Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.

Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:

Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Bijzonderheden:

ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.

Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen

Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Bijzonderheden: -
Ik zou er gewoon vanuit gaan inderdaad! Je lichaam heeft in ieder geval de aanloop tot een ovulatie nu dus nu hopen dat die ook echt gaat komen vandaag of morgen! Nog even gebruik van maken dan en over twee weken een testje doen of je menstruatie verwachten, spannend!
quote:spinnekop schreef op 19 februari 2016 @ 16:41:

Welkom suzie. Waar komt die verhoogde waarde door, weet je dat?

Hey snowy. Succes voor de volgende ronde met spuiten dan!

Bedankt. Het is mogelijk een bijwerking van mijn medicatie voor hoge bloeddruk die ik juist gekregen had omdat deze medicatie veilig is met een zwangerschap.

Nu heb ik andere medicatie gekregen en is het de bedoeling dat de prolactine-waarden dan weer dalen, is dat niet het geval dan zal het ergens anders aan liggen.
C'est la vie
1590 wat spannend zeg.... Heeeeel hard duimen en maar even afwachten!

Snowy wat fijn dat je nu geen bijwerkingen hebt! Hopen dat je door de injecties wel een eisprong krijgt!

Susie welkom! Hopelijk zakt de waarde en krijg je dan een eisprong! Welke bloeddruk verlagers had je?

Spinnekop, Melli en Michelle hoe is het met jullie?

Hier geen nieuws.. Nog steeds niks noppes nada..
Hier ook weinig nieuws pollewop. Denk dat ik mijn ei gehad heb, al blijven de ovu testen wit??? Wachten nu dus.
Mm dat is vreemd.. Wanneer zou je dan kunnen testen?

Hier ook nog steeds witte ovu testen en elke dag temp van rond de 36°.. Mijn lijf doet dus echt niets volgens mij..
Misschien een volgende x andere testen gebruiken spinnekop? Hier in het zkh willen ze dat je alleen maar clear blue gebruikt in de 1e ronde dat je een groeiend eitje hebt.
Ik ben vandaag een beetje ongesteld geworden.. dag 98..

Ik voel niets en heb geen enkele kwaal/voorteken gehad... Ben benieuwd of het doorzet!
1590; hoop dat de test gelijk heeft!! Kan me niet voorstellen dat daar niks van klopt toch, super fijn zeg! Nu maar hopen op nog een positieve test over 2 weken ;)

Pollewop; wat goed! hopen dat het doorzet! Is volgens mij niet gek dat je geen voortekenen had, kans dat er een eisprong was is denk ook klein. wel kans dat je nu gereset bent en het hierna 'normaal' wordt!

Snowy weer een nieuwe ronde dus, ik hoop echt voor je dat de spuiten wel werken bij je! en fijn dat je nu andere pillen hebt.

Spinnekop; waarom denk je dat je wel je eisprong hebt gehad dan? en wanneer zou je nod dan ongeveer zijn??

Hier zondag mijn laatste pil genomen, zou ongeveer3 dagen daarna menstruatie moeten hebben maar is vandaag al begonnen. Geen idee of dat een goed of slecht teken is maar ik ben allang blij dat ik weer eens ongesteld ben (ookal is het dankzij medicijnen). Nu moet ik donderdag bloedprikken en eind maart weer naar de gyn. Stiekem hoop ik dat ik nu ook weer 'gereset' ben en ik over 2 weken gewoon een ovulatie heb.. Zal wel heel naief/onrealistisch zijn maar ik hoop het zo.
De dag dat je ongesteld word van die pillen verschilt michelle! Ik werd de 1e x op dag 3 zonder pillen, daarna dag 4 en daarna dag 2. Nu dus ook maar afwachten wanneer het volgende week bij mij komt! Hoop stiekem al op dag 2 want dan kan ik voor het weekend nog na het zkh.

Hoef je op dag 3 vd cyclus alleen bloed te prikken? En dan 4 weken wachten of je afspraak? Hoop voor je dat je lichaam zelf iets gaat doen.

Pollewop is het bij jou doorgezet?
Hoop inderdaad dat je lijf zelf aan de slag gaat Michelle, maar dat is toch wat ze nu in de gaten gaan houden? Moet je voor echos?En de dag van menstruatie zegt niet zo veel geloof ik hoor.

Ik weet dat ik een ei heb gehad doordat ik geen buikpijn meer heb (zo'n typisch gevoel in mn eierstok aan de geopereerde kant). En mn slijm was mooi doorzichtig maar is nu weer dik en wit. Gok dus dat t al geweest is. Vreselijke wachten weer
Lees nu dat je geen controle heb maar pas eind maart. Hopen ze dat dit net genoeg is om je lijf een zetje te geven? Ga je dit zelf nog bijhouden of zo?
Hopelijk pakt je lichaam het nu zelf op Michelle.. Dat hoop ik bij mij ook! Menstruatie heeft doorgezet..

Spinnekop wanneer is je NOD nu ongeveer? Wachten is idd vreselijk!
Fijn Pollewop spannend wat het nu gaat doen. Mijn nod is op zijn vroegst 8 maart maar meet uitloop naar de 15e ivm lange lf vorige keer
Jeej Pollewop wat goed! Nu hopen dat een redelijk regelmatige cyclus gaat krijgen!

Ja dat lijken me wel duidelijke signalen dan Spinnekop, maar sorry, ik ben het even kwijt, jij was toch ook bezig met Clomid? Heb je dat deze ronde niet genomen en was deze eisprong 'natuurlijk'? Of heb ik dat gemist?

Ik moet nu morgen bloed laten prikken, ze gaan dan ook nog Chlamydia checken, terwijl mijn man en ik elkaars eerste zijn, maar schijnt bij haar standaard te zijn. Maar dan kijken ze dus naar hormonen, ook op dag 21 nog bloed prikken en dan op dag 28 naar de gyn. Zie nu ook wel dat ik die wat naar voren moet verplaatsen, hij staat nu op 24 maart maar dat klopt dan niet.

Ik ga sowieso zelf verder met temperaturen en mijn lijf in de gaten houden ja.
Ik heb wel clomid gehad hoor Michelle. Geen echo's. Geeft niks!

Ben erg benieuwd wat er met jou gaat gebeuren
Qua lijf dan natuurlijk; )
Daar word standaard op getest michelle! Had ik hier ook en ook op rode hond wat ik nog weet! Mocht je 1 vd 2 hebben word je daar eerst voor behandeld dacht ik!

Ben heel erg benieuwd bij jou hoe het aankomende maand gaat verlopen!
Weet niet meer wie het vroeg maar ik gebruikte Methyldopa als bloeddrukverlager, nu overgestapt naar een andere.

Hier nog steeds niet ongesteld, baal ervan. :(

De meesten van jullie zijn al een stapje verder met pillen/spuiten lees ik. Werden jullie helemaal niet ongesteld of wel maar met een hele lange cyclus?
C'est la vie
Oh toch wel Clomid dus Spinnekop, was in de war omdat ik dacht dat er altijd echo's zijn als je clomid gebruikt. Hoe voel je je? Nog wel erg vroeg voor eventuele symptomen natuurlijk.

Snowy hoe gaat het met die nieuwe pillen? Inderdaad geen last van bijwerkingen? Wanneer verwacht jij nu ongeveer weer een menstruatie?

SusieFlower; hopelijk gaat het verschil maken, je overstap naar nieuwe medicijnen! Ik ben pas net de medische wereld ingestapt ja. Ik ben eind mei gestopt met de pil, toen netjes na 39 (en ook duidelijke eisprong gezien aan slijm en temp) dagen ongesteld, daarna 127 dagen en daarna weer een lange cyclus, ben toen rond de 80-90 dagen naar de HA geweest, daarna gyn, en nu door pilkuur weer ongesteld geworden (dag 3). Vanochtend ook bloed laten prikken en nu moet ik bij dag 21 weer.
Susieflower ik werd helemaal niet ongesteld en zal dit waarschijnlijk ook nooit worden zonder medicijnen.

Michelle; gaat allemaal nog goed. Niet moe niet depressief wat ik wel had vd Provera! Hoe ging met bij jou met de duphaston eigenlijk? Ik heb tm maandag de kuur dus ik hoop heel erg woensdag ongesteld te worden! Zodat ik vrijdag dag 3 voor de echo kan en de prik instructie.
Ik werd ook niet ongesteld.

Ben gisteren bij de hap geweest ivm buikpijn, konden niets vinden en vanmorgen was het over. Zo gek. Had alleen de eerste 2 rondes echos en omdat het goed aanslaat hoeft dat niet meer. Maar weet dus niet precies wanneer mijn ei is geweest. Denk ergens tussen gisteren en een week terug. Ben nu nogal in de war door die buikpijn gister.
Voel je nu helemaal geen pijn meer in je buik spinnekop? Had je geen idee waar het van kon komen? Baarmoeder of eierstok ofzo?

Weet alleen dat je met hevige buikpijn terug na de gyn moet voor evt overstimulatie maar dat kan niet als je al een eisprong hebt gehad!
Niet eens aan overstimulatie gedacht snowy. Maar het zat echt onderin in het midden, waar je je menstruatie voelt. Snap er niets meer van. Zie het over een paar weekjes wel.

Vrind is overtuigd van een innesteling, misschien dat we er nog een wedje om doen.
Als de pijn weg is dan is er vast niets ernstigs aan de hand.

Snap soms ook niets van mijn lichaam hoor, had dinsdag ook uren last van steekjes rechts thv eierstok. Al eens vaker gehad met de Provera. Zal volgende week ook eens navragen waar dat dan van komt want er kan niets groeien.
Laten we hopen dat het een innesteling is spinnekop!!

Michelle ik vroeg het, want ik heb namelijk ook bloeddruk verlagers gehad.. Maar ik had andere.. Hopelijk gaat dit helpen en pakt je lichaam je cyclus op!!

Snowy wel fijn dat je nu geen bijwerkingen hebt! Ik duim voor je dat je woensdag ongesteld wordt!

Hier 'net' begonnen susie flower.. Zit niet in de mm.. Ben afgelopen maandag voor het eerst ongesteld geworden na 98 dagen.. Hopelijk nu normale cyclus...... we gaan het zien! Was jij al bij de ha geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven