Leesclub Waalwijk/Tilburg

21-01-2020 13:27 2 berichten
Hi allemaal,

In mijn vorige woonplaats had ik een hele leuke leesclub, helaas kan ik die meiden niet meenemen naar Brabant. Maar ook rond Waalwijk/Tilburg/Breda zijn vast meiden te vinden die het leuk vinden om een leesclub op te richten.

Ik ben 32 jaar, lees eigenlijk alles wel, maar vooral thrillers en historische boeken, en ben altijd op zoek naar tips van anderen. Naast lezen houd ik ook van wielrennen, bakken/koken en bordspellen. En ik ben dus redelijk nieuw in de buurt, als je in een straat woont die TomTom kent, is het wel handig ;)

Als leesclub zat ik zelf te denken aan zo'n 1x per 6 weken, samen gezellig eten en kletsen, en dan natuurlijk ook het door ons samen gekozen boek bespreken. Maar alles staat nog open, ben benieuwd naar jullie ideeën.

Ik lees vaak dat berichtjes hier niet zo goed werken, dus mocht je willen reageren, dan kun je mailen naar maricken@live.nl
Vanaf 1 juli ga ik in Roosendaal werken, dus ik vind rond Roosendaal ook prima :) Zijn er meiden in die regio die het leuk vinden om samen te eten en boeken te bespreken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven