Gezellige vriendschappen gezocht in Zwolle en omgeving

02-10-2017 11:20 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook onlangs naar Zwolle (of omgeving) verhuisd en wil haar sociale netwerk uitbreiden met gezellige contacten/vriendschappen?
Ik woon hier sinds maart dit jaar en mijn netwerk kan vriendenkring kan uitbreiding gebruiken met niet-rokende mensen.

Wie ben ik? Vrouw, 50 jaar, LAT-relatie, niet-rokend (en allergisch ervoor), sociaal, behulpzaam, gezelligheidsmens. Heb een brede interesse waaronder reizen, vreemde talen en andere culturen, film/dvd/bioscoop/filmhuis, fotograferen, koken en recepten uitproberen, museum, dagje/weekendje weg, creatief met verf, papier, stempels (mixed media), lezen, wandelen, fietsen, etc. etc.

Spreekt dit jou aan? Reageer gerust. Leeftijd vind ik niet het belangrijkste. Wel dat je openstaat voor live contact/afspreken.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_355947 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 20:16
99.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dag “travelqueen” hier deMalaga ik woon ook niet ver van Zwolle en wil ook mijn sociale contacten uitbreiden, ben een slanke man (70j, maar voel me 50, nooit gerookt, ben heel gezond, zwem veel en fietst en soms reis ik naar verre landen) ben getrouwd geweest, geen kinderen, spreek vele talen en kan me in vinden waar jij en jouw partner van houden: ben ook sociaal, behulpzaam, hou veel van koken (heb verschillende kookcursussen gevolgd), muziek, musea, andere culturen, fotograferen, lezen en wandelen en bijwonen van lezingen over natuur en wetenschappelijk.
Ik hoop dat we iets aan elkaar hebben wat betreft enige gemeenschappelijk activiteit en zo onze sociale netwerk uitbreiden.
Ik ben hier nieuw en weet niet precies hoe dit werkt om verder via email of telefoon contact met elkaar te starten. Ik sta inderdaad open voor live contact/afspreken.
Ik lees net dat Klimmendewind ook al op jouw bericht gereageerd heeft. Leuk. Zij noemt "pb" (neem ik aan postbus?) maar weet ik ook niet hoe dit werkt via profiel. Tot ziens!
Ben net terug van een leuk reis.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd, travelqueen, dat je een oproep doet en daarna niets van je laat horen als er reacties komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven