Werk & Studie alle pijlers

Kamer zoektocht in Tilburg

30-08-2019 14:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een kamer in Tilburg, maar het wil niet helemaal lukken. Ik heb al een aantal kijkavonden gehad, maar aangezien ik bij een nieuwe groep mensen altijd erg rustig ben spring ik er niet tussenuit en is de kans dat ze mij kiezen toch aan de kleine kant. Via kamernet heb ik al gezocht, maar daar staat nu niks passends bij. Hebben jullie misschien andere tips?

Liefs,
Danique
Alle reacties Link kopieren
Aanmelden bij Facebookgroepen. Zijn er een hoop (vooral bij de grote/studentensteden) met tienduizenden leden en waar elke dag tientallen kamers op worden geplaatst.

Verder gewoon jezelf blijven. Uiteindelijk vind je de juiste kamer, met de juiste huisgenoten die helemaal bij jou passen zonder dat je je anders voor hoeft te doen dan je bent.

Succes!
Oei er is woningnood las ik, studenten slapen in tenten daar.
Kamerbemiddeling Tilburg?
Inschrijven voor anti kraak. Sowieso is Tilburg niet heel lastig om iets te vinden hoor, gewoon Facebook in de gaten houden en snel reageren.

Je kunt klikvoorkamers eventueel proberen maar de meeste toewijzingen gaan op inschrijfduur en maar een paar op loting.

Antikraak kan sowieso snel gaan. Ik ken iemand die voor 200€ een studio op een goede locatie heeft toegewezen gekregen in 2 weken.
Alle reacties Link kopieren
Kamerbemiddeling Tilburg idd. De Huisssleutel biedt ook kamers en studio's aan.
Anti kraak? Zo vond ik m'n eerste en via via. Ik was niet zo goed in hospiteren toen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven