Dobermann anders een Bouvier?
vrijdag 15 januari 2016 om 10:30
Hallo (hondenliefhebbers),
Ik overweeg een Dobermann in huis te nemen. Ik vind het schitterende honden, heel elegant. Ik kan een (gecoupeerde) herplaatser krijgen en mocht dat niet klikken een pup. Mijn vriend vind deze honden eng. Hij kent ze niet in het echt maar hun verschijning en de negatieve belichting van het ras.
Wij hebben 2 kinderen. Het zal een echte gezinshond worden. Ik ga er uiteraard veel mee wandelen, hardlopen en fietsen. Wij wonen groot en landelijk en zijn altijd thuis dus dat zit allemaal goed.
Zijn er hier mensen met een Dobermann en wat is jullie ervaring? Of wat vinden jullie van deze honden? Op de tweede plek staat een Bouvier. Als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben hoor ik het ook graag!
Ik overweeg een Dobermann in huis te nemen. Ik vind het schitterende honden, heel elegant. Ik kan een (gecoupeerde) herplaatser krijgen en mocht dat niet klikken een pup. Mijn vriend vind deze honden eng. Hij kent ze niet in het echt maar hun verschijning en de negatieve belichting van het ras.
Wij hebben 2 kinderen. Het zal een echte gezinshond worden. Ik ga er uiteraard veel mee wandelen, hardlopen en fietsen. Wij wonen groot en landelijk en zijn altijd thuis dus dat zit allemaal goed.
Zijn er hier mensen met een Dobermann en wat is jullie ervaring? Of wat vinden jullie van deze honden? Op de tweede plek staat een Bouvier. Als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben hoor ik het ook graag!
vrijdag 22 januari 2016 om 18:27
vrijdag 22 januari 2016 om 18:29
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 18:28:
[...]
En de prijs voor het slechtste/nietszeggende commentaar in dit topic gaat naar....... ladygaga_xx!!!! YESSSS ik voel me nu net Leonardo Dicaprio die eindelijk een oscar wint!!
[...]
En de prijs voor het slechtste/nietszeggende commentaar in dit topic gaat naar....... ladygaga_xx!!!! YESSSS ik voel me nu net Leonardo Dicaprio die eindelijk een oscar wint!!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
vrijdag 22 januari 2016 om 18:30
vrijdag 22 januari 2016 om 18:30
quote:Mama-Emeritus schreef op 22 januari 2016 @ 18:28:
[img]http://www.quickmeme.com/img/dd/dd1aedc ... 548e59.jpg[/img]True.
[img]http://www.quickmeme.com/img/dd/dd1aedc ... 548e59.jpg[/img]True.
vrijdag 22 januari 2016 om 18:32
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 januari 2016 @ 18:30:
Zullen we samen een gedicht maken?
Ik trap af:
Die arme Jane zat het niet mee
Er groeide een staart aan haar boefjee
Inhaken maar!
Ook zijn oren bleven maar groeien
Jane wilde ze snoeien
Ik trap af:
Inhaken maar!
Ook zijn oren bleven maar groeien
Jane wilde ze snoeien
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 18:30:
[...]
Omdat ik het zo leuk en gezellig vindt om jullie te kletsen. Jij toch ook met mij?
Ik heb toch geen leven, dus ik vind het wel prima zo.
Serieus, ik vraag me gewoon af waarom iemand zo reageert, dat is alles.
[...]
Omdat ik het zo leuk en gezellig vindt om jullie te kletsen. Jij toch ook met mij?
Ik heb toch geen leven, dus ik vind het wel prima zo.
Serieus, ik vraag me gewoon af waarom iemand zo reageert, dat is alles.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 januari 2016 @ 18:30:
Ik trap af:
Inhaken maar!
Bijna goed, je loopt wat achter. Dat ging namelijk nog om de Dobermann.
Boefje heeft gewoon een staart en oren. En die mag hij houden.
Ik trap af:
Inhaken maar!
Bijna goed, je loopt wat achter. Dat ging namelijk nog om de Dobermann.
Boefje heeft gewoon een staart en oren. En die mag hij houden.
quote:BridgetteDubois schreef op 22 januari 2016 @ 18:31:
Maar waarom al die tijd en energie steken in eerst een lange openingspost en "serieuze" reacties voor je escaleert?
Dan heb je pas geen leven.Nou ja laten we wel wezen, zo'n trol die al na vijf minuten door de mand valt is ook geen reet aan he.
Maar waarom al die tijd en energie steken in eerst een lange openingspost en "serieuze" reacties voor je escaleert?
Dan heb je pas geen leven.Nou ja laten we wel wezen, zo'n trol die al na vijf minuten door de mand valt is ook geen reet aan he.