Help! Hoe verwijder ik kit in de badkamer?

16-10-2007 22:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zondagavond kwart over negen ging de deurbel. Ik zat heerlijk in pyjama op de bank, lekker met een boek en een kop thee. De huismeester en een monteur. Ik woon op de eerste verdieping en op de begane grond, in een berging, was een 'grote' (bleek achteraf een plasje) lekkage. Het was niet van de verwarmingsketel. Mochten ze even in mijn badkamer kijken? :-O Natuurlijk. Om een héél lang verhaal kort te maken. Opeens waren er twee monteurs en die riepen van alles en nog wat: kit was niet goed, pijp wastafel was zeker 5 centimeter te kort, vast een breuk in de afvoer van de douche... @-(



Half elf zat ik totaal verbouwereerd alleen op de bank. :'-( Wat blijkt: de kit die mijn ex en ik (oké zeer rommelig :-$ ) hadden aangebracht over de oude kit (oei, fout!) heeft scheurtjes en daardoor is water onder de bak terecht gekomen en zo is het gaan lekken. Mijn schuld (ex is weg). Gelukkig lijkt er verder niets aan de hand. Vrijdag komt de aannemer en die adviseerde me al zoveel mogelijk kit weg te halen.



Alleen hoe krijg ik de oude kit weg? Ik heb al staan krabben met een aardappelschilmesje en krijg redelijk wat weg. Maar er zitten van die grote stukken en hoe krijg je dat weg? (:swear: niet met een aardappelmesje)

Iemand tips?



En weet iemand hoeveel het opnieuw aanbrengen van kit in een douche (80 bij 80 cm) ongeveer kost?
Alle reacties Link kopieren
Is dit wat?



http://www.alabastine.nl/_images/_visual_Kitverwijderaar.jpg



Híer is een topic over kitten:

http://www.fan.tv/forum/forum_posts.asp?TID=10228&PN=1&TPN=1
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! :hug:

Ik zie dat ex en ik zo'n beetje alles verkeerd hebben gedaan wat je fout kán doen met kitten :-$
HG siliconenkitverwijderaar is speciaal ontwikkeld voor het zeer gemakkelijk verwijderen van siliconenkit van diverse ondergronden, zoals roestvrijstaal, email, glas, diverse soorten kunststof, keramische tegels, geglazuurde tegels, natuursteen en soortgelijke ondergronden. HG siliconenkitverwijderaar is een aangenaam ruikend product, gemakkelijk aan te brengen en het tast de eerdergenoemde ondergronden niet aan. Vele andere kitsoorten, zoals butyleen-, acrylaat- en universeelkit, laten resten achter en zijn met HG siliconenkitverwijderaar te verwijderen.



Voor een plaatje kun je kijken op www.hg.eu/nl
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi, wij gaan ook de kit vervangen in de badkamer. Wij hebben kitverwijderaar van hg. nog niet gebruikt, maar hebben nog meer producten van hg en die zijn erg goed.

nieuwe kit voor in de badkamer is niet duur. ik denk dat wij in totaal 25 euro kwijt waren, voor de kit en de verwijderaar. Van het weekend gaan we dit vervangen dus ben benieuwd..
Alle reacties Link kopieren
De aannemer is vrijdag geweest: samen met nieuwe sifon en wastafelpijp, opnieuw voegen vloer en alle kit in de hele badkamer weghalen en opnieuw aanbrengen een offerte van 300 euro incl. btw.

Vond ik erg meevallen, dus laat het heel lui doen.

Dank voor jullie reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven