Recensies bouwbedrijf

29-01-2012 14:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels een schifting gedaan en er zijn 3 offertes waar we ons in kunnen vinden. Met deze 3 bedrijven gaan we komende week om te tafel voor de puntjes op de i. Ik zoek nu die site waar je recensies van bouw en klus bedrijven kunt vinden. Ik ben het helemaal kwijt. Iemand die mij daaraan kan helpen? Dank alvast ( ps met google kom ik er ook niet uit helaas)
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waar je recensies kunt vinden.

Maar wat je wel zou kunnen doen is de bedrijven vragen naar referenties van mensen die vergelijkbare projecten door hen hebben laten uit voeren.
Staan de bedrijven op Werkspot?
Alle reacties Link kopieren
Nee niet dat ik weet, ga zo wel even kijken. Het ene bedrijf is via de Ikea, groot betrouwbaar, lage offerte, erg professioneel. De andere zijn door onszelf gevonden via internet en mp. Ik heb zelf een aantal ads geplaats, en een schifting gedaan. Toen met mensen hier om te tafel, weer een schifting, en toen een aantal offertes, weer een schifting, en nu hebben we er nog 3 over. Ik had al recensies gevonden, en op basis daarvan een schifting gedaan, maar kan die site toch niet meer terug vinden. Hoe stom is dat??
Alle reacties Link kopieren
En Sorry Pimpelmeesje, voor die kop in die kont
quote:mariamena schreef op 29 januari 2012 @ 15:01:

En Sorry Pimpelmeesje, voor die kop in die kont
Ga je verbouwen? Ga je met een aannemer in zee?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2018 10:06
Reden: Spam
97.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
EskaWindows schreef:
19-01-2018 09:46
[...]
:sherlock:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2018 10:06
Reden: Quote verwijderd
44.41% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven