Super zachte ochtendjas

03-06-2019 14:14 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik zoek een super zachte ochtendjas voor van die dagen dat je het huis niet uit hoeft.
Nu ben ik al een tijdje op zoek, maar vind alleen van zulke badjas jassen, om in de sauna te gebruiken enzo. Die zijn gemaakt van katoen als een soort badstof, maar dat is verre van wat ik zoek.
Denk aan je aller zachtse deken of plushie die je ooit heb gehad, maar dan in ochtendjas :).

https://www.wehkamp.nl/vandyck-badjas-4 ... duct_image
Ik heb deze gevonden, maar die is veels te duur, en met een rits?

Oh! En een capouchon is noodzakelijk voor bank-hang-dagen.

Iemand tips??
Ik heb er een van Lidl, was 10 euro, heerlijk zacht. Heeft alleen geen capuchon, daar ben ik overigens zelf heel bij mee, ik haat die dingen.
Van de Zeeman superzacht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van de Lidl en van de Action. Beiden heerlijk zacht, ook na tig keer wassen.
Want die capuchon doe je op als je op de bank hangt?
Alle reacties Link kopieren
Ah, even langs die winkels dus. Bedankt!

Ik doe zeker een cauchon op tijdens het bankhangen. Vind ik vooral lekker als ik een beetje ziek ben ofzo.
Primark heeft ook hele zachte, of Livera. Heb er ook een van Kruidvat en die is ook superzacht. Allemaal met capuchon
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 03-06-2019 14:35
10.38% gewijzigd
brixxxie schreef:
03-06-2019 14:28
Ah, even langs die winkels dus. Bedankt!

Ik doe zeker een cauchon op tijdens het bankhangen. Vind ik vooral lekker als ik een beetje ziek ben ofzo.
Lidl heeft ze niet standaard in het assortiment. Alleen bij actie weken. Kijk even op hun website.
Alle reacties Link kopieren
ja Primark!!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Woody!!!!
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fleece badjas van de Hunkemöller! Die is echt heel fluffy! Ze staan nog op de site :)
Alle reacties Link kopieren
Dirk heeft ze deze week in de reclame zag ik net: 8 euro. Alleen zit er geen capuchon op.
Ik heb deze, super zacht!
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0517931006.html
Alle reacties Link kopieren
Primark inderdaad en Hunkemöller.
Alle reacties Link kopieren
Fleece ochtendjas. Gewoon bij de zeeman. Heerlijk :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven