Werk & Studie alle pijlers

Jullie mening

23-02-2019 04:53 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek eigenlijk jullie mening over het volgende.

33 jaar, teamleider van een regio (nieuwe functie), 32 uur en 2 jaar werkzaam binnen het bedrijf zonder CAO.

Begonnen met minder uren maar op verzoek van werkgever meer geworden. Geen CAO dus al 2 jaar lang hetzelfde salaris van €2200,- obv fulltime dienstverband.

Gezien die nieuwe functie en 2 jaar ruim voldoende functioneren wil ik salarisverhoging vragen. Wat is reeel? Ik begon bij deze werkgever al met minder salaris. Dat was akkoord aangezien ik dacht dat er in de toekomst groei was. Nu is er aangegeven salarisverhoging zit er op dit moment niet in terwijl er binnen het bedrijf voldoende geld zit. Tevens heb ik kantoren in twee provincies wat zijn de mogelijkheden met een eventuele auto? Dit heeft geen prio.

Graag hoor ik jullie mening.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor bedrijf, wat is de inhoud van je functie, hoeveel mensen stuur je aan, hoe groot is je omzetverantwoordelijkheid, hoe groot is het bedrijf, wat is de winstgevendheid, en toe maar: wat is je opleiding?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak moet je naar dat andere kantoor dan je standplaats?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En is die 2200 bruto of netto? Krijg je nu een woon-werk en / of werk-werk reiskostenvergoeding?
Ik zou inzetten op 2600 euro als we het over bruto bedragen hebben.

Maar het is natuurlijk een beetje op niks gebaseerd, ligt er allemaal aan wat Jolly ook vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-02-2019 09:02
Ik zou inzetten op 2600 euro als we het over bruto bedragen hebben.

Maar het is natuurlijk een beetje op niks gebaseerd, ligt er allemaal aan wat Jolly ook vraagt.

Echt? Voor een teamleider van 33 met 2 kantoren onder zich/haar?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
23-02-2019 09:04
Echt? Voor een teamleider van 33 met 2 kantoren onder zich/haar?
Minimaal he? Het is 400 euro meer dan nu.

Of ze moet buiten de deur gaan zoeken naar een andere werkgever dan kan je vaak wel eerlijk betaald krijgen voor een bepaalde functie.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-02-2019 09:07
Minimaal he? Het is 400 euro meer dan nu.

Of ze moet buiten de deur gaan zoeken naar een andere werkgever dan kan je vaak wel eerlijk betaald krijgen voor een bepaalde functie.

‘Ik zou inzetten op 2600,-‘
Dus dan komt de werkgever ongetwijfeld ook nog met een lager tegenbod.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou eens kijken wat het salaris zou doen als er wel een cao zou zijn.
En natuurlijk kan je geen cao verzinnen, maar je kunt wel op zoek gaan naar een cao die het meest dichtbij je beroep komt, daar opzoek naar welke schalen passen bij jouw functie en dan kijken wat dat doet.
Die schaal, trede 2 of 3 (want je werkt al 2 jaar) en dat vragen.

Ter vergelijk, mijn vorige leidinggevende zat in de zorg (net als ik toen) verantwoordelijkheid over 2 locaties (elk een team van ongeveer 15-20 man) verdiende schaal 50 cao gehandicaptenzorg.
himalaya schreef:
23-02-2019 09:12
‘Ik zou inzetten op 2600,-‘
Dus dan komt de werkgever ongetwijfeld ook nog met een lager tegenbod.
Ik zou dat minimaal willen hebben, dus voor mezelf inzetten op dat bedrag. Echt doe effe wat minder hysterisch.
Kennis van mij (eind 30) zit in de beveiliging. Hij is manager van de mensen in vier panden. Salaris ook 2200 bruto per maand. Ik wist niet wat ik hoorde, 2200 netto vind ik al zeer mager gezien de verantwoordelijkheden. Kennelijk zijn er branches met zeer lage beloningen. Hij gaat nu iets anders doen, gewoon uitvoerend, en gaat er flink op vooruit.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. 2200 op basis van fulltime. Echt, ga solliciteren. Je zou verwachten dat je op basis van fulltime wel tussen de 3800 en 4200 zou zitten. Wat is 2200? Ja, een startsalaris als je net van school komt. Echt, ga om je heen kijken en elders praten. Dit is echt weinig.
Alle reacties Link kopieren
TO vindt het zelf niet zo boeiend blijkbaar
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Het is duidelijke dat TO vindt dat haar arbeidsvoorwaarden wel karig zijn.

Op afstand zonder iets meer te weten van haar achtergrond lijkt mij het moeilijk om daar een passend advies op te geven.

Ik denk dat je zelf goed weet wat je wil of zou moeten verdienen. Als je veel reist lijkt mij een lease auto al een goede start. Ga zelf op onderzoek uit om een goede inschatting te maken.......mocht werkgever niet willen kun je altijd nog elders gaan werken. Je CV lijkt mij daarvoor goed genoeg. Maar zorg dat je je goed voorbereid zodat je gefundeerd een betere arbeidsvoorwaarden kunt onderbouwen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Je kent het cv van TO?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
23-02-2019 09:26
Ik zou dat minimaal willen hebben, dus voor mezelf inzetten op dat bedrag. Echt doe effe wat minder hysterisch.

:rofl:
Ik stel normale vragen hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
JollyRider schreef:
23-02-2019 14:32
Je kent het cv van TO?
Dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Op basis van je openingspost heb ik de indruk dat je veel verantwoordelijkheid hebt.
Ik zou een salaris van tussen de 3500-4000 realistischer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Auto: afhankelijk van hoe groot de regio is, of je veel moet reizen, bereikbaarheid. Maar ook natuurlijk van hoe gebruikelijk een auto is binnen het bedrijf. In mijn sector heeft niemand een leaseauto, dat is dus niet onderhandelbaar. Terwijl dat bijv in andere sectoren wel het geval is bij mensen in dezelfde functie. (Mijn sector kent bijv veel verlof)
Alle reacties Link kopieren
Een auto klinkt leuk, maar met zo'n salaris zou ik m alleen zakelijk gebruiken. Bijtelling is een forse hap uit je netto inkomen.
Het grote mysterie van deze tijd: overal is een tekort aan arbeidskrachten, maar toch stijgen de salarissen maar mondjesmaat.

De beste manier om toch een forse loonsverhoging te krijgen, is elders gaan werken.
Ik zou flink salarisverhoging vragen en betere secundaire arbeidsvoorwaarden onderhandelen óf een baan zoeken die dit al heeft.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een andere baan zoeken.
Teamleider, regiomanagers, 33 jaar.... En dan 2200?

Echt ziek wat anders... Ik had hier minstens 4000 bij verwacht en dat ga jij niet krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bedragen worden hier genoemd op basis van een zeer onvolledige OP. In twee provincies klinkt als Nijmegen en Haarlem, maar kan net zo goed Zwolle-Deventer zijn. Er staat niks over aantal mensen die ze aanstuurt, niks over haar verantwoordelijkheden... nouja eigenlijk het hele lijstje dat Jolly opnoemt.

Daarbij: TO is ooit zelf akkoord gegaan met dit salaris, dus helemaal sector-vreemd zal het niet zijn. De stap van 2200 naar 4000 lijkt me in 1 loonsverhoging dan wel weer onoverbrugbaar (qua onderhandelen, terwijl je in dezelfde functie blijft met dezelfde taken)
Alle reacties Link kopieren
Het goede nieuws is, TO heeft geen interesse in het onderwerp, dus wat iedereen roept doet helemaal niet zo terzake.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven