Werk & Studie alle pijlers

Thuiswerken/online werken/vanaf laptop werken

14-05-2019 12:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_382500 wijzigde dit bericht op 14-05-2019 21:03
0.00% gewijzigd
Je wil per se vanuit huis werken en dan voor jezelf beginnen? En daarom kijken wat je vanuit huis kan doen en dat vak gaan leren? IPV een vak leren en daar mee een eigen bedrijf beginnen?

Zat mensen werken ook thuis in loondienst.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
14-05-2019 12:27
Je wil per se vanuit huis werken en dan voor jezelf beginnen? En daarom kijken wat je vanuit huis kan doen en dat vak gaan leren? IPV andersom?

Zat mensen werken ook thuis in loondienst.
Fijn voor ze maar dat vroeg ik niet. Werk jij zelf ook thuis?
Stroopwafeltje1 schreef:
14-05-2019 12:28
Fijn voor ze maar dat vroeg ik niet. Werk jij zelf ook thuis?
Wat vraag je dan wel precies? Want eerste gedeelte met mijn vragen over je OP reageer je niet op.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: vanaf mijn thuiskantoor in mijn zelfverklaarde lunchpauze :popcorn:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Doreia* schreef:
14-05-2019 12:33
:popcorn: vanaf mijn thuiskantoor in mijn zelfverklaarde lunchpauze :popcorn:
:-D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je eerst maar eens op orde moet hebben wat voor werk je nu daadwerkelijk wil doen en waar je echt gelukkig van wordt
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
14-05-2019 12:29
Wat vraag je dan wel precies? Want eerste gedeelte met mijn vragen over je OP reageer je niet op.
Zoals ik zei, ervaringen van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Autistische_Dennis schreef:
14-05-2019 12:47
Ik denk dat je eerst maar eens op orde moet hebben wat voor werk je nu daadwerkelijk wil doen en waar je echt gelukkig van wordt
Raar dat mensen niet begrijpend kunnen lezen. Ik doe en leer nu veel dingen die ik leuk vind! Reageer gewoon niet als je geen antwoord op mijn vraag kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1 schreef:
14-05-2019 12:52
Raar dat mensen niet begrijpend kunnen lezen. Ik doe en leer nu veel dingen die ik leuk vind! Reageer gewoon niet als je geen antwoord op mijn vraag kan geven.
Ik snap je vraag niet.
Wat wil je dan doen voor werk vanuit huis en vanuit je laptop?
Ik werk ook vanuit huis en vanuit de laptop, maar youtube filmpjes over hoe ik dat moet doen heb ik nog nooit gezien.

Dus wát wil je gaan doen?
Wil jij influenzer worden of zo? Of webcamgirl?
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1 schreef:
14-05-2019 12:51
Zoals ik zei, ervaringen van anderen.

Mijn ervaring is goed.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Vandaag werk ik thuis. Ik doe het huishouden. Ik zit nu in een kolfsessie en daarna begin ik aan mijn lunchpauze. Gelukkig is mijn werkgever van vandaag (ik) hier heel flexibel in. Ik krijg ook veel waardering van mijn werkgever voor mijn werk en het levert al snel 50 euro op die anders naar een huishoudster zou gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deels vanuit huis gewerkt. (Planning vd monteursdienst voor een grote IP).

En ben forumadmin/cowebsitebeheerder van een andere website.
Alle reacties Link kopieren
Begrijpbaar schrijven is ook handig.

Wat wil je bereiken? Wil je in loondienst vanuit huis werken? Of als zelfstandige?

Waar ben je goed in?
Waarom wil je vanuit huis werken?

Ik heb het gedaan naast mijn baan, maar het was niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk wat reacties waar ik wat aan heb, bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1 schreef:
14-05-2019 13:06
Eindelijk wat reacties waar ik wat aan heb, bedankt!
:sherlock: :cheer: :thumbsup:
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
rafs schreef:
14-05-2019 13:03
Begrijpbaar schrijven is ook handig.

Wat wil je bereiken? Wil je in loondienst vanuit huis werken? Of als zelfstandige?

Waar ben je goed in?
Waarom wil je vanuit huis werken?

Ik heb het gedaan naast mijn baan, maar het was niet mijn ding.
Deed je dit vanuit je baan of als extraatje naast je baan?
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
14-05-2019 13:00
Ik snap je vraag niet.
Wat wil je dan doen voor werk vanuit huis en vanuit je laptop?
Ik werk ook vanuit huis en vanuit de laptop, maar youtube filmpjes over hoe ik dat moet doen heb ik nog nooit gezien.

Dus wát wil je gaan doen?
Wil jij influenzer worden of zo? Of webcamgirl?
Ik weet al wat ik wil gaan doen, ik wil weten wat jij doet. Doe je dit vanuit je werkgever, heb je zelf een bedrijf opgebouwd?
Alle reacties Link kopieren
Ik werk regelmatig thuis, maar ben gewoon in dienst als ambtenaar. Afwisseling is prettig. Mijn vriend heeft eigen bedrijf en werk vanuit huis, 1 x per week op kantoor met medewerkers. Dat lijkt mij helemaal niks, hartstikke eenzaam en eentonig, elke dag thuis zitten.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt wel heel verontwaardigd reageren, maar je OP is echt niet duidelijk. Het leest namelijk echt alsof het je niet uit maakt wat voor werk het is, als het maar vanuit huis kan. Vervolgens vertel je nog over een paar cursussen die je doet en leuk vindt, maar het is vaag wat je nou precies bedoelt.

Wil je weten wat voor thuiswerk je met die cursussen kunt doen?
Wil je weten wat überhaupt als thuiswerk mogelijk is?
Hoeveel uren/dagen zoek je werk?

Hou er rekening mee dat er maar heel weinig functies 100% vanuit huis kunnen. Je moet vaak toch wel wekelijks naar een werkgever of klant toe. Ik werk als consultant (in loondienst niet als zzp-er) in de IT en kan ongeveer de helft van de tijd thuis werken, en de andere helft is het toch wel wenselijk dat ik of bij klanten aanwezig ben, of op kantoor.
tiswa wijzigde dit bericht op 14-05-2019 13:16
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
14-05-2019 13:02
Ik heb deels vanuit huis gewerkt. (Planning vd monteursdienst voor een grote IP).

En ben forumadmin/cowebsitebeheerder van een andere website.
Interessant, dankje. Dit is precies wat voor soort antwoorden ik zoek. Fijn dat jij het wel kan.
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1 schreef:
14-05-2019 13:13
Ik weet al wat ik wil gaan doen, ik wil weten wat jij doet. Doe je dit vanuit je werkgever, heb je zelf een bedrijf opgebouwd?
Fijn dat je al weet wat je gaat doen.
Wat ga je doen dan? Als dat is als webcamgirl werken, dan kan ik je niet helpen namelijk, want dat ben ik niet.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Doreia* schreef:
14-05-2019 13:15
Fijn dat je al weet wat je gaat doen.
Wat ga je doen dan? Als dat is als webcamgirl werken, dan kan ik je niet helpen namelijk, want dat ben ik niet.
Ik stop met reageren op jou. Heeft geen zin als je mij geen antwoord kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Stroopwafeltje1 schreef:
14-05-2019 13:16
Ik stop met reageren op jou. Heeft geen zin als je mij geen antwoord kan geven.
Lief 16 jarig pubertje. Welkom in de grote wereld.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Tiswa schreef:
14-05-2019 13:14
Je kunt wel heel verontwaardigd reageren, maar je OP is echt niet duidelijk. Het leest namelijk echt alsof het je niet uit maakt wat voor werk het is, als het maar vanuit huis kan. Vervolgens vertel je nog over een paar cursussen die je doet en leuk vindt, maar het is vaag wat je nou precies bedoelt.

Wil je weten wat voor thuiswerk je met die cursussen kunt doen?
Wil je weten wat überhaupt als thuiswerk mogelijk is?
Hoeveel uren/dagen zoek je werk?

Hou er rekening mee dat er maar heel weinig functies 100% vanuit huis kunnen. Je moet vaak toch wel wekelijks naar een werkgever of klant toe. Ik werk als consultant (in loondienst niet als zzp-er) in de IT en kan ongeveer de helft van de tijd thuis werken, en de andere helft is het toch wel wenselijk dat ik of bij klanten aanwezig ben, of op kantoor.
Prima, heb het nu aangepast. Deze cursussen die ik doe zijn uit interesse en hier wil ik inderdaad mee gaan werken. Ik heb al een idee hoe ik hierin werk kan vinden maar ik wil ook graag 'meekijken' bij andere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven