijs, om nou als volwassen kerel met een bloemetjes gordijn rond te lopen.
Zou moeder D mogelijk een eetprobleem kunnen hebben? Lastig te zeggen op basis van een paar tv beelden maar een beetje apart is ze wel.

En 2 weken hetzelfde moeten eten in Suriname, is dat uit geldgebrek?

Ben benieuwd hoe ze zelf naar de beelden terugkijken.

Als ik een van die oudere kinderen was, zou ik als een haas het huis uitgaan. Ze zijn volwassen, niemand kan ze verbieden om op kamers te gaan of een partner te zoeken.
Wat iemand hier al eerder noemde is ook van toepassing op het friet-incident; het totale gebrek aan kritiek van de kinderen naar hun ouders!

Het verbaast mij niets dat het een kleintje is die aan haar mama vraagt of ze een frietje mag, de rest (oudere kinderen) durven hier geen commentaar op te geven. Reken maar dat mijn moeder wel te horen zou krijgen dat ik dit een rare actie vind
En daarnaast is het gewoon onbeleefd. Mij is altijd geleerd dat je altijd alles deelt. Echt, hoe kom je erbij om alleen friet voor jezelf te halen? Beats me..
Nah ik vond dat echt niet kunnen die frietactie! Slaat helemaal nergens op.

Vind haar op basis van de serie niet erg aardig overkomen.
Heb ik die frietactie gemist? Welke aflevering was dat?

Oh echt dat voorstukje voor vanavond die Remon geloof ik met z'n pak van de kringloop, veel te groot! Haha geen gezicht.

Ik geloof dat de bruidegom z'n pak zelf ook heeft gehuurd zag ik in een stukje, wat een armoede.
Zit idd geen sfeer bij de B's

Zelfs bij Eugene's huwelijksaanzoek bleef ze ijskoud.

Ingridt is ook mijn type niet, maar er is iig wel interactie.

Kan het zijn dat pa Deijs negatieve postings op facebook weghaalt?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Moet die viool echt serieus ook mee naar de dierentuin?
Whaha vader b is echt mesjogge in de regen patser te lopen doen:P
Waarom heeft ze haar viool mee bij het shoppen?
quote:sagitario1981 schreef op 12 december 2013 @ 19:40:

Waarom heeft ze haar viool mee bij het shoppen?Ik denk dat ze dat ding steeds op sleeptouw meeneemt omdat ze bang is omdat hij anders uit hun vakantiehuis of uit de bus gejat wordt..
Ahh, ik vind Peter zo lief hoe hij met Mirjam omgaat!

Ik begin Samantha Baumgard steeds irritanter te vinden. Bah, wat een naar mens. Hoe ze loopt te commanderen en dirigeren de hele tijd. Die kinderen hebben echt niets te kiezen.
Het is een bonk stress die Samantha, terwijl ze echt lieve rustige kinderem heeft.

Dat pak van remon was natuurlijk stuitend
ik erger me echt kapot aan die familie B. Twee weken lang bami en nasi. Je hebt zoveel andere gerechten in Suriname. Echt stom. Kan best zijn dat ze het vanwege geldbesparing doen. Maar waarom gaan ze dan naar de duurste winkels in heel Suriname? Dat winkelcentrum en vorige keer die supermarkt. En trouwens eten kost daar geen drol.

En dan pa B die in zijn onderbroek door de regen rent! In zijn onderbroek! En dan zegt hij dat Surinamers van alles in de regen doen. Niet dus! Ik heb ook wel eens in de regen gestaan in Suriname (niet in mijn ondergoed! Ik had gewoon kleren aan.) Dat moet je gewoon gedaan hebben, als je daar bent. Het is echt lekker. Maar de mensen daar verklaren je voor gek.

En toch blijf ik kijken.
Echt een irritante vrouw die Samantha Baumgardt. Grrrrr... Ik vind die kinderen daarentegen wel erg leuk. Echt jammer dat ze zo'n egoïstische moeder hebben. Ben wel benieuwd hoe ze nu naar de afleveringen kijkt.

Familie Deijs is op zich wel gezellig. Ik vind dat ze warmte uitstralen. Alleen dat pak van die ene zoon
quote:Delilah schreef op 12 december 2013 @ 20:16:En dan pa B die in zijn onderbroek door de regen rent! In zijn onderbroek! En dan zegt hij dat Surinamers van alles in de regen doen. Niet dus!Wel dus, kinderen dan. Toen mijn moeder nog jong was in Suriname, deden de buurtkinderen hun badkleding aan, pakten zeep en shampoo en gingen spelen en douchen in de regen.
Eigenlijk weer typisch dat Eugene iets voor zichzelf koopt en niets voor de kinderen.
Ik kijk met vertraging maar ik vind Peter en zijn bruid erg lief samen. Die blonde van Danny (?) die op de bank hangt en niets zegt....snap ik niet helemaal want hij is best ok om te zien.
quote:devima schreef op 12 december 2013 @ 20:35:

Eigenlijk weer typisch dat Eugene iets voor zichzelf koopt en niets voor de kinderen.Bijzonder hè.
Ma haar vette patat, pa zijn hengeltje en de kinderen noppes
Miriam is al 38! Die gaat dus nooit haar schoonmoeder inhalen wat betreft het aantal kinderen.
quote:dubbeltje4 schreef op donderdag 12 december 2013 23:08 Miriam is al 38! Die gaat dus nooit haar schoonmoeder inhalen wat betreft het aantal kinderen.Denk ook niet dat ze dat van plan was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven