Slijmprop verlies na seks

11-08-2019 11:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Momenteel ben ik bijna 24 weken zwanger. Dit euvel heb ik nog niet aan mijn verloskundige voorgelegd. Welnu het zit zo: nadat we seks hebben gehad (penetratie) heb ik ruim een dag later, of meer anderhalve dag later, dik wittig slijmverlies. Echt een balletje, klodder zeg maar. Geen bloederige sliertjes enzovoort. Ik heb t nu voor de derde keer opgemerkt... Nu denk ik zelf dat ik dan deeltjes van de slijmprop verlies. Het is ook alleen na penetratie ... dat doen we 1 keer in de twee weken, soms met langere tussenperiode, meer heb ik geen behoefte aan. Of hij in mij klaarkomt of niet, maakt niet uit, die smurrie verlies ik toch wel.

Deze week zie ik de verloskundige weer, dus daar zal ik het sowieso voorleggen. Maar wat ik wil weten, zijn er dames die dit herkennen? Dames in mijn omgeving begrijpen niet wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Je slijmprop wordt weer opnieuw aangemaakt, dus het betekent echt niet direct dat je nu zal bevallen. Het kunnen ook restjes sperma vermengd met jouw vocht zijn...

Maaaaarrr, als je je zorgen maakt: bel de verloskundige. Daar is ze voor 😊
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gewoon even bellen.
Ik heb dergelijk 'slijmverlies' ook buiten de zwangerschappen gehad in ieder geval.
Ik denk dat de verloskundige je er misschien meer over kan zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Bel je verloskundige, daar is ze voor!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dat zou best kunnen hoor, maar de slijmprop wordt steeds opnieuw aangemaakt. Ik verloor ook al stukken van de slijmprop vanaf de 30 weken, maar ze werd uiteindelijk pas met 41 weken geboren. Als je je zorgen maakt, gewoon even aankaarten bij de verloskundige. Als je er bloedverlies bij hebt is het natuurlijk wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Zou natuurlijk ook gewoon sperma kunnen zijn.

Mijn slijmprop was redelijk helder. Sperma is wat meer crème kleurig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven