Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 31 maart 2012 om 22:25
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.
Link naar deel 70.
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 7 april 2012 om 21:36
Hahaha, Mara, toen ik te titel zag ging et totaal geen belletje rinkelen. Mss moet ik toch dat t-shirt maar aanschaffen dat Pix vanmiddag postte.
GB, heb je bericht gehad Ik ga graag mee voor zowel lattes als diner, klinkt goed! Ik zal je nog wel een berichtje sturen met mijn 06. Ik weet de koffietent te zijn overigens! Eetplek ook wel geloof ik.
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 7 april 2012 om 21:45
Prima, Alf. Leuk dat je komt!
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 7 april 2012 om 21:48
Ben bezig met nieuwe wishlist collage. Alsof ik nog iets 'nodig' heb.
Nou ja, 'nodig' heb ik ook niks, maar ik wil toch wel een hele hoop weer hebben... haha. Nu ik m'n jurk heb zie ik ineens ook weer overal mooie kleding, terwijl ik daarvoor er totaal niet mee bezig was. Gek.
Milan komt WEER dronken thuis. En met 'weer' bedoel ik niet wekelijks (gelukkig) maar eens in de zoveel tijd. Bah ik haat het, moet ie weer overgeven, en wat heb ik nou aan hem?!
Hij zou niet te laat thuis komen, kwam hij ook niet, maarja nu kunnen wij niets meer gaan doen....
zucht ... zeurmodus...
Anoniem_64cf6f24eb981
zaterdag 7 april 2012 om 21:56
En het is natuurlijk héééééél belangrijk wat je aan hebt, Alf.
Wij hebben staanplaatsen, maar als ik wat filmpjes kijk is het net of iedereen zit, ook op het middenplein. Mag toch hopen dat dat niet zo is.. *gaat meteen ff youtuben*