Vriendinnen rond de 40 gezocht omg. Enschede

05-11-2018 18:27 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Afgelopen zomer ben ik vanuit de Betuwe naar Enschede verhuisd. Ben bij mijn vriend ingetrokken. We hebben t heel gezellig samen ook de week als de kids van mijn vriend ook bij zijn. Toch zou ik graag contact komen met gezellige vrouwen hier uit de omgeving. Ik hou van theetje drinken, bios, theater, gezellig kletsen, ergens wat eten of samen koken, sauna enz enz.
Spreek dit je aan stuur dan een berichtje en wie weet groeit er een leuke vriendschap uit.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij leuk. Ik ben zelf 42 en woon met man en kind in Enschede. De sauna vind ik niks. Ik ga liever een stuk wandelen. 🙂
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Lijkt me leuk om een keer af te spreken. Ik ben 44 jaar en woon in Almelo met mijn kat. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn. Een leuke workshop volgen hierin lijkt mij leuk. Ook lekker ergens wat eten of drinken, saunabezoek vind ik fijn.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Zomerlousje en Gizmo,

Wat leuk dat jullie reageren!
Zomerlousje woon je al lang in Enschede? en Gizmo jij in Almelo.
Ook wandelen vind ik leuk en ook ik ben regelmatig creatief bezig.

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik woon mijn hele leven al in Almelo. Leuk dat jij ook creatief bezig bent. Wat doe je zoal?
Alle reacties Link kopieren
Ik al meer dan twintig jaar in Enschede. Vroeger nog in Almelo gewoond. 😃 Ik vind het ook leuk om creatief bezig te zijn, maar 'doe' niet aan iets. Ben tegenwoordig wel van het puzzelen. Voel me wel ontzettend veertig plus als ik met de tablet op schoot zo'n ding aan het invullen ben... 😌
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Creatief bezig zijn, vind t leuk om t-shirt te maken met hotfix (denk aan de shirts van Gerard Joling) maar dan voor kleine kinderen. Daarnaast vind ik t leuk om oude meubels op te knappen/pimpen.
Alleen heb ik daar hier geen ruimte voor. Ook nu t weer koude wordt kan ik ook uren puzzelen (lekker burgerlijk 😀, maar voor mij erg ontspannend).
Werken jullie ook zo ja wat doen jullie. Ik ben verpleegkundige hier in t MST en werk daar voor 28-32 uur op de afdeling trauma, vaat, orthopedie en plastische chirurgie.
Fijn weekend (voor mij een werk weekend)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Nou dat is toevallig, ik werk ook in het MST, maar dan in Oldenzaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in het bedrijf van mijn man. Wat administratieve werkzaamheden. Jouw werk klinkt een stuk spannender. 😉 Ik moet even googelen op 'hotfix', want ik zou niet weten wat voor shirts Gerard Joling draagt... 😎
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,
Gismo, werk je ook als vpk of iets anders? Zomerlousje, Gerard heeft vaak van die tshirts aan met glitter teksten. Ik maak ook iets op shirts maar vaak een leuke afbeelding. Snap je een beetje wat ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik werk als verpleegkundige daar. Momenteel helaas in de ziektewet, maar daar wil ik hier niet teveel over uitweiden. Het leek erop dat het beter ging maar sinds de afgelopen week gaat het weer een stuk minder helaas. Misschien is het een idee om een groepsapp te maken?
Alle reacties Link kopieren
Groepsapp vind ik een prima idee! Als jullie mij je telefoon nr in een privé bericht sturen maak ik er eentje aan (weet nml zelf niet hoe ik een privé berichtje moet sturen).
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een PB
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pb gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb van jullie beide geen pb.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg deze melding: De gevraagde gebruiker om toe te voegen bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd hoe kan dat dan? Ik heb afgelopen zaterdag wel een privé berichtje van iemand anders gekregen. Ik zal proberen een privé berichtje te sturen.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Als t goed is hebben jullie beide een prive bericht van mij
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niets ontvangen.
Alle reacties Link kopieren
Zal je nog eens een PB sturen. Wie weet werkt het nu wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niks ontvangen. Ik heb geprobeerd jou weer een berichtje te sturen en toen kreeg ik de melding dat je niet bestaat 😅
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Volgens mij is t gelukt en hebben jullie beide een kort no met mijn mobiele nr

Gr Chantal
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik lees nu dit oproepje en het lijkt mij ook leuk om aan te sluiten in de app groep.

Hopelijk tot apps; )
Alle reacties Link kopieren
Hallo Cameron7

Stuur mij even een pb met oa je telefoonnet

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je PB ontvangen Boogschutter 1975.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven