Stofzuiger opgeblazen?

25-04-2019 16:49 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens het stofzuigen, viel stofzuiger opeens uit. Zat de zak dus prop en propvol.

Nu krijg ik de stofzuiger niet meer aan, na afkoelen en verwisselen van de zak. Is er nog hoop (kan ik nog iets anders checken) of kan ik beter een nieuwe kopen?
cookieholic wijzigde dit bericht op 25-04-2019 16:59
0.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er is nog hoop! Bij ons zit er een beveiliging op, na een uurtje of zo doet hij het gewoon weer.
Heb je helemaal niet gemerkt dat de stofzuiger minder begon te zuigen? Ik bedoel die zak moet wel echt heel erg propvol zitten wil je je stofzuiger opblazen.

Geen idee of die nog gaat werken maar wellicht is eentje zonder zak een optie? Die leeg je wellicht sneller.
Doorgebrand denk ik. Kun je laten repareren maar ik zou voor dat bedrag een nieuwe kopen. Wij hebben een stofzakloze. Perfect omdat je na elke beurt het vuil weggooit. Filter is uitwasbaar en droogt in 2 uurtjes. Nooit problemen mee.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
25-04-2019 16:54
Heb je helemaal niet gemerkt dat de stofzuiger minder begon te zuigen? Ik bedoel die zak moet wel echt heel erg propvol zitten wil je je stofzuiger opblazen.

Geen idee of die nog gaat werken maar wellicht is eentje zonder zak een optie? Die leeg je wellicht sneller.
Ja jewel, voel me ook best simpel nu. Man stofzuigt normaal altijd.
Alle reacties Link kopieren
toen wij dat hadden was er geen redden meer aan. Man was stug door blijven stofzuigen (ook al zoog dat ding voor geen meter want 'de zak hoeft nog niet vervangen, pas na xxx uur zuigen'). Was in elk geval einde stofzuiger
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
25-04-2019 16:53
Er is nog hoop! Bij ons zit er een beveiliging op, na een uurtje of zo doet hij het gewoon weer.
Ben benieuwd, ga hem over een uurtje weer proberen aan te zetten. Bedankt voor het geven van hoop!
Alle reacties Link kopieren
florence13 schreef:
25-04-2019 16:57
toen wij dat hadden was er geen redden meer aan. Man was stug door blijven stofzuigen (ook al zoog dat ding voor geen meter want 'de zak hoeft nog niet vervangen, pas na xxx uur zuigen'). Was in elk geval einde stofzuiger
Haha, ja, dat deed ik dus ook. Voel me zo'n uilskuiken..
Alle reacties Link kopieren
Cookieholic schreef:
25-04-2019 16:58
Haha, ja, dat deed ik dus ook. Voel me zo'n uilskuiken..
je bent in elk geval niet alleen...
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig was ik wel bijna klaar :-P
Ik heb wel eens een stofzuiger opgeblazen maar toen ging dat met een hele harde knal.
Alle reacties Link kopieren
lisa_ schreef:
25-04-2019 17:24
Ik heb wel eens een stofzuiger opgeblazen maar toen ging dat met een hele harde knal.
Dan schrik je toch ook, wat had je gedaan?
Cookieholic schreef:
25-04-2019 17:25
Dan schrik je toch ook, wat had je gedaan?
Stofzuigerzak was stuk gegaan dus de stofzuiger was heel vies van binnen. Ik had toen bedacht dat ik hem wel kon open maken en van binnen kon uitzuigen :P :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
25-04-2019 16:53
Er is nog hoop! Bij ons zit er een beveiliging op, na een uurtje of zo doet hij het gewoon weer.
Ja!! Hij doet het weer!!
Goede les vandaag, altijd de zak checken als hij niet meer goed zuigt.
Alle reacties Link kopieren
lisa_ schreef:
25-04-2019 17:34
Stofzuigerzak was stuk gegaan dus de stofzuiger was heel vies van binnen. Ik had toen bedacht dat ik hem wel kon open maken en van binnen kon uitzuigen :P :facepalm:
Hahaha, sorry hier moet ik even om lachen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat hij het weer doet. Ik adviseer je wel om de filters goed schoon te maken, die zullen waarschijnlijk ook vol zitten. Dat moet sowieso eens in de zoveel tijd, maar wordt nogal eens vergeten. Hij zuigt daarna echt veel beter! Schoonmaken van filter kan op diverse manieren, bv uitspoelen. Of met een andere stofzuiger leegzuigen. Dat staat wel in de gebruiksaanwijzing.
Alle reacties Link kopieren
ambra schreef:
25-04-2019 17:54
Fijn dat hij het weer doet. Ik adviseer je wel om de filters goed schoon te maken, die zullen waarschijnlijk ook vol zitten. Dat moet sowieso eens in de zoveel tijd, maar wordt nogal eens vergeten. Hij zuigt daarna echt veel beter! Schoonmaken van filter kan op diverse manieren, bv uitspoelen. Of met een andere stofzuiger leegzuigen. Dat staat wel in de gebruiksaanwijzing.
Goede, ik denk dat dat nog nooit gebeurd is sinds we dat ding hebben..
Cookieholic schreef:
25-04-2019 16:56
Ja jewel, voel me ook best simpel nu. Man stofzuigt normaal altijd.
Dan moet je man vast al een tijdje gemerkt hebben dat hij niet meer goed zoog. Als hij daar vervolgens niets mee gedaan heeft is het dus zijn schuld ;-)
Alle reacties Link kopieren
Da
Cookieholic schreef:
25-04-2019 17:56
Goede, ik denk dat dat nog nooit gebeurd is sinds we dat ding hebben..
Dat vermoeden had ik al ;-) . Het schoonmaken van schoonmaakdingen is bij veel mensen een ondergeschoven kindje. Het schoonmaken zelf is meestal al werk genoeg.. Maar het levert wel wat op hoor, minder van dit soort strubbelingen..
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
25-04-2019 18:02
Dan moet je man vast al een tijdje gemerkt hebben dat hij niet meer goed zoog. Als hij daar vervolgens niets mee gedaan heeft is het dus zijn schuld ;-)
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
MollyMalone schreef:
25-04-2019 16:53
Er is nog hoop! Bij ons zit er een beveiliging op, na een uurtje of zo doet hij het gewoon weer.
Dit. Mijn man dacht ook dat hij hem opgeblazen had. Nu hebben we er twee.
Alle reacties Link kopieren
Pandax schreef:
25-04-2019 18:32
Dit. Mijn man dacht ook dat hij hem opgeblazen had. Nu hebben we er twee.
Wat overigens best handig is. Ik mis mijn 2e stofzuiger, die is overleden na het opzuigen van teveel verbouwtroep
Alle reacties Link kopieren
Cookieholic schreef:
25-04-2019 19:59
Wat overigens best handig is. Ik mis mijn 2e stofzuiger, die is overleden na het opzuigen van teveel verbouwtroep



Hier ook twee stofzuigers: 1 boven en 1 beneden en inderdaad gebruik ik de ene om de andere schoon te maken - en een kruimeldief om de trap te doen :$

@TO
Moraal van het verhaal: de man voortaan weer laten stofzuigen ;-D
Alle reacties Link kopieren
MonicaG schreef:
25-04-2019 20:18
Hier ook twee stofzuigers: 1 boven en 1 beneden en inderdaad gebruik ik de ene om de andere schoon te maken - en een kruimeldief om de trap te doen :$

@TO
Moraal van het verhaal: de man voortaan weer laten stofzuigen ;-D
Mannen zijn er toch echt beter in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven