Mode & Beauty alle pijlers

Wit topje, welke kleur BH?

17-04-2018 11:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik een wit topje wil dragen en daaronder een BH, welke kleur BH kun je dan het beste dragen? Ik wil
graag dat de BH zo onopvallend mogelijk is.


Op internet al gezocht, maar lees veel tegenstrijdige antwoorden.

Rood, wit, zwart, beige. Alles wordt genoemd.

Thanks!

Welke kleur?

Totaal aantal stemmen: 65

Wit (5%)
Huidskleur, Beige. (52%)
Zwart (8%)
Rood (31%)
Anders (5%)
Wit of huidskleur/beige
Rood
Alle reacties Link kopieren
Ik ga meestal voor een zwarte, gladde BH, afhankelijk van hoe doorschijnend het topje is. Is het topje naar mijn smaak té doorschijnend, dan doe ik er een wit hemdje onder zodat je überhaupt geen BH meer ziet.
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
17-04-2018 11:58
Rood
deed een vriendin van mij...
dat rood zag je er dus gewoon dwars doorheen, ze heeft hele dag haar jas aangehouden
Alle reacties Link kopieren
ik probeer het even, bij de ene top is huidkleurig mooier, bij de andere wit
Rood onder wit snap ik ook niet als je wil dat het onopvallend is
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-04-2018 11:59
ik probeer het even, bij de ene top is huidkleurig mooier, bij de andere wit
Wat lief, bedankt!

Zo te zien veel verschillende reacties, misschien dat idd de top zelf wel doorslaggevend is, en ligt het ook aan de stof?

Ik heb een mooie witte top online gezien en ik heb eigenlijk zelf enkel witte BH's en 1 rode, dus ik ga denk ik nog niet ook alvast een BH erbij kopen, eerst even de top bekijken en zien of wit/rood goed past.
Een (licht) grijze beha wil ook nog wel eens erbij passen
Gewoon uitproberen. Hangt nl ook af van het materiaal en dikte van je bh.

Wat ik ook wel eens heb gedaan is een willekeurige bh met daaroverheen een huidkleurig topje (een beetje tiener-bh).
Alle reacties Link kopieren
Welke kleur bh je het beste kunt dragen om te zorgen dat die niet/nauwelijks opvalt onder een witte top, hangt ook heel erg af van je eigen huidskleur.

Mijn romp is zo wit dat ik haast licht geef, en bij mij valt rood onder wit idd nauwelijks op, gek genoeg. Maar met een heel donkere huidskleur lijkt me dat een witte bh juist weer heel erg opvalt.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Rood.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe meestal licht grijs.
Alle reacties Link kopieren
Huidkleurig, maar dan moet ie wel ongeveer dezelfde kleur hebben als je huid. Nog liever doe ik er een hemdje onder.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
17-04-2018 11:59
deed een vriendin van mij...
dat rood zag je er dus gewoon dwars doorheen, ze heeft hele dag haar jas aangehouden
Dat heeft een paar jaar geleden als tip in een tijdschrift oid gestaan. Het gevolg was een hele zomer rode bh’s en strings zien onder de witte kleding van mensen. :facepalm:

Volgens mij werkt huidskleur het beste (en welke kleur dat is is natuurlijk afhankelijk van je eigen huidskleur).
Alle reacties Link kopieren
Wit of huidskleur
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
sophiax schreef:
17-04-2018 13:10
Dat heeft een paar jaar geleden als tip in een tijdschrift oid gestaan. Het gevolg was een hele zomer rode bh’s en strings zien onder de witte kleding van mensen. :facepalm:
die journalist lacht zich gek, ziet overal rode bh's
Alle reacties Link kopieren
Stephje123 schreef:
17-04-2018 12:03
Wat lief, bedankt!

Zo te zien veel verschillende reacties, misschien dat idd de top zelf wel doorslaggevend is, en ligt het ook aan de stof?

Ik heb een mooie witte top online gezien en ik heb eigenlijk zelf enkel witte BH's en 1 rode, dus ik ga denk ik nog niet ook alvast een BH erbij kopen, eerst even de top bekijken en zien of wit/rood goed past.
hahahahahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
het ligt inderdaad aan de dikte van de stof, je eigen huidskleur en de kleur van de BH, dus je moet het zelf ff testen.
Alle reacties Link kopieren
hangt van je eigen kleur huid af. Neem een kleur die het dichtste bij je eigen huiskleur ligt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Of wanneer je juist voor het doorschijn effect gaat, een kleur die matched met de kleur broek/rok die je draagt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Sweet_Concubine schreef:
17-04-2018 12:20
Welke kleur bh je het beste kunt dragen om te zorgen dat die niet/nauwelijks opvalt onder een witte top, hangt ook heel erg af van je eigen huidskleur.

Mijn romp is zo wit dat ik haast licht geef, en bij mij valt rood onder wit idd nauwelijks op, gek genoeg. Maar met een heel donkere huidskleur lijkt me dat een witte bh juist weer heel erg opvalt.
Precies. Bij mij werkt een lichtblauw hemdje dan weer heel goed.
lichtroze kan ook wel
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er aan wat voor huidskleur je hebt.
Ik ben lichtgetint, en werkt olijfkleurig ondergoed. Bij een hele blanke huid misschien iets van lichtpeachkleurig
Zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur dus.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
sophiax schreef:
17-04-2018 13:10
Dat heeft een paar jaar geleden als tip in een tijdschrift oid gestaan. Het gevolg was een hele zomer rode bh’s en strings zien onder de witte kleding van mensen. :facepalm:

Volgens mij werkt huidskleur het beste (en welke kleur dat is is natuurlijk afhankelijk van je eigen huidskleur).

?
Maar bij mij werkt dat wel :-?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven