Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft de ultieme tip voor schurende bovenbenen?

25-03-2019 15:41 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou brandt maar los... met het oog op het mooie weer komende tijd. Ik wil graag m’n jurkjes en rokjes zodadelijk weer aan maar ik zie nu al op tegen de rode pijnlijke schuurplekken. Vorig jaar Vevina gekocht maar dat deed niks. Talkpoeder helpt wat maar dan moet het goed dik en dat is weer niet zo charmant met die witte plekken overal.
Afvallen , zodat ze niet meer schuren
Deodorant. Dat rol je dan op je bovenbenen, even laten drogen en je kan er uren tegenaan.

Bij de Hema hebben ze ook korte corrigerende broekjes. Die vind ik persoonlijk ook een uitkomst. :D
Voor mij is dit ideaal:

https://www.msmode.nl/collectie/legging ... 2_color=12
I have to change to stay the same.
Chamois creme. Te koop bij bol en bij winkels waar ze spullen voor wielrenners verkopen. Is eigenlijk ontwikkeld als alternatief voor broekenvet (dat vroeger gebruikt werd voor de zeem die in een wielrennersbroek genaaid werd) en zorgt ervoor dat de bilnaad niet doorschuurt.

Ik heb een man met wielrenfiets en heb het zelf afgelopen jaar gebruikt op mijn voeten, tegen blaren. Werkt ook prima onder je borsten en op je bovenbenen.
De creme koelt, beschermt en desinfecteert.
Topspul.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
ch86 schreef:
25-03-2019 15:42
Werkt echt niet voor iedereen. Het hangt namelijk ook af van de hoek die de kop van je heup maakt met het bovenbeen. En voor gezonde benen heb je toch ook spieren nodig
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Afvallen. Klinkt lullig maar het is wel zo
Of korte strakke broekjes onder je jurkje
Ik heb korte huidskleurige broekjes van de zeeman. Precies de goede lengte (lang genoeg om schuren tegen te gaan maar kort genoeg om niet overal onder uit te piepen). Bijkomend voordeel, ze zijn aan de bovenkant lang en niet zo corrigerend waardoor ze tenminste niet alles afknellen.

Ik ben alleen bang dat ze deze zomer niet over mijn hoogzwangere buik passen dus moet ik alsnog op zoek naar iets anders.
roosje1976 schreef:
25-03-2019 15:49
Afvallen. Klinkt lullig maar het is wel zo
Welnee, ik heb er ook last van maar het zou niet best zijn als ik ging afvallen. Bij mij werkt Vevina wel heel goed. En korte fietsbroekjes.
Ik heb de perfecte tip!
Smooval spray. Je sprayt het als een deo op de binnenkant van je dijen, waar het een laagje achter laat. Afgelopen zomer sprayde ik 1x 's ochtends en de rest van de dag had ik er geen last van. Eventueel kun je halverwege de dag nog eens sprayen.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2019 09:16
Reden: Reclame
10.02% gewijzigd
Ik hoef ook echt niet af te vallen, maar ook hier last. Ik gebruik de iets langere broekjes.. maar blij met de tips :cheer:
Ik heb broekjes (korte leggings) van het Kruidvat. Ik moet anorexia krijgen willen mijn bovenbenen elkaar niet meer raken.
korte wielrenbroekjes
Met je benen wijd lopen.
Of afvallen of verdikken, dan rolt het meer denk ik ipv schuren.
Strak kort broekje eronder. :thumbsup:
Afvallen helpt niet, vrouwenbenen/dijen blijven hoe dan ook rond en zullen elkaar altijd raken.

Ik zweer bij de lange shorts van Sloggi. Goede kwaliteit, stretchy katoen dus niet benauwd, en geen nare randjes.
https://www.bol.com/nl/p/kanten-anti-sc ... gIAyPD_BwE

In verschillende uitvoeringen, kleuren, bij diverse leveranciers.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Coconuts12 schreef:
25-03-2019 15:57
Ik heb broekjes (korte leggings) van het Kruidvat. Ik moet anorexia krijgen willen mijn bovenbenen elkaar niet meer raken.

Zei ik ook altijd, en als ik m’n voeten tegen elkaar zet raken mn bovenbenen elkaar ook heus nog flink. Maar met lopen schuren ze niet meer, dus afvallen was bij mij toch echt wel de oplossing ook al had ik dat niet gedacht.
.
CommonSense schreef:
25-03-2019 16:08
Afvallen helpt niet, vrouwenbenen/dijen blijven hoe dan ook rond en zullen elkaar altijd raken.
elke vrouw is anders, een Thigh Gap kan ook als je bijvoorbeeld ronde billen hebt
Klinkt misschien een beetje gek, maar glijmiddel werkt perfect. Als je een tijdje hebt gezeten moet je het wel weer even opnieuw insmeren, maar is voor mij echt de gouden tip geweest. Wel goed verbergen in je tas om alle verhalen voor te zijn ;)
ch86 schreef:
25-03-2019 15:42
Dat is echt onzin. Ik heb er zelf ook last van en ik ben niet dik. Ben redelijk gespierd en weinig vet. Ik heb ook last van bovenbenen die tegen elkaar komen en dan vooral boven ri je kruis zeg maar. Het is amper vet, want kan het niet vastpakken, wat ik bij laagje vet op mijn buik wel kan.

Heb helaas geen tips voor je to :-(
gsleutel schreef:
25-03-2019 15:50

Ik ben alleen bang dat ze deze zomer niet over mijn hoogzwangere buik passen dus moet ik alsnog op zoek naar iets anders.
Noppies heeft een zwanger variant hierop ;-)
www.upsa.nl maakt hier speciaal broekjes voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven