Mode & Beauty alle pijlers

Wie zoekt er mee naar de ideale ski jas?

23-11-2017 17:54 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben op zoek naar een skijas maar ik ben dé perfecte jas nog niet tegengekomen.

Ik heb een paar wensen :biggrin: Niet te gekleurd, moet iets van zwart inzitten, minimale waterdichtheid van 10.000 en 10.000 ademend, max 150.- (en bij een heel heel heel mooie jas max 200,-) en in maat 46...

Wie helpt mee zoeken?
Alle reacties Link kopieren
https://www.herqua.nl/sporten/ski/dames ... 14279.html

https://www.herqua.nl/sporten/ski/dames ... 14627.html
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie! Maar pff wat een geld..
Alle reacties Link kopieren
Mooie idd, én een site die ik nog niet tegen ben gekomen. Thanks hoetepetoet!
Alle reacties Link kopieren
Is een kleur niet beter voor de zichtbaarheid?

En ook is het belangrijk hoe warm hij moet zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ja een beetje kleur is niet erg, maar fluorescerende kleuren vind ik niet mooi.

De warmte kan ik wel regelen met fleecetruitjes of thermokleding, maar inderdaad heel dun is niet handig.
Alle reacties Link kopieren
Zalando Lounge heeft ook wintersportkleding aanbieding nu.
99 euro maar wel maat XL. Ik weet niet of die groot vallen... maar daar komen vaker wintersport items voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik leuk!

Misschien dat je op ski web shop . Nl ( maar dan aan elkaar)
Nog wat leuks kan vinden
Wat is je stijl? Want je hebt "sportieve" skijassen (kjus, salomon, 8848), maar ook "fashion" skijassen (a la goldbergh, sportalm. Merkvoorbeelden zijn allemaal dure merken, maar dekt de lading qua stijl wel.
Misschien kun je je budget wat vergroten door morgen te shoppen? Bij sommige sportzaken kun je morgen met korting shoppen ivm black friday. Kom je na de korting toch weer rond de €150,= uit.
Heel veel damesskijassen gaan trouwens van S t/m XL. Dat is eigenlijk bij álle sportkleding zo.
Lutha en Icepeak hebben wel maat 46 in de collectie. Zou je naar die merken kunnen zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn stijl is de sportieve, de sportalm en goldbergh vind ik te glamour.

Ducktape, de merken die jij noemt ken ik inderdaad, maar heb ik nog niet dé jas tussen kunnen vinden. Ik baal er van dat veel merken tot xl gaan, kan moeilijk met open jas van de berg af :proud:
Ik denk, dat als je je budget wat verhoogd, je een iets groter bereik hebt als je gaat filteren. €150,= Is namelijk wel redelijk de bodem qua prijs als je een beetje een fatsoenlijke jas zoekt. En dan zeker als je ook nog 10k/10k wil.
Neem geen softshell, dit is níet waterdicht (wel waterafstotend). Ook van die gevulde (dons/synthetisch) jassen met van die stiksels (a la het Michelinmannetje) zijn, indien de naden niet getapet zijn (en dat zal niet zo zijn bij deze prijs), níet waterdicht.
Zag dat bij zalando ook klilltec en CMP ook tot maat 46 gaan. Dat zijn ook wel sportief uitziende jassen. Zalando heeft morgen ook black friday, dus wellicht kan je in een iets hoger prijssegment zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Goeie tips ducktape. Ik weet dat 150.- aan de lage kant is voor mijn wensen maar ik hoopte op een onontdekt merk of een website die ik nog niet kende ;-)

Morgen hou ik sowieso de websites in de gaten!
Alle reacties Link kopieren
https://www.plutosport.nl/dare-2b-illat ... dwp360-24q
Ik heb zelf een Peak performance jas waar ik enorm blij mee ben.
Deze zijn wel wat duurder (rond de 400 euro), maar als je mazzel hebt, kun je ergens voor veel minder een kleur van vorig jaar op de kop tikken.
Mijn man heeft een jas van Lutha, die is ook heerlijk warm (die zijn volgens mij ook iets minder prijzig)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geslaagd! Het is de Lutha Bertha blue geworden (eerste plaatje als je googelt) Hij heeft eigenlijk alles wat ik wil, en kostte 159.-
Dank jullie wel voor het meezoeken en voor de goede tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven