Wie heeft de ultieme tip voor schurende bovenbenen?
maandag 25 maart 2019 om 15:41
Nou brandt maar los... met het oog op het mooie weer komende tijd. Ik wil graag m’n jurkjes en rokjes zodadelijk weer aan maar ik zie nu al op tegen de rode pijnlijke schuurplekken. Vorig jaar Vevina gekocht maar dat deed niks. Talkpoeder helpt wat maar dan moet het goed dik en dat is weer niet zo charmant met die witte plekken overal.
maandag 25 maart 2019 om 15:44
Voor mij is dit ideaal:
https://www.msmode.nl/collectie/legging ... 2_color=12
https://www.msmode.nl/collectie/legging ... 2_color=12
I have to change to stay the same.
maandag 25 maart 2019 om 15:48
Chamois creme. Te koop bij bol en bij winkels waar ze spullen voor wielrenners verkopen. Is eigenlijk ontwikkeld als alternatief voor broekenvet (dat vroeger gebruikt werd voor de zeem die in een wielrennersbroek genaaid werd) en zorgt ervoor dat de bilnaad niet doorschuurt.
Ik heb een man met wielrenfiets en heb het zelf afgelopen jaar gebruikt op mijn voeten, tegen blaren. Werkt ook prima onder je borsten en op je bovenbenen.
De creme koelt, beschermt en desinfecteert.
Topspul.
Ik heb een man met wielrenfiets en heb het zelf afgelopen jaar gebruikt op mijn voeten, tegen blaren. Werkt ook prima onder je borsten en op je bovenbenen.
De creme koelt, beschermt en desinfecteert.
Topspul.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 25 maart 2019 om 15:49
Werkt echt niet voor iedereen. Het hangt namelijk ook af van de hoek die de kop van je heup maakt met het bovenbeen. En voor gezonde benen heb je toch ook spieren nodig
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 25 maart 2019 om 15:50
Ik heb korte huidskleurige broekjes van de zeeman. Precies de goede lengte (lang genoeg om schuren tegen te gaan maar kort genoeg om niet overal onder uit te piepen). Bijkomend voordeel, ze zijn aan de bovenkant lang en niet zo corrigerend waardoor ze tenminste niet alles afknellen.
Ik ben alleen bang dat ze deze zomer niet over mijn hoogzwangere buik passen dus moet ik alsnog op zoek naar iets anders.
Ik ben alleen bang dat ze deze zomer niet over mijn hoogzwangere buik passen dus moet ik alsnog op zoek naar iets anders.
maandag 25 maart 2019 om 15:51
Welnee, ik heb er ook last van maar het zou niet best zijn als ik ging afvallen. Bij mij werkt Vevina wel heel goed. En korte fietsbroekjes.
maandag 25 maart 2019 om 15:51
Ik heb de perfecte tip!
Smooval spray. Je sprayt het als een deo op de binnenkant van je dijen, waar het een laagje achter laat. Afgelopen zomer sprayde ik 1x 's ochtends en de rest van de dag had ik er geen last van. Eventueel kun je halverwege de dag nog eens sprayen.
[...]
Smooval spray. Je sprayt het als een deo op de binnenkant van je dijen, waar het een laagje achter laat. Afgelopen zomer sprayde ik 1x 's ochtends en de rest van de dag had ik er geen last van. Eventueel kun je halverwege de dag nog eens sprayen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-10-2019 09:16
Reden: Reclame
Reden: Reclame
10.02% gewijzigd
maandag 25 maart 2019 om 16:09
https://www.bol.com/nl/p/kanten-anti-sc ... gIAyPD_BwE
In verschillende uitvoeringen, kleuren, bij diverse leveranciers.
In verschillende uitvoeringen, kleuren, bij diverse leveranciers.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 25 maart 2019 om 16:11
Coconuts12 schreef: ↑25-03-2019 15:57Ik heb broekjes (korte leggings) van het Kruidvat. Ik moet anorexia krijgen willen mijn bovenbenen elkaar niet meer raken.
Zei ik ook altijd, en als ik m’n voeten tegen elkaar zet raken mn bovenbenen elkaar ook heus nog flink. Maar met lopen schuren ze niet meer, dus afvallen was bij mij toch echt wel de oplossing ook al had ik dat niet gedacht.
.
maandag 25 maart 2019 om 16:11
elke vrouw is anders, een Thigh Gap kan ook als je bijvoorbeeld ronde billen hebtCommonSense schreef: ↑25-03-2019 16:08Afvallen helpt niet, vrouwenbenen/dijen blijven hoe dan ook rond en zullen elkaar altijd raken.
maandag 25 maart 2019 om 16:12
maandag 25 maart 2019 om 16:16
Dat is echt onzin. Ik heb er zelf ook last van en ik ben niet dik. Ben redelijk gespierd en weinig vet. Ik heb ook last van bovenbenen die tegen elkaar komen en dan vooral boven ri je kruis zeg maar. Het is amper vet, want kan het niet vastpakken, wat ik bij laagje vet op mijn buik wel kan.
Heb helaas geen tips voor je to
maandag 25 maart 2019 om 16:18
www.upsa.nl maakt hier speciaal broekjes voor.