Lekkerste vega knakworst

29-05-2018 16:07 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een knakworst voorbij komen en opeens krijg ik zin in een broodje knakworst! Ik at dat vroeger wel eens als lunch op de woe middag. Ik ben al jaren vegetarier en eerst was er geen alternatief. Ik heb ze ooit eens op een feestje gehad, weet niet meer van welk merk. ( geen unox) maar die waren echt niet lekker.

Voor zover ik weet heeft unox nog geen vega optie. Kennen jullie lekkere vega knaks die ik echt eens moet proberen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken alleen vieze. Ik probeer mijn kinderen wel eens te foppen, maar tot nu toe vruchteloos - dit in tegenstelling tot de kipnuggets.

Maar ik lees geïnteresseerd mee.
Alle reacties Link kopieren
bij Albert Heijn in het 'vleesvak', die zijn prima
Alle reacties Link kopieren
Geen knakworst, maar valess heeft lekkere vegarookworst.
Ben nog nooit lekkere knaks tegengekomen.
Alle reacties Link kopieren
Is een vega frikandel speciaal ook een optie? Die weet ik: uit de vriezer de braadworsten van ene vega slager. Insmeren met olijfolie en met een sneetje over de lengte in de oven tot ie bruin is. Vullen met een uitje en de rest.
De vleeseters merken geen verschil (tot jij mee eet).
Alle reacties Link kopieren
Vegs frikandel speciaal, ook leuk! Die ga ik onthouden. Kijken of mijn man erin trapt.
Die van de ah vind ik ook lekker.
Zijn wel aan de prijs met 2,30 voor 5 worstjes, maar ze vullen wel goed, dus meestal zit ik wel vol na 1 broodje knak, 2 max

Heb wel eens andere geprobeerd, maar die vond ik allemaal vies
Ik vind die van Vivera/Goodbite wel lekker. En als het niet perse knakworstjes moeten zijn: Vega chipolata worstjes van de Lidl (zit niet standaard in het assortiment helaas) of de gekruide worstjes van de Vegetarische slager.
Ik vind deze heel prima:

https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... e-worstjes

(was vroeger Tivall)
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
29-05-2018 16:22
Ik vind deze heel prima:

https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... e-worstjes

(was vroeger Tivall)
ja, die bedoelde ik ook!!
lilalinda schreef:
29-05-2018 16:26
ja, die bedoelde ik ook!!
Ja, ik ook :-)
Alle reacties Link kopieren
Die van de Appie zijn okay-ish. De echte lekkere vegaknakworsten koop je in Duitsland, bij de biowinkel. Dan zitten ze ook echt in zo'n glazen pot enzo, maar die heb ik in NL nog nooit ontdekt helaas.
Alle reacties Link kopieren
He? Dit is gewoon ooit al een forumvraag geweest: eten/vega-worst-knakworst/list_messages/400260

Echt, alles is al ooit besproken hier...
thee_leutje101 schreef:
29-05-2018 16:39
Die van de Appie zijn okay-ish. De echte lekkere vegaknakworsten koop je in Duitsland, bij de biowinkel. Dan zitten ze ook echt in zo'n glazen pot enzo, maar die heb ik in NL nog nooit ontdekt helaas.

Ja die kwamen een poosje geleden ook in een topic langs. Ik heb de foto opgeslagen op mijn mobiel voor als ik weer eens boodschappen in Duitsland ga doen :))
Luistervink schreef:
29-05-2018 16:45
He? Dit is gewoon ooit al een forumvraag geweest: eten/vega-worst-knakworst/list_messages/400260

Echt, alles is al ooit besproken hier...


Tja. Net als alles in het leven.
Alle reacties Link kopieren
Luistervink schreef:
29-05-2018 16:45
He? Dit is gewoon ooit al een forumvraag geweest: eten/vega-worst-knakworst/list_messages/400260

Echt, alles is al ooit besproken hier...
Lekker boeiend? Dan zou niemand dus meer een topic mogen openen. Dat haalt nogal het idee van een forum weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee (en krijg direct trek ;-) )!
Alle reacties Link kopieren
thee_leutje101 schreef:
29-05-2018 16:39
Die van de Appie zijn okay-ish. De echte lekkere vegaknakworsten koop je in Duitsland, bij de biowinkel. Dan zitten ze ook echt in zo'n glazen pot enzo, maar die heb ik in NL nog nooit ontdekt helaas.
Nou dat is toevallig!! Ik ga dit weekend naar duitsland! Hier ga ik naar op zoek.
Alle reacties Link kopieren
Luistervink schreef:
29-05-2018 16:45
He? Dit is gewoon ooit al een forumvraag geweest: eten/vega-worst-knakworst/list_messages/400260

Echt, alles is al ooit besproken hier...
Oh sorry, dat had ik niet gezien.
Alle reacties Link kopieren
Pipistrello schreef:
29-05-2018 16:22
Ik vind deze heel prima:

https://www.ah.nl/producten/product/wi1 ... e-worstjes

(was vroeger Tivall)
Deze zijn inderdaad lekker! Wij maken ze altijd klaar in groentebouillon voor wat extra smaak
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
29-05-2018 16:11
Geen knakworst, maar valess heeft lekkere vegarookworst.
Ben nog nooit lekkere knaks tegengekomen.
Weet jij waarin die kan kopen, haalde ze bij Jumbo, maar daar is het winterassortiment 😢
Such a beautiful place to be with Friends.
Kan je die AH-worstjes ook op de BBQ mikken? Lijkt me wel zo makkelijk als je liever geen vlees eet (zoals ik dus) en evt zelf iets mee wil nemen als je uitgenodigd bent.
Wel zo makkelijk, als het ingevroren kan worden zou ik helemaal blij zijn. Gewoon 'best lekker' is goed genoeg: gewoon veel saus erop en de rooksmaak maakt het ook al lekker lijkt me.
Luistervink schreef:
29-05-2018 16:45
He? Dit is gewoon ooit al een forumvraag geweest: eten/vega-worst-knakworst/list_messages/400260

Echt, alles is al ooit besproken hier...
Maarrrr er komen elke dag nieuwe producten op de markt, vooral in de vegetarische hoek dus wie weet wat er voor in de zomermaanden is bijgekomen. Las pas ergens (sorry, geen bron) dat er steeds meer mensen vlees aan de kant schuiven of (veel) minder vlees willen eten.
Een beetje producent springt daar bovenop en wordt steenrijk met vega-worstjes en hamburgers in de zomer, en vega-hachee en rookworst in de winter.
Ik vind het prima en niet overal zitten vega-slagers dus wat mij betreft: veel reviews van vega-produkten. Die frikandellen ga ik ook proberen; die at ik sowieso niet onder het mom: ik eet geen slachtafval. Toch vond ik ze als kind wel lekker en lees hier, nu, dat ze bestaan :yes:
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
29-05-2018 19:37
Maarrrr er komen elke dag nieuwe producten op de markt, vooral in de vegetarische hoek dus wie weet wat er voor in de zomermaanden is bijgekomen. Las pas ergens (sorry, geen bron) dat er steeds meer mensen vlees aan de kant schuiven of (veel) minder vlees willen eten.
Een beetje producent springt daar bovenop en wordt steenrijk met vega-worstjes en hamburgers in de zomer, en vega-hachee en rookworst in de winter.
Ik vind het prima en niet overal zitten vega-slagers dus wat mij betreft: veel reviews van vega-produkten. Die frikandellen ga ik ook proberen; die at ik sowieso niet onder het mom: ik eet geen slachtafval. Toch vond ik ze als kind wel lekker en lees hier, nu, dat ze bestaan :yes:
Ja, ik zei dit eigenlijk vooral omdat ik het idee had dat het een soort marketingactie was. Een soort Dotannetje zeg maar. Dat een marketingjongetje/meisje het topic opent en zijn collega’s antwoorden dat hun product het aller- allerlekkerste is. Omdat het ook zo kort geleden was en zo’n specifiek onderwerp. Dus niet beste vleesvervanger, maar echt ook beste knakworst. Ik vond het wat te toevallig.

Maar goed, toen ik het vorige topic ook nalas leek het toch wel erg authentiek. Het zal wel komen doordat ik niet zo van knakworsten houd. Geen moment gemist sinds ik vegetarier ben. Bitterballen daarentegen...
Alle reacties Link kopieren
De Aldi heeft vega bitterballen in de diepvries. Het Vitaaltje van de Febo (geen bitterbal maar vega kroket) is ook lekker.
Er is sowieso een vega(n) hype gaande, ik hou van nieuwe dingen uitproberen dus je hoort mij niet klagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven