Geen menstruatie na het stoppen met de pil
dinsdag 11 augustus 2015 om 12:37
Rowiee_17
Leeftijd: 21
Laatste AC: Eind mei
Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11
Zwanger: Ja
Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.
Snowy89
Leeftijd: 26
Laatste AC: 15 april
Menstruatie:
Zwanger: -
Bijzonderheden:
Melli
Leeftijd: ?
Laatste AC: april
Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)
Bijzonderheden:
ipke
Leeftijd: 27
Laatste AC: 17 juni
Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.
Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.
Michelle 444
Leeftijd: 25
Laatste AC: 29 mei
Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11
Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen
Spinnekop
Laatste AC: ?
Menstruatie: -
Bijzonderheden: -
Leeftijd: 21
Laatste AC: Eind mei
Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11
Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.
Snowy89
Leeftijd: 26
Laatste AC: 15 april
Menstruatie:
Bijzonderheden:
Melli
Laatste AC: april
Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)
Bijzonderheden:
ipke
Leeftijd: 27
Laatste AC: 17 juni
Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.
Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.
Michelle 444
Leeftijd: 25
Laatste AC: 29 mei
Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11
Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen
Spinnekop
Laatste AC: ?
Menstruatie: -
Bijzonderheden: -
donderdag 9 maart 2017 om 07:56
Selin ik heb nog nooit een groot eitje gehad zo vroeg dus ik vind het mooi! Haha. Maar goed het kan natuurlijk nog wel krimpen bij die grootte dat moet je ook wel in je achterhoofd houden, vanaf 14mm gaan ze echt door.
Jullie kan ik het wel vertellen!
De VK had gelijk met haar nub theorie, het wordt idd een jongetje was heel duidelijk te zien haha.. oké nu het lastige een naam. Voor meisje hadden we er al een paar maar voor jongen nog niets moeilijk!
Jullie kan ik het wel vertellen!
De VK had gelijk met haar nub theorie, het wordt idd een jongetje was heel duidelijk te zien haha.. oké nu het lastige een naam. Voor meisje hadden we er al een paar maar voor jongen nog niets moeilijk!
donderdag 9 maart 2017 om 08:46
@Snowy: Leuk !! Nu kan je lekker gericht gaan shoppen. Heerlijk zeg !!
Een naam bedenken lijkt me ook wel lastig (Al heb ik er stiekem wel al een paar in me hoofd)
vandaag de eerste clearblue test gedaan. Jeetje wat zijn die dingen duur zeg ! €30,- en dan kan je maar 10x testen.
Na ja, heb bedacht dat ik maar op de dag ga doen, dan kan ik in ieder geval tot einde deze maand testen.
We zullen het zien.
Een naam bedenken lijkt me ook wel lastig (Al heb ik er stiekem wel al een paar in me hoofd)
vandaag de eerste clearblue test gedaan. Jeetje wat zijn die dingen duur zeg ! €30,- en dan kan je maar 10x testen.
Na ja, heb bedacht dat ik maar op de dag ga doen, dan kan ik in ieder geval tot einde deze maand testen.
We zullen het zien.
donderdag 9 maart 2017 om 12:54
Snowy wat leuk! Welkom bij de jongensbrigade haha! Namen zijn zo moeilijk... en als je de internetlijsten af gaat vind je eigenlijk vrijwel dezelfde of juist van die onzinnige namen!
Vroeger zei ik altijd dat ik twee jaar ertussen wou hebben en dat lijkt me nu ook wel ideaal. Dan gaat nr 1 een paar middagjes naar de peuterspeelzaal en heb je toch af en toe wat meer aandacht voor nummer 2. Maar als het wat dichter op elkaar zit lijkt me dat ook fijn. Tsja. We zullen het wel zien!!
Babyboom ik heb de testen van sensitest gebruikt.. zijn veel goedkoper (dipsticks) en voor mij werkten ze goed. Kun je gewoon online bestellen. Heb je ook in een extra gevoelige variant als je je eisprong niet duidelijk genoeg gevonden krijgt met de normale.
Vroeger zei ik altijd dat ik twee jaar ertussen wou hebben en dat lijkt me nu ook wel ideaal. Dan gaat nr 1 een paar middagjes naar de peuterspeelzaal en heb je toch af en toe wat meer aandacht voor nummer 2. Maar als het wat dichter op elkaar zit lijkt me dat ook fijn. Tsja. We zullen het wel zien!!
Babyboom ik heb de testen van sensitest gebruikt.. zijn veel goedkoper (dipsticks) en voor mij werkten ze goed. Kun je gewoon online bestellen. Heb je ook in een extra gevoelige variant als je je eisprong niet duidelijk genoeg gevonden krijgt met de normale.
donderdag 9 maart 2017 om 14:12
Snowy wat leuk n jongetje!!
Wij hebben voor jongetjes twee kanshebbers voor namen. 1 is de naam van de (overleden) opa van m'n man, vind ik ook wel leuk als ze n extra betekenis hebben.
Babyboom ja die kosten echt veel he! Maar om de dag testen zou ik niet doen. Teveel kans dat je je piek mist volgens mij...
Ik ga ook eens kijken of ik ze online kan bestellen hier in België, maar nog even daarmee wachten.
Ik heb namelijk nog n halve doos over aangezien ik vorige keer na enkele dagen al n smiley zag.
Ook al gaan we niet voor "raak schieten" deze ronde, toch ga ik proberen kijken of ik opnieuw m'n ovulatie kan vinden. Kan me maar meer inzicht geven in m'n cyclus.
Wij hebben voor jongetjes twee kanshebbers voor namen. 1 is de naam van de (overleden) opa van m'n man, vind ik ook wel leuk als ze n extra betekenis hebben.
Babyboom ja die kosten echt veel he! Maar om de dag testen zou ik niet doen. Teveel kans dat je je piek mist volgens mij...
Ik ga ook eens kijken of ik ze online kan bestellen hier in België, maar nog even daarmee wachten.
Ik heb namelijk nog n halve doos over aangezien ik vorige keer na enkele dagen al n smiley zag.
Ook al gaan we niet voor "raak schieten" deze ronde, toch ga ik proberen kijken of ik opnieuw m'n ovulatie kan vinden. Kan me maar meer inzicht geven in m'n cyclus.
vrijdag 10 maart 2017 om 07:33
Rowie idd die lijsten zijn echt allemaal hetzelfde of echt hele rare namen.. waar hebben jullie de naam gevonden?
Voor max 2 jaar er tussen heb je nog wel ff de tijd toch ik zou dat ook graag willen 1.5 a 2 jaar als dat gaat lukken.
Melli! Hoe is het met jou? En de kleine in je buik? Te lang niet meer gesproken! Wilde jij weten wat het word?
Appelflapje ook leuk een naam met betekenis erachter!
Selin wij hadden 3 rondes clomid zonder eisprong. 2 rondes Gonal F zonder eisprong. In nov '15 eerste behandeling gestart. In juni '16 geopereerd. In aug weer gestart met Gonal F, 1 gewone ronde. En daarna 2 rondes met IUI erbij.
Succes vandaag bij de gyn!
Voor max 2 jaar er tussen heb je nog wel ff de tijd toch ik zou dat ook graag willen 1.5 a 2 jaar als dat gaat lukken.
Melli! Hoe is het met jou? En de kleine in je buik? Te lang niet meer gesproken! Wilde jij weten wat het word?
Appelflapje ook leuk een naam met betekenis erachter!
Selin wij hadden 3 rondes clomid zonder eisprong. 2 rondes Gonal F zonder eisprong. In nov '15 eerste behandeling gestart. In juni '16 geopereerd. In aug weer gestart met Gonal F, 1 gewone ronde. En daarna 2 rondes met IUI erbij.
Succes vandaag bij de gyn!
vrijdag 10 maart 2017 om 08:14
@Snowy: De rondes dat jij geen eisprong had, had je toen ook geen menstruatie ??
Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd of je altijd een eisprong hebt gehad als je een menstruatie hebt ?
Ik ben nu sinds 1 januari 2016 4 keer ongesteld geweest, maar geen idee of er ook een eisprong heeft plaats gevonden.
@Appelflappie: clearblue geeft toch 48 uur een vruchtbare periode aan, dus als ik om de dag test moet dat toch ook lukken ??
Ik ben bijvoorbeeld heel benieuwd of je altijd een eisprong hebt gehad als je een menstruatie hebt ?
Ik ben nu sinds 1 januari 2016 4 keer ongesteld geweest, maar geen idee of er ook een eisprong heeft plaats gevonden.
@Appelflappie: clearblue geeft toch 48 uur een vruchtbare periode aan, dus als ik om de dag test moet dat toch ook lukken ??
vrijdag 10 maart 2017 om 08:53
Babyboom nee nooit geen menstruatie gehad zonder eisprong van mezelf. Moest het altijd weer opwekken met medicijnen.
Maar je kunt wel degelijk een menstruatie krijgen ookal heb je geen eisprong. Dit is dan gewoon een soort ontrekkingsbloeding net als met de pil. Vaak gebeurd dit bij cyclussen die langer zijn dan 45 dagen dacht ik!
Maar je kunt wel degelijk een menstruatie krijgen ookal heb je geen eisprong. Dit is dan gewoon een soort ontrekkingsbloeding net als met de pil. Vaak gebeurd dit bij cyclussen die langer zijn dan 45 dagen dacht ik!
vrijdag 10 maart 2017 om 15:11
Ja ik heb dat ook al gelezen Snowy, dat bij lange cyclussen vaak geen eisprong is.
Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals mijn vriendin die maar 1x per jaar menstrueert en toch haar eisprong gevonden heeft (met clearblue, was al maanden aan het testen. Dure affaire )
Maar zo toch zwanger geraakt is met één zeldzame eisprong!
Ik vraag me ook wel af of ik met mijn vier maanden cyclus n eisprong heb gehad. Denk ergens van niet, maar das meer n buikgevoel, slaat natuurlijk op niets.
Je hebt inderdaad n punt Babyboom, maar dan begrijp ik niet goed waarom de bijsluiter van clearblue zegt dat je elke dag moet testen?
Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen zoals mijn vriendin die maar 1x per jaar menstrueert en toch haar eisprong gevonden heeft (met clearblue, was al maanden aan het testen. Dure affaire )
Maar zo toch zwanger geraakt is met één zeldzame eisprong!
Ik vraag me ook wel af of ik met mijn vier maanden cyclus n eisprong heb gehad. Denk ergens van niet, maar das meer n buikgevoel, slaat natuurlijk op niets.
Je hebt inderdaad n punt Babyboom, maar dan begrijp ik niet goed waarom de bijsluiter van clearblue zegt dat je elke dag moet testen?
vrijdag 10 maart 2017 om 18:53
Bedankt voor je verhaal nog eens, Snowy. Hier vandaag niet zo'n goed nieuws gehad, geen reactie meer op de menopur, het ene eitje blijft even groot/klein ... had nu trouwens een echo bij een andere gyn die letterlijk zei dat ze niet begreep dat mijn gyn niet meer stappen onderneemt omdat je normaal na 5 tot 7 dagen spuiten wel reactie moet hebben, maar snowy zei jij niet net dat ze bij jou ook nog niet reageerden na 5 dagen spuiten? Hoeveel dagen moeten jullie gemiddeld spuiten voor jullie enige reactie hebben?
Ik spuit nu al 9 dagen 150mg menopur
Ik spuit nu al 9 dagen 150mg menopur
zaterdag 11 maart 2017 om 11:22
Waar de theorie "lange cyclus, geen eispeong" op gebaseerd? Ik heb dat nooit echt geloofd.
Ik ben zwanger zonder chlomid of wat dan ook met een lange cyclus. En ik zie mezelf niet als uitzondering op de regel.
@Snowy, het gaat goed. Onze stoere man maakt het goed en is lekker aan het schoppen ... Ben heel erg blij dat wij het geslacht weten. Maakt het winkelen een stuk makkelijker.
Ik ben zwanger zonder chlomid of wat dan ook met een lange cyclus. En ik zie mezelf niet als uitzondering op de regel.
@Snowy, het gaat goed. Onze stoere man maakt het goed en is lekker aan het schoppen ... Ben heel erg blij dat wij het geslacht weten. Maakt het winkelen een stuk makkelijker.
zaterdag 11 maart 2017 om 12:11
Selin ik heb de eerste 2 rondes waar ik reageerde echt heel lang gespoten. 3x opgehoogd voor een eisprong. Waren rondes van +-52 dgn. Laatste ronde was groei bij cd10 (nooit eerder controle als cd 10 hier) en korte cyclus van 30dgn. Bij alle 3 ook al op andere dosis eisprong. Volgens mij 125. Toen op 150. En laatste x weer op 125 dacht ik.
Melli, ook al een jongen! Leuk! Hebben jullie de meeste dingen al gekocht? En al een naam?
Wij hebben al veel gekocht. Heb op de 9mnd beurs de wagen en kamer besteld.
Melli, ook al een jongen! Leuk! Hebben jullie de meeste dingen al gekocht? En al een naam?
dinsdag 14 maart 2017 om 07:24
Snowy, de operatie heel snel al, 29 maart of 13 april (nog even overleggen op werk).
Ik heb nog maar 2 rondes inspuitingen gehad nu, allebei goede eisprong, de derde nu is afgebroken en telt niet mee als ronde.
Clomid sloeg helemaal niet aan bij mij. Dus eigenlijk nog niet zoveel eisprongen achter de rug...
dank je wel!
Ik heb nog maar 2 rondes inspuitingen gehad nu, allebei goede eisprong, de derde nu is afgebroken en telt niet mee als ronde.
Clomid sloeg helemaal niet aan bij mij. Dus eigenlijk nog niet zoveel eisprongen achter de rug...
dank je wel!
dinsdag 14 maart 2017 om 07:55
quote:Snowy89 schreef op 11 maart 2017 @ 12:11:
Wij hebben de meeste grote dingen inmiddels in huis, maar de kamer moet nog ingevuld gaan worden. De meubels zijn er.. de praktische dingen moeten nog gehaald worden (matras, flessen, bedtextiel enz) Beetje bij beetje want het is een rib uit je lijf
Hoe was de negen maanden beurs?
Wij hebben de meeste grote dingen inmiddels in huis, maar de kamer moet nog ingevuld gaan worden. De meubels zijn er.. de praktische dingen moeten nog gehaald worden (matras, flessen, bedtextiel enz) Beetje bij beetje want het is een rib uit je lijf
Hoe was de negen maanden beurs?
dinsdag 14 maart 2017 om 11:29
Selin, oh wauw al zo snel! Wat vind je er zelf van dat je geopereerd moet worden? En waarom willen ze dit nu gaan doen?
Wel mooi toch al 2 eisprongen! Die heb ik nooit gehad voor de operatie.
Melli, ja dat moeten wij ook nog allemaal gaan halen! Duurste dingen zijn hier nog babyfoon en maxi cosi rest allemaal kleine dingen die ook nog flink gaan aantikken.
Wij hebben wel het geluk dat we de kamer en de wagen cadeau hebben gekregen. En op de 9 mnd beurs kreeg ik de box, matras, campingbed, voetenzak wagen, voetenzak maxi cosi, dooky, blokkendoos en korting op luiertas omdat ik een andere wilde. dus veel gratis erbij! Dat was echt een voordeel dat ik ben gegaan! Vond het gewoon een leuk avondje weg met mijn zusje!
