Mode & Beauty alle pijlers

Goede bh's normale cup

01-07-2019 19:26 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welk merk heeft goede bh's met een goede pasvorm voor een normale cup (75C)? De bh's van de hunkemoller passen me niet meer goed. Ik had een tijd geleden wat verschillende bh's via Zalando besteld, maar die pasten ook niet goed. Weet niet meer precies welke merken het waren, ook wat duurdere.

Dus... wie heeft fijne bh's van welk merk???
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Wat vind/versta jij onder een normale cup?

En misschien eens zo'n echte lingeriezaak binnen lopen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
01-07-2019 19:28
Wat vind/versta jij onder een normale cup?

En misschien eens zo'n echte lingeriezaak binnen lopen.
Dat staat in de openingspost :P
Ja ik was vandaag in een lingeriezaak in mijn stad, maar dat was een heel klein winkeltje en ze hadden er geen zwarte bh's, dus heb niks gepast (ik wil een gladde zwarte bh voor onder strakke kleding die goed zit). Verder hebben ze hier alleen Hunkemoller en Livera.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Wat voor de een goede pasvorm is, zit bij de ander voor geen meter.
Alle reacties Link kopieren
lisa_ schreef:
01-07-2019 19:32
Wat voor de een goede pasvorm is, zit bij de ander voor geen meter.
Ja, maar er zijn vast mensen die iets kunnen aanraden zodat ik daar eens naar kan kijken.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Een goede lingeriewinkel aanraden mag natuurlijk ook, vermeld dan ook even de stad erbij.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
CleopatraVII schreef:
01-07-2019 19:29
Dat staat in de openingspost :P
Ja ik was vandaag in een lingeriezaak in mijn stad, maar dat was een heel klein winkeltje en ze hadden er geen zwarte bh's, dus heb niks gepast (ik wil een gladde zwarte bh voor onder strakke kleding die goed zit). Verder hebben ze hier alleen Hunkemoller en Livera.
Ehm nee hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ken je deze van Hunkemoller?
Die zit heel lekker (als je de goede maat hebt).

https://www.zalando.nl/hunkemoeller-sat ... gITYvD_BwE
Draag je wel de goede maat dan als die niet goed zit? En wat zit er precies niet goed?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
01-07-2019 19:42
Ehm nee hoor.
In de eerste zin zelfs... 75C.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt toch helemaal aan de vorm van je borst(en)? En er staat inderdaad niets concreets in je OP waarom die beha's niet goed pasten.
Je hebt bv van die beha's die iets puntiger gevormd zijn, daar kan ik niets mee. Balconette is meestal (ook weer afhankelijk van het merk) goed voor mij, maar voor een vriendin van mij vreselijk, die moet weer plunge hebben.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
01-07-2019 19:48
Draag je wel de goede maat dan als die niet goed zit? En wat zit er precies niet goed?
Ja heb meerdere maten geprobeerd ook. Wat veel vrouwen hebben, dat je borst over het randje blubt. Ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven:P Heb het vaker gelezen op fora. Maar ik heb dus eigenlijk alleen ervaring met de hunkemollerbh's. Of dat de bh niet goed aansluit in het midden, dat daar ruimte tussen zit terwijl hij op de huid moet liggen.
cleopatravii wijzigde dit bericht op 01-07-2019 19:53
12.04% gewijzigd
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Roxy21 schreef:
01-07-2019 19:49
Dat ligt toch helemaal aan de vorm van je borst(en)? En er staat inderdaad niets concreets in je OP waarom die beha's niet goed pasten.
Je hebt bv van die beha's die iets puntiger gevormd zijn, daar kan ik niets mee. Balconette is meestal (ook weer afhankelijk van het merk) goed voor mij, maar voor een vriendin van mij vreselijk, die moet weer plunge hebben.
Ja, maar ik heb dus van de Hunkemoller allerlei verschillende pasvormen geprobeerd, en het zit allemaal niet echt goed. Altijd een rand eroverheen etc. Vroeger had ik daar geen last van, maar nu hangen mijn borsten ook meer. Niet supererg, maar een beetje (voor de potloodtest kan ik nog niet slagen).
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
CleopatraVII schreef:
01-07-2019 19:50
Ja heb meerdere maten geprobeerd ook. Wat veel vrouwen hebben, dat je borst over het randje blubt. Ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven:P Heb het vaker gelezen op fora. Maar ik heb dus eigenlijk alleen ervaring met de hunkemollerbh's.
Ik heb echt geen idee wat je hier mee bedoelt??
Afbeelding
Afbeelding
Dit?
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
01-07-2019 19:42
Ehm nee hoor.
Zou het 75C kunnen zijn? Dat staat in de openingspost.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat, maar dan minder erg, want die bh is duidelijk te klein. Je ziet dan van de zijkant dat de overgang niet mooi is (als je een strak shirt aan hebt) of je ziet aan de voorkant van je shirt zo'n blubje.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
CleopatraVII schreef:
01-07-2019 19:55
Ja dat, maar dan minder erg, want die bh is duidelijk te klein. Je ziet dan van de zijkant dat de overgang niet mooi is (als je een strak shirt aan hebt) of je ziet aan de voorkant van je shirt zo'n blubje.
Een wat?
Alle reacties Link kopieren
kopjechino schreef:
01-07-2019 19:57
Een wat?
.... Zoals op je foto dus. Maar dan minder erg. Ook als ik een grotere maat aan doe heb ik het.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Heeft niemand een goed lingeriemerk om aan te raden?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Deze heb ik tijdje terug gekocht

https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... 31088.html

Misschien die eens proberen?
Alle reacties Link kopieren
Triumph vind ik een goed merk! Ik zelf draag 75D
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van de h&m tegenwoordig weer goed zitten. Die al gepast?
CleopatraVII schreef:
01-07-2019 20:03
Heeft niemand een goed lingeriemerk om aan te raden?

Heb jij dan wat concrete uitleg? Waarop moeten wij nu baseren welk merk misschien voor jou interessant zou zijn?
Zal ik een voorbeeld geven?
Ik heb een grote cup: 85H.
De basis van mijn borsten is zeer groot, tot onder de oksel. Ook sluiten de borsten dicht op elkaar op het borstbeen.
De borsten zijn zowel bovenop als onderop bol, dus niet druppelvormig. Hierdoor heb ik een ronde cup nodig of een balconette die bovenop niet sluit, anders krijg ik zo'n "blub". Voor mij is Elomi het perfecte merk.
Alle reacties Link kopieren
Laat je borsten gewoon even opmeten. Door leeftijd en hormonen kunnen je borsten veranderen waardoor de maat die je had, niet meer je maat is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer ook bij Triumph! Jaren H&M en Hunkemoller gedragen, tot mijn lichaam veranderde (lees: verouderde). Toen had ik ook een stukje boob eruit piepen bij hun bh's. Ik ben zelf gek op de Body Make-Up van Triumph. Zit heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven