Moredyke; the city you love to hate
zaterdag 22 juni 2013 om 17:31
maandag 30 juni 2014 om 20:11
Sjanien geniet duidelijk. Zijn die scriptschrijvers nou echt zo stom dat ze denken dat een huwelijk tussen neef en nicht zonder uitzondering leidt tot de geboorte van een tienvoudig gehandicapt kind? Handicaps heeft het bij voorbaat al, aangeboren badmuts, aangeboren wallen onder de oogjes, de x-beentjes van Nina.
Ik wil een catfight.
Ik wil een catfight.
verba volant, scripta manent.
maandag 30 juni 2014 om 20:18
Wat voor mij een perfecte cliffhanger is, is dat Sjanien, Poephoofd, Zonder hoofddoek, Nuran, Kierewiet en Rukkie gezamenlijk gaan bungeejumpen, boven een ravijn en dat dan het touw breekt, waardoor ze allemaal in het ravijn storten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 30 juni 2014 om 20:19
quote:charlottew88 schreef op 30 juni 2014 @ 20:18:
Wat voor mij een perfecte cliffhanger is, is dat Sjanien, Poephoofd, Zonder hoofddoek, Nuran, Kierewiet en Rukkie gezamenlijk gaan bungeejumpen, boven een ravijn en dat dan het touw breekt, waardoor ze allemaal in het ravijn storten.Yayyy ik ben voor weg met Nuran Kierewiet Rukkie en Poepihoofd ik ben niet echt tegen Sjanien.
Wat voor mij een perfecte cliffhanger is, is dat Sjanien, Poephoofd, Zonder hoofddoek, Nuran, Kierewiet en Rukkie gezamenlijk gaan bungeejumpen, boven een ravijn en dat dan het touw breekt, waardoor ze allemaal in het ravijn storten.Yayyy ik ben voor weg met Nuran Kierewiet Rukkie en Poepihoofd ik ben niet echt tegen Sjanien.
maandag 30 juni 2014 om 20:26
maandag 30 juni 2014 om 20:32
maandag 30 juni 2014 om 22:11
quote:sabbaticalmeds schreef op 30 juni 2014 @ 20:24:
ik zag lalalaura net, weten jullie nog dat ze het heeft gedaan met haar bloedeigen zoon?
Zou ik ook doen, als ik al 134 jaar mee zou spelen in deze bedroevende serie.
Ik vind het trouwens teleurstellend dat er geen trams door Meerdijk rijden. Het had me op zich wel vermakelijk geleken als Nuran met haar wieltje vast was komen te zitten in de rails. Zo'n tram geeft niet echt mee, namelijk.
ik zag lalalaura net, weten jullie nog dat ze het heeft gedaan met haar bloedeigen zoon?
Ik vind het trouwens teleurstellend dat er geen trams door Meerdijk rijden. Het had me op zich wel vermakelijk geleken als Nuran met haar wieltje vast was komen te zitten in de rails. Zo'n tram geeft niet echt mee, namelijk.
maandag 30 juni 2014 om 22:21
quote:Lotte35 schreef op 30 juni 2014 @ 22:11:
[...]
Ik vind het trouwens teleurstellend dat er geen trams door Meerdijk rijden. Het had me op zich wel vermakelijk geleken als Nuran met haar wieltje vast was komen te zitten in de rails. Zo'n tram geeft niet echt mee, namelijk.Maar dan was ze vast niet op slag dood geweest, maar eerst opgenomen in het AZM. Staat dat nou echt voor Academisch (??!!) Ziekenhuis Meerdijk? whoehaha
[...]
Ik vind het trouwens teleurstellend dat er geen trams door Meerdijk rijden. Het had me op zich wel vermakelijk geleken als Nuran met haar wieltje vast was komen te zitten in de rails. Zo'n tram geeft niet echt mee, namelijk.Maar dan was ze vast niet op slag dood geweest, maar eerst opgenomen in het AZM. Staat dat nou echt voor Academisch (??!!) Ziekenhuis Meerdijk? whoehaha
maandag 30 juni 2014 om 22:25
quote:Lotte35 schreef op 30 juni 2014 @ 22:11:
[...]
Ik vind het trouwens teleurstellend dat er geen trams door Meerdijk rijden. Het had me op zich wel vermakelijk geleken als Nuran met haar wieltje vast was komen te zitten in de rails. Zo'n tram geeft niet echt mee, namelijk.ik zou het niet zo stellig zeggen
[...]
Ik vind het trouwens teleurstellend dat er geen trams door Meerdijk rijden. Het had me op zich wel vermakelijk geleken als Nuran met haar wieltje vast was komen te zitten in de rails. Zo'n tram geeft niet echt mee, namelijk.ik zou het niet zo stellig zeggen