Wel mooi toch al 2 eisprongen! Die heb ik nooit gehad voor de operatie.
Melli, ja dat moeten wij ook nog allemaal gaan halen! Duurste dingen zijn hier nog babyfoon en maxi cosi rest allemaal kleine dingen die ook nog flink gaan aantikken.
Wij hebben wel het geluk dat we de kamer en de wagen cadeau hebben gekregen. En op de 9 mnd beurs kreeg ik de box, matras, campingbed, voetenzak wagen, voetenzak maxi cosi, dooky, blokkendoos en korting op luiertas omdat ik een andere wilde. dus veel gratis erbij! Dat was echt een voordeel dat ik ben gegaan! Vond het gewoon een leuk avondje weg met mijn zusje!
dinsdag 14 maart 2017 om 19:27
Snowy, ja inderdaad snel! Ben wel blij dat het zo snel kan doorgaan en vind het wel oké, zou er alles aan doen om de kansen te vergroten, dus als dat kan helpen waarom niet dan?!
Ik denk wel dat we daarna misschien nog één ronde met inspuitingen doen in plaats van meteen IVF, maar dat is voor later, eerst maar de operatie en dan zien we wel weer! Stapje voor stapje
Zo fijn, babyspulletjes kopen <3 gun het je zo, en wil het zelf ook zo graag
Ik denk wel dat we daarna misschien nog één ronde met inspuitingen doen in plaats van meteen IVF, maar dat is voor later, eerst maar de operatie en dan zien we wel weer! Stapje voor stapje
Zo fijn, babyspulletjes kopen <3 gun het je zo, en wil het zelf ook zo graag
dinsdag 14 maart 2017 om 20:25
donderdag 16 maart 2017 om 08:38
Selin ja idd.. toen ik het traject in ging zei ik ook ik wil nooit geopereerd worden toen ik wist dat dat een mogelijkheid kon zijn. En die operatie is het beste wat ik gedaan kon hebben. Daar heb ik die dagen "pijn" wel voor over gegad! Krijg jij ook gelijk een hsg?
Waarom over op ivf? Dat zou ik pas krijgen als ik 3 rondes zonder reactie op hormonen zat na de operatie.
Appelflapje ik heb ook al veel spullen bekeken toen ik nog niet zwanger was hoor haha! Gewoon leuk om te doen en in de hoop dat je droom gaat uitkomen.
Waarom over op ivf? Dat zou ik pas krijgen als ik 3 rondes zonder reactie op hormonen zat na de operatie.
Appelflapje ik heb ook al veel spullen bekeken toen ik nog niet zwanger was hoor haha! Gewoon leuk om te doen en in de hoop dat je droom gaat uitkomen.
donderdag 16 maart 2017 om 20:37
Idd... moet me soms echt beheersen om niet beginnen babykleertjes te kopen. M'n man zegt dat ik één stuk mag kopen op voorhand, om positief te denken maar denk dat ik dat toch maar hou voor als ik effectief zwanger ben.
Begin wel ergens wat ongerust te worden dat m'n menstruatie toch nog niet genormaliseerd is.
Was zó blij dat ik nu n korte cyclus bleek te hebben maar ik heb nu al 11 dagen bloedverlies!
Niet veel maar het is opnieuw telkens smorgens dat ik spotting heb. Net zoals ik maandenlang gehad heb na pilstop... Hoop echt dat het niet weer de voorbode is van n maandenlange cyclus
Begin wel ergens wat ongerust te worden dat m'n menstruatie toch nog niet genormaliseerd is.
Was zó blij dat ik nu n korte cyclus bleek te hebben maar ik heb nu al 11 dagen bloedverlies!
Niet veel maar het is opnieuw telkens smorgens dat ik spotting heb. Net zoals ik maandenlang gehad heb na pilstop... Hoop echt dat het niet weer de voorbode is van n maandenlange cyclus