Mode & Beauty alle pijlers

Panty's

24-12-2020 11:45 35 berichten
Weten jullie waardoor het kan komen dat het kruis van een panty bij mij bijna altijd afzakt? Ik heb vanwege de winkelsluiting gister nog even een paar meegenomen van de AH, maar wordt na een paar uur alweer gek van het hijsen. Herkenbaar? En wat is de truc qua maat en model?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem tegenwoordig vaak een paar maten groter, dus ipv 38 neem ik maat 42 ofzo.
Ik trek ze namelijk ook snel stuk.
En dat gevoel van dat kruis is vreselijk inderdaad.
ik koop ook een veel te grote maat, of kousen

Een string over je panty dragen, helpt ook
Inderdaad veel groter kopen of een string of onderbroek er overheen.
Chocolade, altijd goed!
De enige panty's die bij mij niet afzakken zijn Wolford, Oroblu en Snagtights.

Panty's van de Hema, Zeeman, Wibra etc. hebben voor mij niet de juiste pasvorm.

Panty's met handschoentjes aantrekken voorkomt dat je ze stuk trekt.
Die van Oroblu zijn mijn favoriet tot nu toe. Ik draag er vaak een body overheen, dan zakt het helemaal niet meer af.

Tip van de handschoentjes ga ik onthouden m
Idem 1 a 2 maten groter kopen hier. Verder draag ik de laatste tijd vaker panty leggings, die zakken ook wat minder af. Kun je alleen geen pumps bij dragen (enkel) laarsjes wel.

En oja met aantrekken echt het maximale rekken an de onderkant, vaak heb ik dan iets meer speling bovenin en zakt het ook minder snel af.
Ik vind vooral die goedkope erg afzakken. De wat duurdere van de hema met meer een soort broekje er in blijven altijd wel goed zitten.

Ook idd altijd twee maten groter kopen.
Snag tights! Sinds ik die heb ontdekt, heb ik geen hekel meer aan panty’s. Wat zitten die lekker zeg :) ik heb nogal brede bovenbenen en veel bil. Oroblu pas ik al niet, is niet breed genoeg en lang genoeg. Ik nam ook altijd een paar maten groter, maar ook dan ging het toch zakken omdat het weer te ruim was. Maar sinds ik dus die van snag heb, heb ik nergens meer last van.
Ik draag alleen nog panty’s van Falke. Gewoon in mijn normale maat. Ze zakken nooit af en blijven mooi, zelfs na het wassen.
Ik koop ze van de kruidvat een maat groter. Die van Oroblu gewoon in mijn maat.
Falke!
Ik verbaas me er altijd over dat zoveel vrouwen dit hebben. Ik ben echt niet (heel) dik, maar mijn panty’s zitten altijd enorm strak in de taille. Panty’s in mijn eigen maat (36) kan ik al helemaal niet dragen, die scheuren al bijna als je ze aan doet. Maar ook 40/42, wat ik dus meestal koop, zit ‘s avonds echt niet comfortabel meer. Er zakt dus ook niets af. Hooguit krijg ik bij dikke panty’s dat ze soms boven mijn voet of in de knieholte wat ‘uitlubberen’.
Falke of Wolford. En ik koop altijd mijn eigen maat en van Wolford soms nog wel eens een XS (ik draag meestal kledingmaat 36). Nooit gedoe met afzakken en deze merken zijn ook geschikt voor mensen met lange benen.
Misschien voor degene bij wie het afzakt kan een legging een idee zijn? Hema had ze die leken op een dikke panty.
Whomi schreef:
24-12-2020 12:05
Snag tights! Sinds ik die heb ontdekt, heb ik geen hekel meer aan panty’s. Wat zitten die lekker zeg :) ik heb nogal brede bovenbenen en veel bil.
...
Ik nam ook altijd een paar maten groter, maar ook dan ging het toch zakken omdat het weer te ruim was. Maar sinds ik dus die van snag heb, heb ik nergens meer last van.
Dit!
Nooit meer iets anders dan Snag. En dan gewoon in m'n eigen maat.
Gewoon. Kousen en een jarretelgordel. Zakt gegarandeerd niet af.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Te klein

Ik draag kledingmaat 38 en in panty’s 46-48. Dan geen last hiervan,

Ik haat afzakpantys
pejeka schreef:
24-12-2020 12:28
Gewoon. Kousen en een jarretelgordel. Zakt gegarandeerd niet af.
Nou ben ik natuurlijk ultiem nieuwsgierig of je zelf al eens kousen of een panty hebt aangehad!

Hier Hema en een maat groter, dan blijven ze prima zitten. Denk dat het ook aan je figuur ligt hoor.
montblanc schreef:
24-12-2020 13:29
Nou ben ik natuurlijk ultiem nieuwsgierig of je zelf al eens kousen of een panty hebt aangehad!

Hier Hema en een maat groter, dan blijven ze prima zitten. Denk dat het ook aan je figuur ligt hoor.
Het antwoord is: ja! Verschillende keren carnaval gevierd in drag. Compleet met panties of kousen, hakken van 12 cm, struisveren, boa's en bontstola's, en getailleerde avondjurken of zijden cocktailjaponnen. Vrouwen waren altijd jaloers op mijn lange slanke benen :)
pejeka schreef:
24-12-2020 13:37
Het antwoord is: ja! Verschillende keren carnaval gevierd in drag. Compleet met panties of kousen, hakken van 12 cm, struisveren, boa's en bontstola's, en getailleerde avondjurken of zijden cocktailjaponnen. Vrouwen waren altijd jaloers op mijn lange slanke benen :)
Ik heb beeld. Leuk! :heart:
pejeka schreef:
24-12-2020 13:37
Ik zou jaloers worden dat jij carnaval kan vieren op 12 cm hoge hakken. Ik ben dan net een dronken hert.
PhiIae schreef:
24-12-2020 13:44
Ik zou jaloers worden dat jij carnaval kan vieren op 12 cm hoge hakken. Ik ben dan net een dronken hert.
Dat je uberhaupt wat kan op hakken van 12 centimeter. Ik ga al door mijn enkels met blokhakken van 4 centimeter. Lang leve de sneakertrend!
Lady_Day schreef:
24-12-2020 13:41
Ik heb beeld. Leuk! :heart:
Leuke herinneringen aan. We gingen altijd met een vriendgroep, allemaal in drag. We hebben enorm gelachen. Eén van mijn vrienden had een keer lange rode plaknagels opgedaan, en op een gegeven moment moest hij wel érg lang wachten op de drankjes in de kroeg, dus hij begon ongeduldig met zijn vingers op de tapkast te trommelen. Waarop opeens - poef!!! - al die rode plaknagels alle kanten op spatten. Een andere vriend stond met zijn boa te zwaaien en die kwam in de vlam van de aansteker van iemand die nét een sigaret opstak. Wég boa en een enorme stank van brandende veren. Een andere vriend vond het altijd maar een gedoe om naar het toilet te gaan met een jurk aan, en die had (hij was handig met naald en draad) gewoon een gulp gemaakt in zijn avondjapon, maar zo netjes weggewerkt, dat je het eigenlijk niet zag. Maar die stond dan in het herentoilet bij het urinoir met die gulp open te plassen in zijn avondjapon. Ouwe tijden :) We lachen er met zijn allen nog wel eens om.
Whomi schreef:
24-12-2020 12:05
Snag tights! Sinds ik die heb ontdekt, heb ik geen hekel meer aan panty’s. Wat zitten die lekker zeg :) ik heb nogal brede bovenbenen en veel bil. Oroblu pas ik al niet, is niet breed genoeg en lang genoeg. Ik nam ook altijd een paar maten groter, maar ook dan ging het toch zakken omdat het weer te ruim was. Maar sinds ik dus die van snag heb, heb ik nergens meer last van.
Helemaal mee eens! Ik kan eindelijk weer jurken dragen in de winter nu ik goedzittende panty's (ook in grote en lange maten dus) gevonden heb. Ook na het wassen, blijven ze prima.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven