Het leed dat kinderfeestje heet

12-07-2018 17:31 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat iemand een doodsimpel antwoord heeft op het grote vraagteken wat boven mijn hoofd hangt.
Mijn kind heeft binnenkort zijn eerste kinderfeestje (als genodigde). Pas net een kleuter dus nog niet eerder gehad dus ook ik ben een leek in etiquette qua kinderfeestjes.

De kinderen worden uit school meegenomen naar het huis.
Wat moet ik doen. Moet ik mijn kind het kado mee naar school geven, en dan op school moeten neerzetten, wat mij sociaal gezien niet echt leuk lijkt voor de niet-genodigden. Of ga je als moeder van de genodigde bij het uitgaan van de school met het kado staan om het dan aan je kind te geven.

Of is er nog een verborgen derde optie waar ik niet aan heb gedacht.
:blond: :gift:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Kado in tas.
Tasje aan de kapstok?
Nemaìn’ schreef:
12-07-2018 17:33
Kado in tas.

Dit! Tas aan kapstok, klaar! Zorg wel dat het een, voor kind, herkenbare tas is, en dat degene die hem gaat halen weet dat hij een tas mee moet nemen.
Of 's morgens (in een tasje) alvast aan de betreffende moeder meegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst precies hetzelfde. Heb de moeder ingelicht dat het kadootje in de tas zat.
En zoon instructies gegeven dat hij goed moest luisteren naar de moeder van de jarige.
En die moeder mijn telefoonnummer gegeven voor het geval als er wat aan de hand was.
Kado in tas ( die hebben ze toch al mee voor fruitbakjes en bekers en lunchrommel) aan de kapstok of aan ouder van de jarige alvast meegeven in de ochtend.

Hier komen ze ook nog wel eens het helemaal even brengen na schooltijd, wachten ze op het plein en geven dan het kado aan hun kind .. maar ik ben daar echt te lui voor. ;)
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
12-07-2018 17:37
Of 's morgens (in een tasje) alvast aan de betreffende moeder meegeven.
Dit!

Hoe moeilijk kan het zijn?
Frankly my dear, I don"t give a damn