Tijdelijke eenkennigheid, herkenbaar?

28-05-2018 22:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! :cheer:

Waarschijnlijk wel herkenbaar voor meerderen: een enorme zin/trek in bepaald voedsel, voor een langere periode, en er dan ineens en uit het niets weer klaar mee zijn. Ik heb dat echt regelmatig! Zo is het een tijd lang filet americain geweest, Vietnamese loempia's, en ga zo maar door. Momenteel eet ik meerdere malen per week voor de lunch flinterdunne kalkoenfilet op brood, om er na een paar weken/maanden waarschijnlijk weer van te gruwelen. :whistle:

Herkenbaar? Wat zijn jouw tijdelijke 'verslavingen'?

Herkenbaar?

Totaal aantal stemmen: 21

Ja, enorm! (76%)
Mwah, ik heb het ooit weleens gehad. (19%)
Nee, ik hou van afwisseling. (5%)
Alle reacties Link kopieren
Ja! Ik herken dat! Dan leef ik zo'n beetje op iets en dan ineens ben ik er helemaal klaar mee. Nouja op leven is ook wat overdreven, maar je mag me er in ieder geval wakker voor maken.

Mijn laatste tijdelijke verslaving was aardappelsalade. Nu vind ik het helemaal niet meer zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel verslaafd aan cream creakers. 's Avonds i.c.m. pinda's. Dat moet ik eten. Wil ook niets anders.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
28-05-2018 22:23
Momenteel verslaafd aan cream creakers. 's Avonds i.c.m. pinda's. Dat moet ik eten. Wil ook niets anders.
Ja! Cream crackers! Met russische eiersalade. :-9 Benieuwd hoelang het gaat duren.
Ik ben nu verslaafd aan crackers met kip kerrie salade. Vreet me eigen de schompes. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Oude kaassalade op brood. Ik moet er wel mee stoppen want groei ervan dicht.
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
wij noemen het manies :-D
enkele die ik me snel kan herinneren:
broodje zelfgemaakte gehaktbal, saté. stokbroodje gezond, kippensoep, zomerse stamppot (nog steeds), sushi (ik kan er geen genoeg van krijgen), gerookte paling op toast (was snel over, onbetaalbaar), wasabi crackers , komkommer dille salade
alles van lange duur, maar daarna vervangen voor een andere manie
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor dat heb ik ook. Ook met non-food trouwens. Ineens gegrepen door een artikel bijvoorbeeld een pannenkoekplantje en dan moet ik er ineens drie van. Totdat de neiging verzadigd raakt en ik alles in de studeerkamer zet waar ze lekker in de weg gaan staan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
28-05-2018 23:07
wij noemen het manies :-D
enkele die ik me snel kan herinneren:
broodje zelfgemaakte gehaktbal, saté. stokbroodje gezond, kippensoep, zomerse stamppot (nog steeds), sushi (ik kan er geen genoeg van krijgen), gerookte paling op toast (was snel over, onbetaalbaar), wasabi crackers , komkommer dille salade
alles van lange duur, maar daarna vervangen voor een andere manie
Nou, weer inspiratie genoeg. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
pindakaas en dan alle soorten , 3 maanden totdat er een dag is dat ik ervan over me nek ga en dan de rest van het jaar weer niet :)
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Gek genoeg worden bijna al mijn verslavingen na een tijdje weer uit de handel genomen. Cold turkey afkicken dus.
Alle reacties Link kopieren
Haha wat fijn om te lezen dat het herkenbaar is! En dat is een goede ouwewijsneus, manies. :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven