Mode & Beauty alle pijlers

Lingerie kopen maar wat?

05-06-2019 18:12 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Het is misschien een aparte vraag maar ik ben een jongeman die langzaam de stap wil zetten naar transgender. Omdat ik mij gewoon een vrouw voel.

Nu draag ik door de dag heen graag lingerie maar draag daar momenteel wel gewoon mannenkleding overheen. Ik wil dus graag lingerie wat ik kan gebruiken voor onder mijn kleding te dragen. Dit mag niet goed zichtbaar zijn als je naar me kijkt. Meestal draag ik bijvoorbeeld geen bh die al gevormd is naar de vorm van de borst of met vulling. Dit omdat het gewoon erg opvalt.. Ik draag het liefste vlakke sexy lingerie onder mijn kleren. Natuurlijk zal je het bh bandje zien zitten als ik een t-shirt aan heb maar daar doe ik een vest overheen en je ziet er niks meer van. Het liefste draag ik ook nog kousen eronder of een jarretel lijkt me erg sexy..

Ik heb een 25 euro vvv bon en die kan ik inleveren bij bijvoorbeeld Zalando en Wehkamp. Zijn er misschien mensen die mij zouden kunnen helpen wat ik daarvoor zou kunnen kopen. Dit omdat er dan niks van mijn rekening af gaat en er dan ook nooit na gevraagd zou kunnen worden. Ik hoop dat jullie iets leuks en sexy's voor mij kunnen samen stellen voor 25 euro. Ik hoop niet dat er raar op gereageerd word. Het is gewoon omdat ik langzaam die stappen wil zetten.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Dat kun je toch gerust in elke winkel kopen? Dan kun je de stof beetje bevoelen.
Als je het moeilijk vindt, vraag je aan de kassajuffrouw er een kadootje van te maken, denkt ze dat jet voor een vriendin is
Door het zelf samen te stellen en te kopen doorga je een stuk van het proces. Tenzij je zit te fucken hier, snap je dat zelf ook wel.
Waarom zou je het moeten verbergen?

Sorry, verkeerd gelezen...
Ik las dat iemand het voor je moest kopen zodat het niet te zien was op je rekening. :facepalm:
anoniem_360662 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 18:25
27.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-06-2019 18:19
Dat kun je toch gerust in elke winkel kopen? Dan kun je de stof beetje bevoelen.
Als je het moeilijk vindt, vraag je aan de kassajuffrouw er een kadootje van te maken, denkt ze dat jet voor een vriendin is
Ja maar vind die stap nog een beetje lastig.. Ben erg gesloten en verlegen dus weet niet zo goed hoe ik er mee moet omgaan :(
Alle reacties Link kopieren
Aliciavda schreef:
05-06-2019 18:21
Ja maar vind die stap nog een beetje lastig.. Ben erg gesloten en verlegen dus weet niet zo goed hoe ik er mee moet omgaan :(
Ga naar een andere stad, hoofd omhoog, en gewoon de winkel in
Of neem een vriend(in)
Huppetee, gewoon de drempel over
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een travestiet en de meeste dagen ben ik onder mijn mannenkleding altijd vrouwelijk gekleed. Sport BH/topjes, strings van Calvin Klein of Oroblu. Die passen vrij goed en niemand die er iets van ziet. En zowel nou jammer dan.

Tevens kun je ook lekker altijd je teen nagels lakken. Sok erover en niemand die het ziet.

Verder is het gewoon een kwestie van proberen wat je lekker vind. Kanten slipjes kan je leuk vinden maar vind die altujd snel irriteren. Ga er gewoon voor en geniet ervan.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
05-06-2019 18:19
Door het zelf samen te stellen en te kopen doorga je een stuk van het proces. Tenzij je zot te fucken hier, snap je dat zelf ook wel.
Waarom zou je het moeten verbergen?
Dat is zeker waar maar ik wil dit graag samen doen, omdat het fijner voelt met mensen die me misschien ook begrijpen. Ik vind het lastig om er voor uit te komen in mijn omgeving op het moment.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-06-2019 18:22
Ga naar een andere stad, hoofd omhoog, en gewoon de winkel in
Of neem een vriend(in)
Huppetee, gewoon de drempel over
Dat is een lastige stap om te nemen. Maar 1 keer gedaan en dan zal TO merken dat in winkels niemand ermee zit.
fietsen varen vrouwelijk doen
Aliciavda schreef:
05-06-2019 18:22
Dat is zeker waar maar ik wil dit graag samen doen, omdat het fijner voelt met mensen die me misschien ook begrijpen. Ik vind het lastig om er voor uit te komen in mijn omgeving op het moment.
Heb je een goede vriendin of zus die je zou kunnen helpen?
Ik vind het heel jammer voor je dat je het er lastig mee hebt.
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
05-06-2019 18:24
Heb je een goede vriendin of zus die je zou kunnen helpen?
Ik vind het heel jammer voor je dat je het er lastig mee hebt.
Eigelijk niet.. is er niemand in mijn omgeving die dit nog weet.
Aliciavda schreef:
05-06-2019 18:25
Eigelijk niet.. is er niemand in mijn omgeving die dit nog weet.
Bestaat er een forum voor gelijkgestemden dat je weet? Daar zou je tips en ervaringen kunnen lezen van mensen die het zelf hebben meegemaakt.

Iemand dicht bij me is bezig met de transformatie, moet je zeggen dat ik er reuze bewondering voor heb. Het is niet niks.
Lillybit schreef:
05-06-2019 18:28
Bestaat er een forum voor gelijkgestemden dat je weet? Daar zou je tips en ervaringen kunnen lezen van mensen die het zelf hebben meegemaakt.

Iemand dicht bij me is bezig met de transformatie, moet je zeggen dat ik er reuze bewondering voor heb. Het is niet niks.
Dat forum is er zeker maar toen ik dat een tijdje terug aan iemand verteld werd ik er meteen afgeknikkerd hier :(
Maar je kan kijken bij T-Nederland
Alle reacties Link kopieren
Zoek eens op bralette. Ik vind die altijd supersexy (geven mij alleen niet genoeg ondersteuning).
Zoiets bijvoorbeeld:
https://www.zalando.nl/wolf-and-whistle ... 9-m11.html

https://www.zalando.nl/topshop-leila-br ... p-g11.html

En een forum voor gelijkgestemden is misschien ook fijn voor je inderdaad. Misschien doe je er leuke contacten op, of anders vast fijne tips!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
05-06-2019 18:55
Zoek eens op bralette. Ik vind die altijd supersexy (geven mij alleen niet genoeg ondersteuning).
Zoiets bijvoorbeeld:
https://www.zalando.nl/wolf-and-whistle ... 9-m11.html

https://www.zalando.nl/topshop-leila-br ... p-g11.html

En een forum voor gelijkgestemden is misschien ook fijn voor je inderdaad. Misschien doe je er leuke contacten op, of anders vast fijne tips!
Wauw super, daar was ik inderdaad naar opzoek!
Alle reacties Link kopieren
Aliciavda schreef:
05-06-2019 18:57
Wauw super, daar was ik inderdaad naar opzoek!
Heb je een meetlint? Dan kun je je maat goed opmeten.

Succes!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je dat je ouders blijkbaar je betaalrekening controleren en dan gaan vragen wat je bij Zalando of Wehkamp hebt besteld?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt dat je hier open over kunt zijn tegen familie en vrienden zodra je het zelf aandurft om mensen te informeren. Denk je dat men er moeite mee zal hebben in je omgeving?
Alle reacties Link kopieren
parbleumondieu schreef:
05-06-2019 19:28
Ik hoop echt dat je hier open over kunt zijn tegen familie en vrienden zodra je het zelf aandurft om mensen te informeren. Denk je dat men er moeite mee zal hebben in je omgeving?
Denk het wel maar ik weet ook nog niet wat mijn geaardheid is. Want ik denk dat ik hetero ben maar misschien ook wel bi.
aoibheann schreef:
05-06-2019 18:53
Dat forum is er zeker maar toen ik dat een tijdje terug aan iemand verteld werd ik er meteen afgeknikkerd hier :(
Maar je kan kijken bij T-Nederland
Bijzonder :O
Hopelijk kan TO er iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Aliciavda schreef:
05-06-2019 19:38
Denk het wel maar ik weet ook nog niet wat mijn geaardheid is. Want ik denk dat ik hetero ben maar misschien ook wel bi.
Nou, je hoeft geen definieve mededeling te doen ofzo.
Je mag laten mensen best informeren dat je vrouw bent als het dan gemakkelijker is voor je om naar kleding te zoeken.
Als je niet zeker bent over je geaardheid zou je dat ook zo moeten kunnen zeggen.
Tenminste, zo zou het moeten gaan.
Gewoon rustig je eigen tempo aanhouden. Misschien is het een idee om eens in een andere stad te gaan winkelen, online lingerie bestellen is best onhandig.
Tips van zeefietser zijn ook goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven