Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerend ondergoed buik

14-01-2021 15:48 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een tijdje ben ik meer jurken gaan dragen. Heb eindelijk fijne panty’s ontdekt (Snag tights) en ben sindsdien om wat jurken betreft. Maar nu stoor ik mij een beetje aan mijn buikje. Ik heb ook flinke billen en heupen, dat vind ik geen probleem. Maar dat buikje vind ik minder. Met broeken valt het niet zo op, ik heb altijd high waist en dan zit het buikje in de broek. Maar bij jurken vind ik het wel opvallen.
Nu vroeg ik me af of er fijn corrigerend ondergoed te vinden is die dat wat plat drukt. Het liefst dus iets alleen voor die buik, dus slip tot onder de borsten wordt het dan denk ik? Welk merk zit fijn en wat zou hiervoor het beste zijn qua type ondergoed?
Qua ondergoed weet ik niet, er bestaan wel waisttrainers, dat zijn een soort brede elastische riemen met haakjes of een rits. Toevallig stuitte ik er laatst op en zag ze bij bol.com.
Spanx
Let’s go Brandon!
Je hebt strings (dus geen geplette billen), die de buik corrigeren
Als je niet wilt gaan hyperventileren en gewoon wilt kunnen blijven eten en drinken, en geen maagzuur oprispingen wilt, dan zou ik die waist trainers niet gaan doen. Dat is leuk voor een uurtje of een kort feestje waarbij je niet gaat zitten. Anders echt gewoon niet gaan doen!
lilalinda schreef:
14-01-2021 16:07
gevonden:
https://www.caresse.nl/shapewear/shapew ... VkEALw_wcB
Eerlijk gezegd trek ik mijn panty’s gewoon tot vlak onder mijn borsten op en dan werken ze al als licht corrigerend ondergoed.
lilalinda schreef:
14-01-2021 16:07
Een string vind ik niet fijn zitten :)
-Lucille- schreef:
14-01-2021 16:08
Als je niet wilt gaan hyperventileren en gewoon wilt kunnen blijven eten en drinken, en geen maagzuur oprispingen wilt, dan zou ik die waist trainers niet gaan doen. Dat is leuk voor een uurtje of een kort feestje waarbij je niet gaat zitten. Anders echt gewoon niet gaan doen!
Oké, goed om te weten! Moet wel iets zijn dat ik de hele dag aan kan :)
montblanc schreef:
14-01-2021 16:09
Eerlijk gezegd trek ik mijn panty’s gewoon tot vlak onder mijn borsten op en dan werken ze al als licht corrigerend ondergoed.
Klopt, dat doe ik ook. Maar dat vind ik eigenlijk net niet genoeg voor mijn flubberbuikje :mrgreen:
Irregular_Choice schreef:
14-01-2021 16:11
Een string vind ik niet fijn zitten :)
https://www.debijenkorf.nl/spanx-higher ... f=%2Fspanx

Ken je Spanx??
Ik ken het van naam :) zat al even bij bol te kijken, daar heb ik nog een bon van. Ik zoek vooral iets met gewoon een slip en dan inderdaad tot onder de borsten. Maar het moet niet naar beneden rollen tijdens dragen. Ik heb zo’n corrigerend hemdje van Hema en die rolt steeds omhoog. Heel irritant.
Irregular_Choice schreef:
14-01-2021 16:17
Ik ken het van naam :) zat al even bij bol te kijken, daar heb ik nog een bon van. Ik zoek vooral iets met gewoon een slip en dan inderdaad tot onder de borsten. Maar het moet niet naar beneden rollen tijdens dragen. Ik heb zo’n corrigerend hemdje van Hema en die rolt steeds omhoog. Heel irritant.
Spanx rolt niet naar beneden als je de juiste maat hebt en helpt echt om alles binnen te houden.
Let’s go Brandon!
Misschien ligt het aan mijn bouw, maar ik vind dat die dingen mijn buik juist altijd benadrukken.

Ik heb zelf ooit een top van Wolford gepast onder een strakke jurk en die deed wel precies wat het moest doen. Het kleedde heel mooi slank af, terwijl de top eruit zag als een heel gewoon simpel
hemdje en ook zo aan je lijf voelde. Dus niet van dat hele strakke spandex-achtige spul. Volgens mij was dat zoiets als deze:

https://www.wolfordshop.nl/3w-forming-t ... color=4752

Niet goedkoop, maar als je het in de gaten houdt dan willen ze nog wel eens in de aanbieding voorbij komen bij Wolford zelf of bij de Bijenkorf.
havermout1 schreef:
14-01-2021 16:19
Spanx rolt niet naar beneden als je de juiste maat hebt en helpt echt om alles binnen te houden.
Oké, klinkt goed! Ga bij bol eens rond snuffelen ernaar.
De hema heeft pantys en legging met een corrigerende buikband zitten heerlijk
Ik heb een body van de Hema met drukknoopjes in het kruis. Maak de schouderbandjes dan heel lang zodat hij onder bh zit. Werkt best goed.
Hema heeft - of had in ieder geval - corrigerende jurken. Die trekken niet omhoog of omlaag en functioneren ook gelijk als onderjurk. Zaten wel onder de borsten, dus ik vond ze top.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Een gewone corrigerende slip.

Ik vind een soepeltjes corrigerende slip toch wel het maximale wat ik over zou hebben voor een avondje in een jurk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bol.com had iets met baleinen geloof ik. Heb ik weleens gezien.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vind die van de HEMA perfect, zijn strakke boxershorts die iets hoger zijn.

https://www.hema.nl/dames/lingerie/corr ... 15283.html
Meestal komt er dan boven zo'n corrigerende onderbroek een vetrol aan de bovenkant vrij. Hoe los je dat op?
Bamboo_90 schreef:
14-01-2021 18:29
Hema heeft - of had in ieder geval - corrigerende jurken. Die trekken niet omhoog of omlaag en functioneren ook gelijk als onderjurk. Zaten wel onder de borsten, dus ik vond ze top.
Ik vind dit ook het mooist onder een jurk. Een corrigerende onderjurk, die onder de borsten valt. Anni Rolfi heeft ze ook (te koop bij Kruidvat).

Afbeelding

Zijn nu zelfs in de aanbieding. 2e halve prijs
Tijger32 schreef:
14-01-2021 20:03
Ik vind dit ook het mooist onder een jurk. Een corrigerende onderjurk, die onder de borsten valt. Anni Rolfi heeft ze ook (te koop bij Kruidvat).

Afbeelding

Ja zoiets vind ik ook fijner dan een broeke of hemdje. Daar verplaats ik de rolletjes waar ik vanaf wil alleen maar mee. Met die jurkjes wordt het wel netjes en voel je je ook niet zo oncomfortabel.
Tijger32 schreef:
14-01-2021 20:03

Afbeelding

Ja dit bedoelde ik precies! :D
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven